Walking with dinosaurs.... RAWR!!!

Medlem
Walking with dinosaurs.... RAWR!!!

För att promota den fantastiska liveshowen "Walking with dinosaurs - The Arena Spectacular" så skickade de ut ett par "skådisar" ut på gatorna i bland annat Austrailen.

Denna show ska tydligen komma och uppträda i Globen i Stockholm den 25 - 28 oktober i år. Så om ni är sugna på biljetter så går det att beställa via deras hemsida. [http://www.dinosaurlive.com/]

#blogg

Walking with dinosaurs.... RAWR!!!

Så häftigt!
Jag vill lära mig operera en sån kostym, första klippets operatör är ju fantastisk. I Wanna Do That!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Jag vill gå dit! Kanske ser man en Vildis där med


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Hade tänkt köpa biljetter


signatur

Videomupp

Hm, såg en liknande dinosaurie på stan för några månader sedan. Tänkte inte så mycket på det då, för sånt händer ju jämt. Men det kanske hade med detta att göra?

Skrivet av Sebastian Lind:

Hm, såg en liknande dinosaurie på stan för några månader sedan. Tänkte inte så mycket på det då, för sånt händer ju jämt. Men det kanske hade med detta att göra?

Säker på att det inte var Leif GW Persson du såg?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar