Pc-versionen av Sleeping Dogs filmförklarad

Robot
Pc-versionen av Sleeping Dogs filmförklarad

DirectX 11-funktionalitet och högupplösta texturer. Tjoho!

#sleeping-dogs


Medlem
Pc-versionen av Sleeping Dogs filmförklarad

ser bra ut!

Medlem

Co-op hade gjort detta till ett dag ett köp för mig och kompisen.
Men hur bra det än verkar så får det bli en "50% off" produkt för min del.
Gott att höra om DX11 features dock, även om det faktiskt såg bra ut i alla filmer jag sett hittills. Undrar om ens Rockstar kommer lägga ner så mycket resurser och tid på att fixa ett bra fungerande GTA-V till PC.

Medlem

Och detta klarade alltså inte Crytek av vid release...

Medlem

Låter ju fint det där, blir ett köp då så jag har nått att göra tills wow expansionen släpps

Medlem

Spelet går att förköpa för 33.75$ (226kr) på Greenman Gaming med koden ORDER-NTCOM-PLETE, Koden är bara giltig till 10 Augusti och spelet går att aktivera på steam. Om någon är intresserad, dvs.

Medlem

Inte lite FPS drops där i filmen

Medlem

Blandar alltid ihop detta spel med Watch dogs och blir alltid besviken att det inte är någon nyhet om watch dogs

Medlem
Skrivet av Erefus:

Spelet går att förköpa för 33.75$ (226kr) på Greenman Gaming med koden ORDER-NTCOM-PLETE, Koden är bara giltig till 10 Augusti och spelet går att aktivera på steam. Om någon är intresserad, dvs.

Får man TF2 saker`?

Medlem

Herregud vad jag stör mig på när utvecklare säger att de fått spelet att rulla på i 60 fps på pc. Varje pc-gamer värd namnet är ju väl medveten om att den framerate du får när du spelar är helt beroende av vilka grafikinställningar du kör med, upplösningen och vilken hårdvara din dator har. En utvecklare kan optimera ett spel så det ger fler fps än om de inte optimerat spelet, men att få det att låta som att pc-versionen av ett spel rullar i 60 fps i full-hd på alla datorer är totalt skitsnack om vi inte snackar ms-röj.

Medlem
Skrivet av daemoniaxx:

Herregud vad jag stör mig på när utvecklare säger att de fått spelet att rulla på i 60 fps på pc. Varje pc-gamer värd namnet är ju väl medveten om att den framerate du får när du spelar är helt beroende av vilka grafikinställningar du kör med, upplösningen och vilken hårdvara din dator har. En utvecklare kan optimera ett spel så det ger fler fps än om de inte optimerat spelet, men att få det att låta som att pc-versionen av ett spel rullar i 60 fps i full-hd på alla datorer är totalt skitsnack om vi inte snackar ms-röj.

imo ska det vara 120 fps utvecklare ska gå på. men att 60 ska vara ett MÅSTE till en dator som har max 2 år gammal hårdvara.

Skrivet av Fuidama:

Co-op hade gjort detta till ett dag ett köp för mig och kompisen.
Men hur bra det än verkar så får det bli en "50% off" produkt för min del.
Gott att höra om DX11 features dock, även om det faktiskt såg bra ut i alla filmer jag sett hittills. Undrar om ens Rockstar kommer lägga ner så mycket resurser och tid på att fixa ett bra fungerande GTA-V till PC.

Håller med! och fan ja, hoppas rockstar gör det, känns nästan som de borde, på tanke hur det gick för PC releasenför GTA IV... heh.

Medlem
Skrivet av BubbeZ:

Blandar alltid ihop detta spel med Watch dogs och blir alltid besviken att det inte är någon nyhet om watch dogs

He he precis samma för mig


signatur

K9
:.:

Medlem
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av Erefus:

Spelet går att förköpa för 33.75$ (226kr) på Greenman Gaming med koden ORDER-NTCOM-PLETE, Koden är bara giltig till 10 Augusti och spelet går att aktivera på steam. Om någon är intresserad, dvs.

Får man TF2 saker`?

Jag tror man bara får TF2 sakerna om man förbokar på steam, men då måste man betala ungefär 150 kr till, om man tycker det är värt det.

Medlem

Helvete vad många spambotar det finns på denna sida....

Medlem

Kan det verkligen löna sig att spamma på de viset, vem är det (som på en gaming sida) som klickar på sådana länkar? Eller vem klickar öht, ser ju ut att vara hur skumt som helst.

Jag vill inte klaga, men ryckigare animationer får man leta efter. Jag tycker Max Payne springer bättre i första spelet, och hur länge sedan var det inte Remedy släppte lös honom.

Grafiken ser helt OK ut, fina detaljer på många ställen, men det är ändå karaktärerna man ska bry sig om.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar