Hallååå.... eko eko eko

Medlem
Hallååå.... eko eko eko

Ja här var det ju lika tomt som i Elvis grav.

Vad har hänt tänker ni? Någon elakartad tumör som tagit över i hjärnan och omöjliggjort nya inlägg? Kramp i synnerven? Ett bråk med min bredbandsleverantör som slutade i molotov cocktails och personangrepp?

Nej mina vänner. GLÖMSKA är ordet.

Vi packade oss för den sista resan (nåja) mot Småland och Stockholm. Jag hade precis plåtat ett bröllop och skulle som vanligt redigera på resande fot (det funkar ju bra). Men vad händer? Jo väl framme i Småland, alla väskor är inpackade från bilen, lillan har fått mat och hunden är kissad... då i allt res-töcken framstår det hemska faktum att jag glömt packa min laptop!

Ett öde värre än att bli strandad på en öde ö ensam, värre än tusen nålar i en timme och betydligt värre än semester som man gjorde det på 80-talet.

Ja ni förstår, inga bilder har gått att redigera, jag ber så hemskt mycket om ursäkt till bröllopsparet (de blev så klart snabbt informerade om läget att jag var utan dator), inte heller några saftiga inlägg med smarriga bilder från vår resa genom landet. Hua vad jag ligger back.
Jag lovar er både bröllopsbilder och resebilder så småningom. Måste packa upp, tvätta, städa lägenheten inför mäklarna som kommer i veckan och tvätta min arma kropp som nu utstått allt för många timmar i bilen.

Lev väl några dagar till så ska ni se att det börjar ploppa upp små bilder snart

#blogg

Medlem
Hallååå.... eko eko eko

Ajdå, vad jobbigt!
Hoppas det gick bra ändå och att bröllopsparet var förstående?

Mäklare, ska ni flytta?


signatur
Medlem

Ja bröllopsparet har varit mycket förstående som tur är.

Vi tittar efter hus faktiskt, man blir extra sugen en sån här morgon när någon bestämmer sig för att renovera 07.48

Medlem

Låter bra det!

Hus kan vara mycket trevligt, helst när man börjar bli en lite större familj och barnet börjar springa runt och härja, då är det skönt med en gräsmatta ute


signatur
Medlem

Eftersom vi "bara" har en 3a idag så är vi liksom ett sovrum kort. Lillan behöver kanske inte något eget just nu men jag känner att jag saknar att ha mitt arbetsrum. Just nu delar jag det med hennes sovrum och det passar ju inte så bra eftersom hon går och lägger sig 19.30.

Lite gräs, lite mer boyta, lite mer avskilt från grannar, det är vad vi söker.

1
Skriv svar