Så jävla härligt att träna!

Flakmonkey
Så jävla härligt att träna!

Har äntligen kommit in i det här med träningen igen efter en tids inaktivitet. Blindtarmen kom ju ivägen och sen var det semester så det var nästan tre månader sedan jag tränade riktigt bra och regelbundet. Nu har jag dock kört på i tre veckor med 4-5 pass i veckan och även om det kändes skit de första gångerna så börjar det nu kännas som det ska.

Kroppen börjar svara som den gjorde förut och jag kan ta i ordentligt igen. Är knappast på samma nivå som när man var som bäst tränad men nu går det iaf åt rätt håll. Nu ska bara friskis börja med sitt höstschema så att jag kan komma igång med ordentlig med indoor walking, gympa och cirkelfys. Då kommer det här ordna sig

#blogg

Medlem
Så jävla härligt att träna!

Gutt, inte så mycket maskiner : )

Medlem

Tycker inte alls det är härligt att träna. Känns mest som ett "måste" nu när man kommer upp i åldern...


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Själv har jag varit väldigt anti emot träning i stort sätt hela mitt liv men efter en klackspark i baken för 6 månader sen så tog jag mig i kragen och nu kan jag knappt vara utan det.

Medlem
Skrivet av MMO4Life:

Själv har jag varit väldigt anti emot träning i stort sätt hela mitt liv men efter en klackspark i baken för 6 månader sen så tog jag mig i kragen och nu kan jag knappt vara utan det.

Det är beroendet jag inte gillar endorfinerna som strömmar... Men måste efter en MC olycka träna för att avlasta tryck på nerver. O visst mår man bra men tycker inte det är härligt.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Flakmonkey
Skrivet av Comstedt:

Gutt, inte så mycket maskiner : )

Hehe källargymmet i fastigheten där jag jobbar så de lägger inte direkt ned pengar på dyra maskiner, men bra att använda frivikter ibland också

Skrivet av MMO4Life:

Själv har jag varit väldigt anti emot träning i stort sätt hela mitt liv men efter en klackspark i baken för 6 månader sen så tog jag mig i kragen och nu kan jag knappt vara utan det.

Härligt att höra, var så för mig tidigare och det är dit jag vill komma nu igen. Börjar närma mig men det är inte direkt kul i början. Men ska man vara fin och må bra får man lida pin

Medlem

Kom också igång med träningen efter sommarens uppehåll. Första passet idag faktiskt, känns bra!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Comstedt:

Gutt, inte så mycket maskiner : )

Hehe källargymmet i fastigheten där jag jobbar så de lägger inte direkt ned pengar på dyra maskiner, men bra att använda frivikter ibland också

Skrivet av MMO4Life:

Själv har jag varit väldigt anti emot träning i stort sätt hela mitt liv men efter en klackspark i baken för 6 månader sen så tog jag mig i kragen och nu kan jag knappt vara utan det.

Härligt att höra, var så för mig tidigare och det är dit jag vill komma nu igen. Börjar närma mig men det är inte direkt kul i början. Men ska man vara fin och må bra får man lida pin

Absolut, frivikter e det bästa : ), tränat ca 1 år nu, lagt på mig en 15 kg

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Men ska man vara fin och må bra får man lida pin

Makes perfect sense! Lida och må bra på samma gång


signatur
phi
Medlem

Brr. Ryser av bara tanken på gym och tycker som chopper är det är mest ett tvång. Försökte gymma tidigare men det är ju bara så jävla tråkigt.

Jag kör däremot MMA varvat med BJJ och Muay Thai 2-3 gånger i veckan. Räcker gott och väl för min del

1
Skriv svar