Dags för Gamescom!

Robot
Dags för Gamescom!

Nästa vecka drar Gamescom igång. Sveriges bästa bevakning av världens största spelmässa hittar du självklart på FZ. Men vad blir hetast i år?

#nintendo, #microsoft, #sony, #the-last-of-us-remastered, #beyond-two-souls, #ea, #capcom, #simcity, #crysis-3, #resident-evil-6, #assassins-creed-iii, #starcraft-ii-heart-of-the-swarm, #company-of-heroes-2, #tomb-raider, #rayman-legends


Inaktiv
Dags för Gamescom!

Dax att säga när ps4 / Xbox 720 släpps kanske?


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

Ni sakner ett alternativ ffs, Europa Universalis IV!

FM-guru
F.d. Sisyr

Är rätt taggad på det här!

Medlem

Inget Star Wars 1313 på Gamescom?

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Är rätt taggad på det här!

Du var snabb på att redigera

Medlem

Nya total war, company of heroes eller varför inte alternativet som saknas: thief 4!

Medlem
Skrivet av StraxDax:

Dax att säga när ps4 / Xbox 720 släpps kanske?

inte före jul är väldigt säker på det. men sen så.


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Varför kan man inte rösta på flera?
Assassin's Creed III
Company of Heroes 2
Hitman: Absolution
Simcity
Watch Dogs

Vill ha dom.

Medlem

Ge mig gameplay på Rome 2 och Company Of Heroes 2!

Medlem

Torchlight 2, gief release date pl0x! Guildwars 2 är redan årets spel för mig, men ser även fram emot RE6.


signatur

Tempus fugit.

Medlem
Medlem
Skrivet av Regaz:

Planetside 2

håller med till 100%
planetside 2 har redan plockat hem runt 19 awards från E3

Medlem

Yes nu får redan på om vi får den där diskmaskinen med bluray kommer släppas :D!

Medlem

Trodde E3 var störst men men.Visste inte heller att Watch Dogs kommer visas, nu blev man taggad!

Medlem

Att inte intresset för Rome II är större?:O

Medlem

Jag tycker faktiskt att gamescom är roligare än E3. Dock är inte presskonferanserna lika maffiga kanske.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Alltid intressant med större spelmässor, ser fram emot information!

Medlem

Ser riktigt mycket fram emot Sim City och Watch Dogs. Hoppas det kommer lite Europa Universalis 4 också.

Medlem

Rome 2 Total war FTW!

EDIT: Och AssCreed 3 är intressant också

Lätt Watch Dogs!

Btw, NFS:MW har ju redan kommit? Kom för ungefär 5-6 år sen.

Medlem

Dishonored eller Watch Dogs.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Thane:

Ge mig gameplay på Rome 2 och Company Of Heroes 2!

Om jag får se hur det ser ut nu så kommer jag vara deprimerad ända tills release Det är inte bra att se ett sånt superbt spel för tidigt.

Medlem

CoH2 utan någon som helst tvekan - behöver något att sukta efter i bristen på övriga riktigt bra RTS. (Annars hade jag nog fått en hjärtattack om de hade släppt en Homeworld 3-bomb.)

Dawn of War 3 hade varit kul att få ser mer om också. X-COM, om man ska hoppa ifrån Relic lite.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:

Btw, NFS:MW har ju redan kommit? Kom för ungefär 5-6 år sen.

Ja, men nej... http://www.youtube.com/watch?v=BaGE_ExVdw0

Medlem
Skrivet av PaperPlane:

Trodde E3 var störst men men.Visste inte heller att Watch Dogs kommer visas, nu blev man taggad!

E3 har gått o blivit en riktig skitmässa, för amerikansk, allt är bara flash och hype, ingen substans.
"Av PRsnubbar för hypemongers"


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Tja.. De som ska dit och inte testar Doom 3:BFG Edition med Oculus Rift är ju helt puckade isåfall. *Ölprat*

Något annat nämligen Arma 3.

Sen så är också Sim city, Rome total war 2 och CoH väldigt intressanta.

Medlem

Självklart Xcom spelet: Att det inte har fått mest röster är eftersom det är baserat på ett spel som kom 1995 och inte alla på denna site var gamla nog att uppleva detta underbara spel och dess efterträdare, men det kommer bli det grymmaste spelet helt utan tvekan. På andra plats skulle jag säga heart of the swarm.

Medlem

Själv kommer jag hålla ett extra öga på Rambo-Spelet som kommer visas upp!

12
Skriv svar