B: Har 2 betanycklar till Firefall, bytes mot...?

Medlem
B: Har 2 betanycklar till Firefall, bytes mot...?

Jag har alltså 2 nycklar till Firefallbetan då dom nyligen delade ut 2 invites till alla som redan är i betan, vet inte riktigt vad jag skulle vara intresserad av i utbyte, möjligtvis nyckel till pandaria-betan, men det är alltså 2 nycklar, och vill man ha båda två själv får man erbjuda nåt riktigt bra, annars är jag väl redan inne i det mesta annat i beta-väg jag är intresserad av.

Så, om nån är intresserad PMa eller skriv i tråden vad ni kan tänkas ha att byta med.

Edit:
Ok, ska tillägga vad jag redan har tillgång till i beta-väg så ni har lite koll iaf:
Planetside 2
Smite
CS:GO
DOTA2 (om det fortfarande är i beta? har inte så bra koll...)
Painkiller Hell & Damnation
Guild Wars 2 (de stresstest som dyker upp spelar man ju liksom...)
RaiderZ (blörk)

Det är de jag kommer på rakt av att jag har tillgång till åtminstone.

Medlem

Skulle gärna byta mot nått, tyvärr har jag inget att byta mot :/

-aja, kom ihåg mig om du beslutar dig för att ge bort dom istället om du inte får några vettiga bud


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:

Skulle gärna byta mot nått, tyvärr har jag inget att byta mot :/

-aja, kom ihåg mig om du beslutar dig för att ge bort dom istället om du inte får några vettiga bud

Det ska jag komma ihåg om det skulle bli så ^^

Medlem

Dota2 är f.ö fortfarande i Closed beta

Medlem

Varit reggad på firefall forumet sen sept, 2010 men fortfarande inte fått tag i en beta key.
Det enda jag har att byta med är Starvoid.

Medlem
Skrivet av xermalk:

Varit reggad på firefall forumet sen sept, 2010 men fortfarande inte fått tag i en beta key.
Det enda jag har att byta med är Starvoid.

RTS är verkligen inte min genre tyvärr, spelar sällan sådana spel. :/

1
Skriv svar