Ännu ett Guild Wars 2-stresstest i natt

Robot
Ännu ett Guild Wars 2-stresstest i natt

Igår kväll fick du som förköpt Guild Wars 2 möjligheten att hjälpa till att stressa ArenaNets servrar. Inatt är det dags igen, vid en något senare tidpunkt.

#nyhetstips, #guild-wars-2, #arenanet


Medlem
Ännu ett Guild Wars 2-stresstest i natt

Senaste stresstestet så kom jag inte långt mellan stoppen och breaken p.g.a. connection problems å annat men det var kul att testa lite olika racer å mingla runt lite bland "Proffs" å andra som kände sig lika ny förvirrade som jag gjorde, då jag inte han testa spelet under någon av beta helgerna.

Medlem

Man blir ändå sugen på att förköpa det nu... Hade gärna velat testa det mer innan release!

Medlem

Dock den tiden jag var inne och testade ( PvE ) så blev jag inte besviken, uten mer sugen. Men 2.2h tid av spelande säger inte mycket av hela spelet, men första intrycket sitter alltid kvar längst eller hur man nu säger =D

Medlem

Jag hann bara spela 50 onyktra minuter igår, testade mesmer och fattade inte mycket av vad som hände. Skulle vilja ge det ett nytt försök men 01-05 är bra sent om man ska jobba imorgon.

Medlem

Amerikanarna har klagat, och tja, de har väl rätt i att gårdagens test låg på en väldigt dum tid för dem.

Medlem

Jag kunde inte spela förrän efter klockan elva igår, men då flöt det på smärtfritt för mig.

Latjade runt lite med min Elementalist och lyckades nå lvl 10 och låste upp action slot 8. Prövade samtidigt dual daggers och säger bara så här

Dual daggers + fire attunement + arcane missile och arcane explosion = <3

Jag kommer definitivt att spela som elementalist efter att ha prövat den kombinationen


signatur

Game long and prosper

Medlem

Det var lite problem med inloggningen, men det är väl förväntat i ett stresstest. Annars flöt det på väldigt bra.

Kan nämna att jag inte har förköpt spelet utan endast förbokat, gick ändå bra att delta. Jag fick iofs en beta-nyckel till bwe3, vet inte om det var anledningen till att jag kunde delta igår.

Medlem

Verkligen synd att det är så sent.... men spelet släpps snart. man får försöka stå ut tills dess.

Medlem

Äh, idag blir det supa.

Medlem

Jag har en legitim fråga, varför inte bara köra från 21-05 båda dagarna? Då hade både EU och Amerika fått testa vid rätt tidpunkt. 4 timmar är ju inte direkt länge för ett stresstest.

Medlem

märks att dom förbereder allefall! blir bra realse detta tror jag!:)


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av Fafner74:

Det var lite problem med inloggningen, men det är väl förväntat i ett stresstest. Annars flöt det på väldigt bra.

Kan nämna att jag inte har förköpt spelet utan endast förbokat, gick ändå bra att delta. Jag fick iofs en beta-nyckel till bwe3, vet inte om det var anledningen till att jag kunde delta igår.

Intressant, aNet som har varit tydliga med att man måste ha förköpt för att få vara med i stresstesten. Då var bitchandet i onödan ser det ut som, förlåt Hampus.

Medlem

Jag hann köra 3 timmar i pvp med min Asura thief med dual daggers.

Thief är min favorit klass hittills. De kan göra bra mycket skada för att sedan snabbt ta sig ur striden och hela upp sig.

Medlem
Skrivet av Höglund:
Skrivet av Fafner74:

Det var lite problem med inloggningen, men det är väl förväntat i ett stresstest. Annars flöt det på väldigt bra.

Kan nämna att jag inte har förköpt spelet utan endast förbokat, gick ändå bra att delta. Jag fick iofs en beta-nyckel till bwe3, vet inte om det var anledningen till att jag kunde delta igår.

Intressant, aNet som har varit tydliga med att man måste ha förköpt för att få vara med i stresstesten. Då var bitchandet i onödan ser det ut som, förlåt Hampus.

Jag förlåter dig ^^ Jag tycker det vart tydligt att de säger FÖRKÖP, medan många har sagt att det funkar om man förbokar från vissa ställen. Det är synd att de inte varit tydligare från officiellt håll dock.

Fortsätt ha ett kritiskt öga, det uppskattas!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

ja tog nästan en timme innan det var spelbart.. undrar vad de lekte med, server kapacitet?


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av Hannu:

Äh, idag blir det supa.

Ja va fan, spelet är snart ute endå, tror inte jag har tid att sitta vid datorn hela natten..


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av Javas:

Jag kunde inte spela förrän efter klockan elva igår, men då flöt det på smärtfritt för mig.

Latjade runt lite med min Elementalist och lyckades nå lvl 10 och låste upp action slot 8. Prövade samtidigt dual daggers och säger bara så här

Dual daggers + fire attunement + arcane missile och arcane explosion = &lt;3

Jag kommer definitivt att spela som elementalist efter att ha prövat den kombinationen

Tror att jag med kommer att köra en sån... Men Necromacer och Thief har en hel del skumma saker för sig.. så det kan bli jobbigt att bara testa en sort så här i början:-)


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem

Som boende i Sydamerika så var det ett jäkla whine igår då alla stresstester endast är i Europas favör. Idag var det däremot andra miner bland kortryggarna på jobbet.

Medlem

Är det bara förköp som kan lira?

Medlem

Nytt stresstest ikväll kl 20:00


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Nice synd att min förbokning inte inkluderade dessa events och att jag lyckades beställa fel version, dvs utan pre access

1
Skriv svar