DayZ blir ett fristående spel!

Medlem

Blev det någon form av "klass 9A"-avsnitt det här?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Perfekt. Då slipper man köpa ARMA 2.

Inaktiv
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av qun0:
Skrivet av conthox:
Skrivet av qun0:
Skrivet av gnu:

så jag ska behöva köpa det igen?

Du köpte arma och inte dayZ eller köper du moddar? Jäklar vad du har lagt ut pengar i såna fall

Vaddå "jäklar vad pengar"? Vad är det som säger att han köpt massor med spel bara för att spela moddar? Sedan så är det flera som har köpt spelet bara för att spela modden. Precis som när CS var en mod till HL och folk köpte HL för att spela CS.

Läs igen det jag skrev, han skrev ju (så jag måste köpa det igen?) och ser du inte vad jag menar med mitt (jäklar var du har lagt ut pengar i såna fall) så är det ditt eget problem.

Se över din attityd mot andra.

Han har varit så helatidne och hade attityd problem i skolan också, jag är inte förvånad att det fortsätter men hoppas för hans och andras skull det har ett slut någonstans på livets långa väg.

Du vet inte ens vem jag är så skippa skitsnacket, för skulle jag gissa rätt om ditt för och efternamn så gick du skola i nordmaling och den skolan gick jag aldrig.

Så lägg ner dina lögner

Moderator | Testpilot
Skrivet av qun0:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av qun0:
Skrivet av conthox:
Skrivet av qun0:
Skrivet av gnu:

så jag ska behöva köpa det igen?

Du köpte arma och inte dayZ eller köper du moddar? Jäklar vad du har lagt ut pengar i såna fall

Vaddå "jäklar vad pengar"? Vad är det som säger att han köpt massor med spel bara för att spela moddar? Sedan så är det flera som har köpt spelet bara för att spela modden. Precis som när CS var en mod till HL och folk köpte HL för att spela CS.

Läs igen det jag skrev, han skrev ju (så jag måste köpa det igen?) och ser du inte vad jag menar med mitt (jäklar var du har lagt ut pengar i såna fall) så är det ditt eget problem.

Se över din attityd mot andra.

Han har varit så helatidne och hade attityd problem i skolan också, jag är inte förvånad att det fortsätter men hoppas för hans och andras skull det har ett slut någonstans på livets långa väg.

Du vet inte ens vem jag är så skippa skitsnacket, för skulle jag gissa rätt om ditt för och efternamn så gick du skola i nordmaling och den skolan gick jag aldrig.

Så lägg ner dina lögner

Tyvärr har vi ju det, blev tipsad om att passa mig för dig pågrund av vad det kallade det "Attityd problem".


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Fan va gött att man höll tillbaka under köphetsen av ARMA II, nu kan man invänta denna produktion istället med dess fortlöpande uppdateringar. Till najs alpha-pris dessutom!

Medlem

Mer DayZ är bara för bra!

Inaktiv
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av qun0:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av qun0:
Skrivet av conthox:
Skrivet av qun0:
Skrivet av gnu:

så jag ska behöva köpa det igen?

Du köpte arma och inte dayZ eller köper du moddar? Jäklar vad du har lagt ut pengar i såna fall

Vaddå "jäklar vad pengar"? Vad är det som säger att han köpt massor med spel bara för att spela moddar? Sedan så är det flera som har köpt spelet bara för att spela modden. Precis som när CS var en mod till HL och folk köpte HL för att spela CS.

Läs igen det jag skrev, han skrev ju (så jag måste köpa det igen?) och ser du inte vad jag menar med mitt (jäklar var du har lagt ut pengar i såna fall) så är det ditt eget problem.

Se över din attityd mot andra.

Han har varit så helatidne och hade attityd problem i skolan också, jag är inte förvånad att det fortsätter men hoppas för hans och andras skull det har ett slut någonstans på livets långa väg.

Du vet inte ens vem jag är så skippa skitsnacket, för skulle jag gissa rätt om ditt för och efternamn så gick du skola i nordmaling och den skolan gick jag aldrig.

Så lägg ner dina lögner

Tyvärr har vi ju det, blev tipsad om att passa mig för dig pågrund av vad det kallade det "Attityd problem".

Tyvärr gick vi aldrig samma skola, och sedan du tror på rykten va? Dina vänner måste vara såna som mättar sig med att sprida rykten. Sedan bara för man blir less på folk på nätet och är otrevlig så är man inte det i verkliga livet, det bör du själv veta

Nog om ditt skitsnack, har vettigare saker att göra än att slösa tid på dig och ditt skitsnack om folk på fz.

Mer ontopic nu så slipper vi ditt drama

Moderator | Testpilot
Skrivet av qun0:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av qun0:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av qun0:
Skrivet av conthox:
Skrivet av qun0:
Skrivet av gnu:

så jag ska behöva köpa det igen?

Du köpte arma och inte dayZ eller köper du moddar? Jäklar vad du har lagt ut pengar i såna fall

Vaddå "jäklar vad pengar"? Vad är det som säger att han köpt massor med spel bara för att spela moddar? Sedan så är det flera som har köpt spelet bara för att spela modden. Precis som när CS var en mod till HL och folk köpte HL för att spela CS.

Läs igen det jag skrev, han skrev ju (så jag måste köpa det igen?) och ser du inte vad jag menar med mitt (jäklar var du har lagt ut pengar i såna fall) så är det ditt eget problem.

Se över din attityd mot andra.

Han har varit så helatidne och hade attityd problem i skolan också, jag är inte förvånad att det fortsätter men hoppas för hans och andras skull det har ett slut någonstans på livets långa väg.

Du vet inte ens vem jag är så skippa skitsnacket, för skulle jag gissa rätt om ditt för och efternamn så gick du skola i nordmaling och den skolan gick jag aldrig.

Så lägg ner dina lögner

Tyvärr har vi ju det, blev tipsad om att passa mig för dig pågrund av vad det kallade det "Attityd problem".

Tyvärr gick vi aldrig samma skola, och sedan du tror på rykten va? Dina vänner måste vara såna som mättar sig med att sprida rykten. Sedan bara för man blir less på folk på nätet och är otrevlig så är man inte det i verkliga livet, det bör du själv veta

Nog om ditt skitsnack, har vettigare saker att göra än att slösa tid på dig och ditt skitsnack om folk på fz.

Mer ontopic nu så slipper vi ditt drama

Du är otrevlig online samt offline.
Jag tror på vad andra säger när jag sett det med mina ögon.
Det är inget skitsnack om det är sanning.
Svara mig inte om du inte vill ha ett svar tillbaka.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Lägg ner er lilla privata fejd nu, pojkar. Fortsätt "diskussionen" via PM ifall det känns befogat.

Medlem

Jag har inte Arma 2 men jag vill gärna spela DayZ dock orkar jag inte fixa installationen så detta blir perfekt hoppas det kommer ganska snart

Får hoppas att man inte stöter på många banditer senare

Medlem

Kom gärna in på http://rwr.enjin.com/ o röj med oss, egen mumble och egen server.
Vi bygger o växer inför Final release

Skriv svar