Ghost Recon Online nu i öppen beta

Robot
Ghost Recon Online nu i öppen beta

Ta dig en den klassbaserade framtidspangaren pronto! Veckoliga uppdrag utlovas.

#ubisoft, #ghost-recon-online-1


Medlem
Ghost Recon Online nu i öppen beta

Jag varnar er, launchern startade mitt Internet Explorer

Medlem
Skrivet av xLas:

Jag varnar er, launchern startade mitt Internet Explorer

Själv har man inte Internet Explorer på datorn så tyvärr kommer jag inte längre än att den installerar DirectX.

Medlem

Tyvärr är deras launcher rätt kass.
Stängda betan kunde jag inte starta, de hade ingen bra debugging heller och deras egna support visste inte hur jag skulle ta det vidare.
De förslag jag fick tillbaka var helt irrelevanta (Jag vet, jag låter som en typisk supportkund, men så är det) och de verkade ha svårt att begripa engelska.
De önskade mig lycka till i öppna betan/färdiga versionen, och så var det med det.
Ubisoft <3...

Medlem
Medlem

Var på tiden detta dyker upp på någon större sida, GRO har varit i open beta sen den 3 augusti men ubisoft har knappast marknadsfört detta. Har personligen spelat detta sen closed beta och är fortfarande helt klistrad vid det. Helt klart något av det bästa jag spelat på länge.

Medlem

Törs man testa det här efter Ghost Recon: Future Soldier?


signatur

Game long and prosper

Medlem

Prövade att lira detta. Helt okej. Som några nämnde innan launcher var lite buggig, men väntade jag ut den så kom jag in.

Spelet i sig är helt okej, snyggt och flyter på bra. Var ett tag sen jag lirade Shooters/FPS, men de sitter i ryggmärgne, är man van med de vanliga shooters ex. COD/BF så känns detta lite segt, gubbarna är lite segare i rörelserna, men de är nog en vane sak.

Medlem

Öppen beta ? ? de är ju färdiga spelet som är ute nu typ inte en öppen beta.
Spelet är bra tom mycket bra tycker jag.
De går tillbaka mer till gammla rainbow six tiden och är mer en tactical shooter än ett modernt MW/BF spel.
Jag har inte haft ett enda problem heller med varken launcher eller spel och jag har spelat sedan tidig beta.
Så rekomenderar alla som gillat de gammla rainbow six eller tactical shooters att testa.
PS. JAVAS de har inget med Future soldiers att göra. Som imo var ren dynga.


signatur

Crack the liars smile.

Medlem
Skrivet av durra:

Öppen beta ? ? de är ju färdiga spelet som är ute nu typ inte en öppen beta.
Spelet är bra tom mycket bra tycker jag.
De går tillbaka mer till gammla rainbow six tiden och är mer en tactical shooter än ett modernt MW/BF spel.
Jag har inte haft ett enda problem heller med varken launcher eller spel och jag har spelat sedan tidig beta.
Så rekomenderar alla som gillat de gammla rainbow six eller tactical shooters att testa.
PS. JAVAS de har inget med Future soldiers att göra. Som imo var ren dynga.

Det är faktiskt öppen beta. Jag tyckte det var lite skumt först med, men de benämner det öppen beta.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av Javas:

Törs man testa det här efter Ghost Recon: Future Soldier?

Direkt från officiella forumet:
http://groforums.ubi.com/showthread.php?238-GRO-vs-GRFS&s=f53...

"GRO actually seems to have dev support, unlike Future Soldier, glad I cancelled my pre-order of that piece of garbage "

"future soldier is to much console port
GR online runs much beter with max graphics"

Medlem

Aja, att prova kan ju inte skada

Medlem

Inte en chans att jag förpestar min dator med internet explorer igen..

Medlem

Jag har spelat Ghost Recon Online sen första Betan, Ett riktigt roligt spel, Teamwork är ju nummer 1 i det här, inte som alla andra shooter spel. Visserligen så är jag lite små trött på Ubisoft också men de här är det bästa jag lirat på ett bra tag!.

CS var ju också rätt bra i ungefär 7 år sen tröttnade man på det. BF3 är ju också ett fantastiskt bra spel.

Men GRO får iaf 10/8 av mig, just på grund av att dom inte har fixat lag spikes m.m ännu!

Medlem
Skrivet av wiBr:

Men GRO får iaf 10/8 av mig, just på grund av att dom inte har fixat lag spikes m.m ännu!

Beta

Medlem
Skrivet av Harpa:
Skrivet av durra:

Öppen beta ? ? de är ju färdiga spelet som är ute nu typ inte en öppen beta.
Spelet är bra tom mycket bra tycker jag.
De går tillbaka mer till gammla rainbow six tiden och är mer en tactical shooter än ett modernt MW/BF spel.
Jag har inte haft ett enda problem heller med varken launcher eller spel och jag har spelat sedan tidig beta.
Så rekomenderar alla som gillat de gammla rainbow six eller tactical shooters att testa.
PS. JAVAS de har inget med Future soldiers att göra. Som imo var ren dynga.

Det är faktiskt öppen beta. Jag tyckte det var lite skumt först med, men de benämner det öppen beta.

Det är vanligt numera att f2p spel släpps som öppen beta, detta för att de skall kunna ta betalt tidigare via sina ingame shop samt hoppas på att folk bortförklarar buggar med "beta".

Som en sidnotering brukar jag bojkotta F2P spel som kräver att man loggar in för att se vad de säljer i sina affärer, med dena kan jag tänka mig pröva.

Edit, Buggreport verkar som den inte riktigt klarar av att citera poster med länkar i.

Medlem
Skrivet av xermalk:

Som en sidnotering brukar jag bojkotta F2P spel som kräver att man loggar in för att se vad de säljer i sina affärer, med dena kan jag tänka mig pröva..

Det ända som skiljer den betalda valutan från den vanliga är att du kan köpa en 7dagars xp boost.

Medlem

F2P är och kommer alltid vara billighets spel för företagen och lätta pengar att tjäna.
Vill ha tillbaka färdiga spel från början. Ger hellre 400-500 kr för färdigt spel o slipper köpa ingame crap för att spela flera dagar.
Och för att inte nämna den dåliga suport och patchningar.
Shit vad spelare blir blåsta med F2P spelen.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av chopper:

F2P är och kommer alltid vara billighets spel för företagen och lätta pengar att tjäna.
Vill ha tillbaka färdiga spel från början. Ger hellre 400-500 kr för färdigt spel o slipper köpa ingame crap för att spela flera dagar.
Och för att inte nämna den dåliga suport och patchningar.
Shit vad spelare blir blåsta med F2P spelen.

TF2 och LoL är billighets spel?

Inaktiv

Gillade Ghost Recon Online bättre än Ghost Recon Futuresoldier.

Medlem

Testade faktiskt efter att ha läst denna artikeln, och måste säga att jag gillade det.

Jag kommer inte spela ihjäl mig, men för att kosta mig noll spänn så får det anses OK.

Thumbs up!

Medlem
Skrivet av jsgrim:
Skrivet av chopper:

F2P är och kommer alltid vara billighets spel för företagen och lätta pengar att tjäna.
Vill ha tillbaka färdiga spel från början. Ger hellre 400-500 kr för färdigt spel o slipper köpa ingame crap för att spela flera dagar.
Och för att inte nämna den dåliga suport och patchningar.
Shit vad spelare blir blåsta med F2P spelen.

TF2 och LoL är billighets spel?

Ja för spel företaget.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av Sandman666:

Testade faktiskt efter att ha läst denna artikeln, och måste säga att jag gillade det.

Jag kommer inte spela ihjäl mig, men för att kosta mig noll spänn så får det anses OK.

Thumbs up!

Håller med, har nu spelat några timmar och det är faktiskt oväntat bra och roligt. Kommer fortsätta att spela

Medlem

Sökte efter fps spel igår då jag tröttnat på mina spel och hittade GRO. Till en början kändes det lite segt med styrning men efter ett par matcher när man kommit in i det var det riktigt skojj.
Rätt bra med folk som spelar också så matcherna hittas fort.
Det jag saknar är en medic klass men det kanske dyker upp senare. *Hoppas*.
Kommer fortsätta med detta spel och bjuda in alla mina vänner

1
Skriv svar