PS3 problem HJÄLPMIG!

Medlem
PS3 problem HJÄLPMIG!

Jag satt nyss och spelade NHL 12 och bilden bara stannade och frös till, vilket hänt hänt någon gång innan men nu har jag börjat bli väldigt trött på detta och jag undrar vad problemet kan vara!? kan de vara en dålig hdmi eller är bara mitt ps3 dåligt. Tack på förhand!.

Medlem

NHL 12 har en del buggar kvar trots uppdateringar. Min PS3 fryser ibland med och har tyvärr inga bra lösningar utan man får hoppas att det är spelet och inte konsolen som bråkar. Kan vara värme utveckling i PS3:an som gör att den fryser är inte säker.

En fråga: har du problem med dina savefiler, att om du är uppkopplad till internet så kan inte filen laddas men kopplar man ner internet så funkar det?

Medlem

googlade lite, och det verkar vara nhl 12 som har stora problem både på ps3 och xbox.
men prova disconnecta internet, verkar funka bättre för en vissa då.

Medlem

Alltså det måste nästan vara NHL 12 för när jag spelar tex battlefield så fryser det aldrig eller något annat spel men tack ändå!:)

Medlem

Skulle vara bra att veta vilken typ av PS3 du har. Jag vet med egen erfarenhet att de gamla 60Gb PS3 maskinernas BR läsare inte är av någon höjdar kvalitet. Men nästan alla spel fryser någon gång och vissa mer än andra.


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem

brukar hända för mig ibland med assassins creed 2.

1
Skriv svar