World of Tanks blir snyggare i nästa uppdatering

Robot
World of Tanks blir snyggare i nästa uppdatering

Patch 8.0 förbättrar bland annat grafiken i pansarvagns-MMO:et.

#world-of-tanks


Medlem
World of Tanks blir snyggare i nästa uppdatering

Längtar

Medlem

WoT är inget MMO.

Det kommer bli feting nice med fysik. Jag tror att tyskarna kommer få det roligast, om man nu är ute efter skadeglädje.

Medlem
Inaktiv

Schyst med stabilare fps.

Medlem
Skrivet av GooGeL:

WoT är inget MMO.

Det kommer bli feting nice med fysik. Jag tror att tyskarna kommer få det roligast, om man nu är ute efter skadeglädje.

30 spealre är "massive"

Medlem

Går det att förstöra miljöerna?
Tex hus, träd ect


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ser riktigt najs ut
Men jag önskar man kunde spela som infanterister på sidan om. Dom kan vara som spectators för varje lag som kutar omkring och är irriterande medans det riktiga kriget är tanks

Medlem

Jag vill också hoppa med light tanks! Läge att fixa en sån där fransk som alla har kanske!

Skrivet av Neatherblade:

Går det att förstöra miljöerna?
Tex hus, träd ect

Japp. Det går, men är inte så snyggt gjort, och tror inte det är ändrat i denna uppdatering.

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Går det att förstöra miljöerna?
Tex hus, träd ect

Inte alla hus, på de banor med stora städer går det inte. Men de mindre husen på lantbygdensbanorna går det.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Går det att förstöra miljöerna?
Tex hus, träd ect

Det är som innan, vissa hus går och förstöra del för del,
Tycker det nuvarande förstörelsetekniken suger... Man kör in i ett hus så känns det ett tag som man spelar... 8-bit... För husen förstörs ju bara partvis

Medlem

So... Mutli-core support NU då?

Medlem
Skrivet av =FFM=FH:
Skrivet av GooGeL:

WoT är inget MMO.

Det kommer bli feting nice med fysik. Jag tror att tyskarna kommer få det roligast, om man nu är ute efter skadeglädje.

30 spealre är "massive"

Den dagen man tar sig tillbaka till baren i Kremlin och fortsätter fightas med det lilla man har kvar utav tanken och själen efter ett game, bland 200 andra, så är det per definition ett MMO för mig.
Nu ser man bara "kurwa noob" sen drar folk.

I WoT står man i ett garage och klickar för match making med 29st andra. Då kan ju likväl BF3 med fler vara precis samma sak då de har en sån där quick join knapp.

Inaktiv

Ser man någon som skriver siema i chatten så vet man från början att man är pÅ det dåliga laget

Medlem

Grafiken tycker jag duger som den är, fysiken är det jag ser fram emot då det varit rätt kass innan.

Medlem

MMO epitetet ska nog inte läggas på standard matcherna utan snarare när man tittar på Clan Wars!


signatur

Gamer since day one!

Medlem

Stridsvagn...! I N T E pansarvagn. FFS!


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

Medlem
Skrivet av riktigninja:

Ser man någon som skriver siema i chatten så vet man från början att man är pÅ det dåliga laget

+1


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

Medlem

Dör man om man hamnar upp och ner?
Samma om man blir utputtad någonstans? (Givetvis beroende på var).

Glad att man har en Maus och en E-100, dessa två puttar man inte ut i första taget.

Medlem
Skrivet av Kraften:

Dör man om man hamnar upp och ner?
Samma om man blir utputtad någonstans? (Givetvis beroende på var).

Glad att man har en Maus och en E-100, dessa två puttar man inte ut i första taget.

Maus ja

E-100 ramlar ju samman av sig själv Sålde min, blev så besviken även om den gjorde lite bättre efter sista patchen.


signatur

Gamer since day one!

Medlem
Skrivet av riktigninja:

Ser man någon som skriver siema i chatten så vet man från början att man är pÅ det dåliga laget

Svarar alltid med "Semla" då, lol...

Medlem

Kanske dags att ta en titt på detta igen. Inte spelat sedan det var i beta, borde ha hänt en hel del sen dess.

Medlem

Mer intresserad av fysikuppgraderingarna, förhoppningsvis tar det bort lite av det här stela med kolisioner.


signatur

// Bacon <3

1
Skriv svar