Assassin's Creed 3-förseningen till pc bekräftad

Robot
Assassin's Creed 3-förseningen till pc bekräftad

Förseningsryktet stämmer. Den 23 november får pc-spelare lönnmörda med den nya indianprotagonisten.

#assassins-creed-iii, #ubisoft-entertainment


Medlem
Assassin's Creed 3-förseningen till pc bekräftad

PC, på min tv, med xbox 360 kontroller

Geeks Gaming
Skrivet av Woffen:

PC, på min tv, med xbox 360 kontroller

Samma här ^^ mycket nice

Medlem

Tills nästa försening.

Medlem

Alltså fy fan.. inte för att jag bryr mig om AC men seriöst @ ubisoft.
Varje gång är det PC förseningar, och ändå suger spelet oftast på PCn. Kan de inte bara säga som det är och medge att de är livrädda för pirater?

Bojkotta skiten, deras uplay är dessutom bara problem.

Medlem

Gör istället en nyhet när INTE AssCreed försenas, så slipper ni skriva samma sak varje år

Medlem

haha och nu vet man att det kommer att vara ospelbart på PC iaf.

Ubisoft :<

Skrivet av Skelögd:

haha och nu vet man att det kommer att vara ospelbart på PC iaf.

Ubisoft :&lt;

Knappast.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Skelögd:

haha och nu vet man att det kommer att vara ospelbart på PC iaf.

Ubisoft :&amp;lt;

Knappast.

Håller med, de alla AC spelen har varit riktigt bra konsoll anpassningar faktiskt, de flesta andra Ubisoft spel är en helt annan sak enligt mig.

Medlem

Blir någon förvånad över det här? Är väl samma sak varje gång Ubisoft ska släppa cross platform-titlar? Det ENDA som förvånar mig är att de inte lägger ut en wall of text om hur det är piraternas fel allting.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Skulle sitta som en smäck om man får alla dlc:s likt AC: Brotherhood p.g.a av att pc versionen försenades ett år. Mycket trevligt var det.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Underligt att det alltid är PC som drabbas av förseningar.


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Inaktiv

Neeeeeej! Jag var t.o.m och förhandsbokade spelet nu och så blir det försenat ändå! Helvete också jag hade hoppats på ett klanderfritt pc AssCreed år *snyft*

Medlem

Spela roll, en månad går snabbt. Och Ubisoft släpper faktiskt dom bästa spelen. Var det inte Ubisoft som hade flest nya titlar som verkade bra på E3?


signatur

I don’t puke when I drink. I puke when I don’t.

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Blir någon förvånad över det här? Är väl samma sak varje gång Ubisoft ska släppa cross platform-titlar? Det ENDA som förvånar mig är att de inte lägger ut en wall of text om hur det är piraternas fel allting.

rätt bra förklaring

http://www.gametrailers.com/videos/g398my/pach-attack--next-g...

02:20 in


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Det ska spelas på konsol that's for sure! Bästa känsla!


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

Skrivet av Xixor:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Skelögd:

haha och nu vet man att det kommer att vara ospelbart på PC iaf.

Ubisoft :&amp;lt;

Knappast.

Håller med, de alla AC spelen har varit riktigt bra konsoll anpassningar faktiskt, de flesta andra Ubisoft spel är en helt annan sak enligt mig.

Jag har aldrig upplevt kontrollerna konstiga på något sätt; tror inte det blir annorlunda i ACIII.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av bjosarn:

Blir någon förvånad över det här? Är väl samma sak varje gång Ubisoft ska släppa cross platform-titlar? Det ENDA som förvånar mig är att de inte lägger ut en wall of text om hur det är piraternas fel allting.

rätt bra förklaring

http://www.gametrailers.com/videos/g398my/pach-attack--next-g...

02:20 in

Riktiga spelare piratkopierar inte, oavsett format.

Det kan ju också vara så att MS och Sony vill tjäna en massa extra pengar och kanske betalar lite "under bordet" för att få till en försening, så att även en del av dom som vill ha den bästa upplevelsen skall ge med sig och köpa spelet till deras konsol istället.


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem

Förbokat till 360 och VITA! Alla på detta forum borde sluta vara så jävla neggo hela tiden! Orkar knappt läsa inläggen längre

Medlem

Hade ändå tänkt köpa till xbox så bekymrar mig inte, trist på ubisofts piratfobi.men inget nytt direkt.

Medlem
Medlem

Att ett spel blir försenat är ju inget nytt igentligen
Många gånger pressar företagsledningen programmerarna för ett releasedatum många månader i förväg utan hänsyn till att saker och ting kan radikalt ändras på mycket kort tid i den branchen.

Medlem

Är inte så taggad på det här spelet längre ändå så mig gör det inget, kommer vara upptagen med The war z om betan kan öppna nån gång ^^

Medlem
Skrivet av robbis:

Förbokat till 360 och VITA! Alla på detta forum borde sluta vara så jävla neggo hela tiden! Orkar knappt läsa inläggen längre

Men nu är ju du negg mot alla som är negg? ... Neggception

Medlem
Skrivet av luftman:
Skrivet av robbis:

Förbokat till 360 och VITA! Alla på detta forum borde sluta vara så jävla neggo hela tiden! Orkar knappt läsa inläggen längre

Men nu är ju du negg mot alla som är negg? ... Neggception

i lol'D!

Medlem

Sant sry Tycker bara det är tråkigt att läsa i varje nyhetskommentar att företagen suger o spelen suger och så vidare ist för att låta bli att kommentera bara!

Testpilot

Haha som vanligt gällande Ubisoft mao , sedan deras katastrofer med starforce som sabbade folks datorer så har jag bojkottat deras produkter.

De inser inte att de straffar deras lojala kunder och stöter bort potentiella kunder som mig med sina sjuka DRM-tester och förseningar.

Hade de satsat på att ta hand om sina kunder som tex CD project RED (Witcher 2 gänget) så hade de också haft mig som kund även om jag nu klarat mig utan deras spel så hade jag ju provat och det är ju ett sålt ex. de förlorat , men det skiter dom i att räkna på eftersom piraterna är ytterligare en fiktiv siffra i "förlust".

Medlem

Jag tycker det är roligt hur de behandlar PC-spelare som skit och att de sedan blir förvånade av hur många som tankar deras skräp istället för att köpa det.

Medlem
Skrivet av TheShadyShader:

Underligt att det alltid är PC som drabbas av förseningar.

Dom försenar spelet medvetet enbart för att försöka lura oss att dom optimerar spelet till PC.

Medlem
Skrivet av Harakiri:

Haha som vanligt gällande Ubisoft mao , sedan deras katastrofer med starforce som sabbade folks datorer så har jag bojkottat deras produkter.

De inser inte att de straffar deras lojala kunder och stöter bort potentiella kunder som mig med sina sjuka DRM-tester och förseningar.

Hade de satsat på att ta hand om sina kunder som tex CD project RED (Witcher 2 gänget) så hade de också haft mig som kund även om jag nu klarat mig utan deras spel så hade jag ju provat och det är ju ett sålt ex. de förlorat , men det skiter dom i att räkna på eftersom piraterna är ytterligare en fiktiv siffra i "förlust".

Fast piratkopiering ger företag höga förluster och det är väl mer än rätt att försöka hitta ett sätt så dem kan minska förlusterna och så vidare göra fler spel... Så ge inte Ubisoft skit för att dem försöker skydda sina pengar, så dem kan ha högre budget på deras spel. Tycker det är rent skräp med piratkopiering och det förstör mycket mer än Ubisofts DRM'er..

12
Skriv svar