Darksiders II visar upp sig en sista gång innan release

Robot
Darksiders II visar upp sig en sista gång innan release

Om knappt två veckor är det dags att iklä sig rollen som döden i Darksiders II. Det här är sista trailern innan lanseringen.

#darksiders-2, #vigil-games


Medlem
Darksiders II visar upp sig en sista gång innan release

Vigil used 'Awesome Mindblowing'...
It's super effective!
BKMN became ecstatic. Its defense harshly fell...
BKMN used 'Throw Money'.
It's super effective!
Vigil used 'Collector's Edition'...
It's super effective!
BKMN fainted.


signatur

BKMN - Triple A Minus

Medlem

Kommer bli så bra


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Skaffade PS+ och fick då möjlighet att ta ner Darksiders gratis, och jag får säga att fysjutton vad bra det spelet är, förstår inte hur det kan ha missats av mig som älskar DMC och liknande spel, och kan inte säga annat än att jag är _väldigt_ sugen på 2an.

Får bli ett köp men inte nu innan GW2


signatur
Medlem

Kan dom inte bara ta o släppa det jädrarns spelet snart? xD Känns som att dom släpper trailer efter trailer varje månad ... Är riktigt taggad på detta spel faktiskt, ettan var ju så otroligt bra!

Medlem

Mmmm äntligen är spelet här snart

Medlem

Fan om de skippar de andra två horsmen bara för att de inte är lika passande =/ vill spela pestilence

Medlem
Skrivet av salle94:

Fan om de skippar de andra två horsmen bara för att de inte är lika passande =/ vill spela pestilence

Pestilence finns inte med i Darksiders universumet. De som finns är War, Strife, Fury och Death.

Medlem
Skrivet av Nightsorrow:
Skrivet av salle94:

Fan om de skippar de andra två horsmen bara för att de inte är lika passande =/ vill spela pestilence

Pestilence finns inte med i Darksiders universumet. De som finns är War, Strife, Fury och Death.

OK tack, håller på att spela igenom ettan nu så jag visste inte. Men jag får väll nöja mig med fury då lät rätt grym han å

Medlem
Skrivet av salle94:
Skrivet av Nightsorrow:
Skrivet av salle94:

Fan om de skippar de andra två horsmen bara för att de inte är lika passande =/ vill spela pestilence

Pestilence finns inte med i Darksiders universumet. De som finns är War, Strife, Fury och Death.

OK tack, håller på att spela igenom ettan nu så jag visste inte. Men jag får väll nöja mig med fury då lät rätt grym han å

Fury är faktiskt en kvinna, men ja hon lär bli grym.
http://darksiders.wikia.com/wiki/Fury

Inaktiv

Kan bli hur bra som helst. Grundstommen från första spelet expanderat med bättre strid, loot, större värld, arenastrid, etc. Förbeställt CE.

Medlem
Skrivet av Buio:

Kan bli hur bra som helst. Grundstommen från första spelet expanderat med bättre strid, loot, större värld, arenastrid, etc. Förbeställt CE.

Har också beställt CE.. det första jag kommer göra är att sätta masken framför ansiktet, ställa mig framför spegeln och känna mig cool som faaaasen innan jag börjar lira arslet av mig.. hehe.

(PS. Jag vet att det inte är en mask ämnad att bäras, men jag måste bara hålla den framför ansiktet en gång... bara för att! .DS)


signatur

BKMN - Triple A Minus

1
Skriv svar