The Walking Dead på Facebook – betan ute nu

Robot
The Walking Dead på Facebook – betan ute nu

The Walking Dead Social Game heter nästa produkt i det snabbt växande zombie-universumet. Idag slog den öppna betan upp portarna.

#telltale-games, #activision, #eyes-wide-games


Medlem
The Walking Dead på Facebook – betan ute nu

Hatar Facebook-spel.

Medlem

LOL, videon fick mig att dö av skratt, vilken ACTION!

Inaktiv

Nyligen testat det, blir ett trevligt tidsfördriv om man ligger i sängen med laptopen eller ska åka tåg och dylikt.

Medlem

Har testat lite och jag måste säga att det är mycket bättre än vad jag förväntade mig definitivt något som jag kan tycka är kul att spela någon gång ibland 10 gånger bättre än farmville

Medlem

Bwahah.. "Skill" involverat, tack för ett gott skratt Krythorian!

Medlem
Skrivet av Nelfie:

Bwahah.. "Skill" involverat, tack för ett gott skratt Krythorian!

Jag sa inte att det krävs skills, jag sa att det krävs mer skills än vad som visas i videon...

Medlem

Ska jag spela nåt på facebook så är det songpop, allt annat trams jag har testat är skit.

Medlem

Spelet kunde ha varit kul om man inte hade ENERGY!
Man sitter och spelar ett mission och Gubben kan inte röra sig för man måste ha ENERGY.... Så antagligen måste man köpa mer för pengar eller vänta ett låååångt tag tills man kan göra framsteg

Medlem
Skrivet av Msiden:

Spelet kunde ha varit kul om man inte hade ENERGY!
Man sitter och spelar ett mission och Gubben kan inte röra sig för man måste ha ENERGY.... Så antagligen måste man köpa mer för pengar eller vänta ett låååångt tag tills man kan göra framsteg

Det är just p.g.a detta jag sagt att spelet kan vara roligt att hoppa in i någon gång ibland som sido spel när man inte har något att göra

Medlem

Bra att se sådant nytänkande inom spelbranschen. *ironi* Med tanke på zombie-hysterin undrar jag om nästa Battlefield kommer vara infekterat med zombier? Verkar ju sprida sig snabbare än pesten.

Medlem

Energi, i ett facebook spel? Ovanligt Eller..

Får väl testa

Medlem

testade nyss... sög

Medlem
Skrivet av Kvicksilver:

Bra att se sådant nytänkande inom spelbranschen. *ironi* Med tanke på zombie-hysterin undrar jag om nästa Battlefield kommer vara infekterat med zombier? Verkar ju sprida sig snabbare än pesten.

Tja, ett bett räcker juh...


signatur

I drank what?

Moderator | Testpilot

Tycker det var ganska kul för det lilla det gjorde.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Woffen:

Energi, i ett facebook spel? Ovanligt Eller..

Får väl testa

Ja, snart måste man väl köpa energi för att skriva av sig sina meningslösa tankar.

Inaktiv

Jag provade det, men det laggade så mycket att jag inte ens orkade spela klart tutorialen

Medlem

ingen hit direkt!

1
Skriv svar