Topp 10: Spel som inte finns

Robot
Topp 10: Spel som inte finns

Filmbranschen, fantasin och Molyneux visar gång på gång att spel är bäst på idéstadiet. FZ guidar till 10 spel du garanterat aldrig spelat.

#call-of-duty-4-modern-warfare


Inaktiv
Topp 10: Spel som inte finns

Fan, Californication, där snackar vi minnen.

Medlem

Wrestle Jam'88 hette väl Pro Wrestling när det kom till Sverige? Tror det var det första multiplayer jag spelade mot mina polare.

Inaktiv

"Spain: Value $9.000"
Så Bondfilmen förutspådde PIGS-krisen?

Skoj artikel, tumme upp. Blev tvungen kolla upp Arcade. Den är regisserad av mästerfilmsregissören Albert Pyun. Mannen bakom klassiker som Cyborg, Nemesis, Sword and the Sorcerer och Captain America (den tidigare filmen alltså).

Medlem

Haha, så jävla skön artikel!

Inaktiv

haha grym artikel !

Synd vi inte fick se trailern från Bonestorm ifrån the simpsons. Rätt rolig den med ^^

Medlem

Nu har ni överträffat er själva FZ goodsu jobbu!! ;D!!

Det fanns ju ett online spel även i simpson där marge spelar mot bart hehe :).

Medlem

Någon på FZ var uttråkad


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

Bra artikel! Riktigt bra

FML
Medlem
Medlem

Men jag kan tala om vad som faktiskt finns! Som jag inte trodde och visste om, och det är ubåtssimulatorn Silent Hunter 3. Och den har fått asbra betyg och är bara från 2005. Chronicles of Riddick: Escape from Butcher bay som jag tänkte spela i helgen är ju året äldre t o m.

Ja jag är impad iallafall som ni märker


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Mitt favoritspel som inte finns är helt klart "Stay Alive" värdelös film men spelet såg riktigt häftigt ut när filmen kom.

1:30 in.

Medlem

Wargames finns: DEFCON

Skrivet av Combi:

Fan, Californication, där snackar vi minnen.

Indeed, fantastisk låt med sjukt bra text! Tar en tillbaka när man hör den idag.

Skrivet av zolidznake:

Fan ni har ju glömt Battlefield Göteborg!

http://www.webhallen.com/se-sv/spel/pc/27568-battlefield_gote...

Jösses, var detta bara ett skämt? Jag som gått och väntat i åratal nu på att få kriga i Brunnsparken...

Medlem

Seriöst hur kan inte Alex Gaudino (Feat. Shena) - Watch Out
http://www.youtube.com/watch?v=LLyvBHeeono
vara med?
Det är ju ett spel som jag skulle vilja lira

Medlem

Missförstod ja nåt nu? Men wrestlingspelet i wrestlerfilmen är väl knappast gjort till filmen, ja vet att ja spelade det på 80talet, kul som fan=)


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Wrestling spelet minns jag mycket väl (har också för mig att det hette Pro Wresting) och det var ett av mina favoritspel på NES tillsammans medPunch-Out och Ice Hockey. Ah that brings back memories=).

Medlem

haha grym artikel, bra jobbat FZ! Heroin hero hahaha! Riktigt bra south park avsnitt för övrigt..

Medlem

Att inte Sword Art Online är med, den måste väl ligga i topp av spel som inte finns? Suverän anime och manga för övrigt.

Medlem
Skrivet av Ellakk:

Missförstod ja nåt nu? Men wrestlingspelet i wrestlerfilmen är väl knappast gjort till filmen, ja vet att ja spelade det på 80talet, kul som fan=)

Den är gjord till filmen, men spelet som syns i artikeln är inte samma spel. Videon är från Pro Wrestler från 80 talet.


signatur

Videomupp

Medlem

Enda golfspelet jag skulle vilja testa är Tiger Woods PGA Tour 11 de hade med i Southpark


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

snyggare än grafiken till Wii

Medlem

6. Global Thermonuclear War:
Finns faktiskt i och med Defcon. Ett skojigt spel dessutom.

Jag vill bara informera er om att Heroin Hero faktiskt är (typ) spelbart!
http://www.gamegum.com/games/1857/heroin-hero

KoP
Medlem

Haha! Tack för en stunds skön läsning Johan.

Nedanför, min personliga favorit när det kommer till film om elaka datorspel. En riktig "klassiker".

Medlem
Skrivet av KoP:

Haha! Tack för en stunds skön läsning Johan.

Nedanför, min personliga favorit när det kommer till film om elaka datorspel. En riktig "klassiker".

http://www.youtube.com/watch?v=QaRbBSeLkj4

Ah, en gammal go'ing Hade till och med glömt bort den så länge sedan var det jag såg den. Får allt se om den går att köpa på DVD eller nå't.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Chuck Norris hade gillat de där spelen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Medlem

Haha! Skön artikel.

Skrivet av DAoG:

Mitt favoritspel som inte finns är helt klart "Stay Alive" värdelös film men spelet såg riktigt häftigt ut när filmen kom.

Tack för filmtipset till Stay Alive!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av Bromstarzan:

6. Global Thermonuclear War:
Finns faktiskt i och med Defcon. Ett skojigt spel dessutom.

Och några andra som kom innan Defcon.
Vill minnas något som hette "Mutually Assured Destruction" (spel, inte beskrivningen)

12
Skriv svar