Första multiplayer-filmen från Black Ops 2

Medlem

En mer överskattade och mjölkad spelserie får man leta efter. 60€ för detta? Knappt värt så mycket som 10€, men trots allt så kommer fanboysen hålla serien (läs mjölkningen) vid liv.

Medlem
Skrivet av Gagoff:
Skrivet av Jozo:

Treyarch måste måste banne mig ha världens sämsta ljuddesigners. I spel efter spel är ljudet värdelöst, och bo2 verkar inte vara något undantag.

Hade du inte skrivit det så hade jag inte tänkt på det men det stämmer.
Alla vapen låter rätt...tomma.

Och explosionerna låter som att man har smällt bubbelplast framför en mikrofon...

Medlem

Har aldrig fattat varför utvecklare envisas med att moderna och futuristiska spel ska använda sig av diverse vapen som inte har någon som helst grund i tiden. Tex den där yxan de kastar! Vilken soldat år 2025 skulle lita på att ett kastvapen skulle göra jobbet? Jämfört med vilket modernt skjutvapen som helst så ligger man ju i underläge.. I don't get it.

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av totte1015:

Vad fan är det jag skådar?
Shit game of the year?
Nä usch, detta spelet intresserade inte mig ETT DUGG.

Finns många spel spel som inte intresserar mig heller men jag känner inget behov av att gå in i dom trådarna och kalla spelet för skit. Man trampar bara dom som gillar spelet på tårna vilket känns lite onödigt.

Nej jag kommer inte köpa detta spel då jag sedan länge tröttnat på krigslekar.

Tycker exakt likadant angående de som känner ett slags inbundet tvång att gå in på trådar för att trycka ner spel de inte gillar.

Gäller även dem som tvunget måste skriva att spel på konsol är skit.

Man måste inte gilla saker men man behöver definitivt inte gnälla om allt man inte gillar heller

Medlem
Skrivet av karun:

Har aldrig fattat varför utvecklare envisas med att moderna och futuristiska spel ska använda sig av diverse vapen som inte har någon som helst grund i tiden. Tex den där yxan de kastar! Vilken soldat år 2025 skulle lita på att ett kastvapen skulle göra jobbet? Jämfört med vilket modernt skjutvapen som helst så ligger man ju i underläge.. I don't get it.

Antar att du inte sett starships troopers? Där demonstrerar en varför det är bra med en kniv även om du har en supermega killer puffra


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Treyarch måste måste banne mig ha världens sämsta ljuddesigners. I spel efter spel är ljudet värdelöst, och bo2 verkar inte vara något undantag.

Sant sant men gameplay kan vara intressant ^^


signatur

When do you think people die? When they are shot through the heart by the bullet of a pistol? No. When they are ravaged by an incurable disease? No. When they drink a soup made from a poisonous mushroom!? No! It’s when they are forgotten.

Medlem

Får se vad det blir av det, jag tyckte det såg mer intressant ut än de andra CoD-spelen som kommit sedan CoD4. Angående 'matchen' som kommenterades i slutet, kan det vara någon peak mot BF3 och deras misslyckade e-sportstöd?

Nåja, det krävs förutom ett intressant spel även dedicated servers. Hoppas man lärt sig en läxa från de senaste släppta spelen.


signatur

snestreck woicer

Medlem
Skrivet av Verdurakh:
Skrivet av karun:

Har aldrig fattat varför utvecklare envisas med att moderna och futuristiska spel ska använda sig av diverse vapen som inte har någon som helst grund i tiden. Tex den där yxan de kastar! Vilken soldat år 2025 skulle lita på att ett kastvapen skulle göra jobbet? Jämfört med vilket modernt skjutvapen som helst så ligger man ju i underläge.. I don't get it.

Antar att du inte sett starships troopers? Där demonstrerar en varför det är bra med en kniv även om du har en supermega killer puffra

Den har jag minsann sett. Du har nog en poäng där

Medlem

Njaa det blir väl till att luta sig tillbaka på mw2 med alteriwnet ett tag till då

Inaktiv

Kommer få tusen haters på mig nu som kommer påstå jag blir lurad på pengarna.

Jag ser emot bo2 och hoppas singleplayer delen är vettigare i denna än i förra.
Tänker bli "lurad" på mina pengar för att jag vill köpa ett spel från en serie jag tycker om.
Vad säger ni nu då era små pojkar som försöker klanka ner på mig som tycker om cod? Tryck in en socke i eran mun så vi slipper höra er och hugg av er fingrarna.

Inaktiv
Skrivet av mm_precis:

Njaa det blir väl till att luta sig tillbaka på mw2 med alteriwnet ett tag till då

Alteriw är nerlagt, när sist spelade du? det har varit nerstängt i någon månad.

Medlem

Jag tycker det ska vara olagligt att sälja samma spel om och om igen..
Det borde vara en lag på hur mycket som ska ändras så det får kallas ett nytt spel !!

Att bara modda om ett nuvarande spel med nya skins och UI fast med exakt samma gameplay gör inte så det blir ett helt nytt spel... Det ska säljas som en billig expansion...

Medlem
Skrivet av qun0:

Kommer få tusen haters på mig nu som kommer påstå jag blir lurad på pengarna.

Jag ser emot bo2 och hoppas singleplayer delen är vettigare i denna än i förra.
Tänker bli "lurad" på mina pengar för att jag vill köpa ett spel från en serie jag tycker om.
Vad säger ni nu då era små pojkar som försöker klanka ner på mig som tycker om cod? Tryck in en socke i eran mun så vi slipper höra er och hugg av er fingrarna.

Hugg av er Fingrarna?

Det är precis såna som du med den där attityden som får oss att ogilla spelserien..
Dom som spelar är aggressiva och unga, Sen ger ni support och beter er som att det är helt okej att köpa samma spel om och om igen.. Ni får hela spelutvecklingen att stanna upp.

Tacka vet jag BattleField serien som våga göra nya spel och experimentera med nya motorer

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av mm_precis:

Njaa det blir väl till att luta sig tillbaka på mw2 med alteriwnet ett tag till då

Alteriw är nerlagt, när sist spelade du? det har varit nerstängt i någon månad.

Sorry, uppstått igen fast med annat namn, http://www.alterrev.net/

Medlem

Många av dom nya sakerna såg faktiskt intressanta ut. Kommer fortfarande inte köpa spelet dock men det ser iaf bättre ut än MW3.

Medlem

nej tack...ser ju hur tråkigt som helst ut, saknar cod osm det var ...cod1,2 och det första modern warfare...det är kärlek!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Går nog att spela. Känner jag mig själv kommer jag nöta sönder multiplayer och prestiga långt in på nattetimmarna..

Inaktiv

Tja, en del kanske ser hyfsat fräscht ut men jag tror ändå inte att det blir något köp för min del. De skulle mycket väl kunna förbättra en stor del av sin serie...

Perks är tillbaka ser det ut som, i formen av svävande mojäner och mech-droids á la F.E.A.R.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tycker det ser rätt så trevligt ut.
Treyarch brukar ju alltid bry sig mer om pc-communityn, dedikerade servrar och leaning är redan konfirmerat, och det verkar som det tillskillnad från mw3 blir högupplösta texturer.

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av mm_precis:

Njaa det blir väl till att luta sig tillbaka på mw2 med alteriwnet ett tag till då

Alteriw är nerlagt, när sist spelade du? det har varit nerstängt i någon månad.

Återstartat med nytt namn, FourDeltaOne.
Notera att alterrev är en kopia, som stal koden och även lade in malware.

Medlem

Skulle LÄTT kunna påstå att det såg bättre ut än MW3, bra mycket nyare och roligare saker i detta ser det ut som, men håller mig ändå chill. Får jag inte testa en beta eller något i form av det innan spelet släpps så blir det inget köp

Medlem

Blir att testa kampanjen iallafall.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem
Skrivet av Jozo:

Treyarch måste måste banne mig ha världens sämsta ljuddesigners. I spel efter spel är ljudet värdelöst, och bo2 verkar inte vara något undantag.

Det var det första jag tänkte på när jag slog på trailern, ljudet från de flesta vapena låter så otroligt plastiga/ihåliga på något sätt.

Medlem

Ser inte särskilt intressant ut, men om jag nu ska vara ärlig så var BF3 inte heller särkilt kul, snyggt men lite fattigt.
Personligen hoppas jag mest på Homefront 2, men jag vet inte om jag vågar "tro" på något FPS numera, skillnaderna mellan dem minskar ständigt och uppföljare som erbjuder mindre än föregångare?!
Galet, vi lever i en galen värld...

Medlem
Skrivet av Davwve:

Fan var det bara jag, eller såg det ut som om grafiken har förbättrats?

Dock känns det lite overkligt att det bara är 15år in i framtiden, ser ut som om att det är närmare 30-50år framåt.

Ja för i framtiden ser verkligheten bättre ut än vad den egentligen är och saker får automatiskt bättre upplösning. När du sen ändå ligger och campar i gräset så kan du passa på att urskilja varje grässtrå, och med både röntgensyn + wallhack får du såklart nuke-RAGE och vinner hela matchen.

Fira detta sedan hela natten med likasinnade noobtoobers med tillhörande p12-skrik.

Inaktiv
Skrivet av Msiden:
Skrivet av qun0:

Kommer få tusen haters på mig nu som kommer påstå jag blir lurad på pengarna.

Jag ser emot bo2 och hoppas singleplayer delen är vettigare i denna än i förra.
Tänker bli "lurad" på mina pengar för att jag vill köpa ett spel från en serie jag tycker om.
Vad säger ni nu då era små pojkar som försöker klanka ner på mig som tycker om cod? Tryck in en socke i eran mun så vi slipper höra er och hugg av er fingrarna.

Hugg av er Fingrarna?

Det är precis såna som du med den där attityden som får oss att ogilla spelserien..
Dom som spelar är aggressiva och unga, Sen ger ni support och beter er som att det är helt okej att köpa samma spel om och om igen.. Ni får hela spelutvecklingen att stanna upp.

Tacka vet jag BattleField serien som våga göra nya spel och experimentera med nya motorer

Varför jag anser folk ska hugga av sig fingrarna är för att så fort man tycker ett spel är roligt så kommer det tusen arga pojkar som hatar det och kastar skit mot en.
Varför har inte jag rätt att vara hatisk då många andra tydligen får vara det mot folk som gillar cod?

Medlem

Såååå skönt att jag inte MÅSTE köpa det. SYND att folk tar illa upp bara för att man inte DELAR åsikt.

Men om jag känner för det så kan jag köpa ett exemplar när det släpps och elda upp det samtigt som jag fotar och slänger upp bilderna på FB med en tumme upp.

Ta det aldrig personligt, för om jag ska vara ärlig, så är jag nästan inte ens litet intresserad av att testa spelet efter att ha sett denna "film".
Såg release-datumet för detta spel och log för mig själv (även om käken är svullen efter att tagit bort visdoms-tanden) för att 10 dagar senare släpps det nya Hitman.

Medlem

Uppdatering av spelmotorn kommer inte att ske innan PS4 och X720 släpps. Tycker att Treyarch iaf gör spelet bättre än IW hehe, blir inget köp för min del dock.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Inaktiv

jag kommer att köpa och Många av dom nya sakerna såg faktiskt intressanta ut. dock men det ser iaf bättre ut än MW3.
.

123
Skriv svar