Rykte: Half-Life 3 och Dragon Age 3 på Gamescom?

Medlem

Tror inte att det kommer vara nåt HL3.
Nästa half-life kommer väl heta: Half-Life 2 Episode 3 ?
Lite jävla dumt om dom inte avsluta HL2 innan dom släpper 3:an

Medlem
Skrivet av krythorian:

Dragon age 3 kan man klara sig utan men jag kommer nog skaffa HL3

NOG?!

Medlem
Skrivet av Fejkr:

Tror inte att det kommer vara nåt HL3.
Nästa half-life kommer väl heta: Half-Life 2 Episode 3 ?
Lite jävla dumt om dom inte avsluta HL2 innan dom släpper 3:an

Inget som säger att HL2 måste avslutas med en EP3. Första HL slutade aldrig utan det fortsatte i HL2


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Antingen stämmer det eller så borde någon skämmas rejält för att ha trollat hela spelvärlden!!

Medlem

Gordon freeman... it's time to wake up again...

Medlem
Medlem

Blir det en trailer gissar jag på att G-man kommer vara med i den

Medlem
Skrivet av sltrOlsson:
Skrivet av krythorian:

Dragon age 3 kan man klara sig utan men jag kommer nog skaffa HL3

NOG?!

Förutsatt att jag har pengar då

Medlem

JAAAAAA!!!

-meh.. Skamligt att lura HL-fans!

Medlem
Skrivet av Idono:
Skrivet av Diskmaskin:

Valve äger en stor titel.. klart den ska mjölkas!

Slår slint på din kommentar där. 40+ dislikes sitter alltid fint på någon som inte har en aning om vad han snackar om.

Skrivet av krythorian:
Skrivet av Maddazz:

Grabbar, det kommer inget HL3, röstskådespelaren till Gordon har ju dött!

För det första, vad hindrar dom från att skaffa en sound-a-like röstskådespelare eller bara göra så att man spelar som en annan karaktär? Vem vet vad dom har i bakfickan men ett HL3 lär det bli iallafall

Hahaha! Du ägde just dig själv. Har du spelat Half-Life någon gång? Gordon har inte sagt ett ord i hela spel serien.

Du tar allt för seriöst mannen, ta det lungt. Skaffa lite humor va?
HL serien är en av mina favoriter, snacka inte innan du vet ^^

Medlem
Skrivet av Maddazz:
Skrivet av Idono:
Skrivet av Diskmaskin:

Valve äger en stor titel.. klart den ska mjölkas!

Slår slint på din kommentar där. 40+ dislikes sitter alltid fint på någon som inte har en aning om vad han snackar om.

Skrivet av krythorian:
Skrivet av Maddazz:

Grabbar, det kommer inget HL3, röstskådespelaren till Gordon har ju dött!

För det första, vad hindrar dom från att skaffa en sound-a-like röstskådespelare eller bara göra så att man spelar som en annan karaktär? Vem vet vad dom har i bakfickan men ett HL3 lär det bli iallafall

Hahaha! Du ägde just dig själv. Har du spelat Half-Life någon gång? Gordon har inte sagt ett ord i hela spel serien.

Du tar allt för seriöst mannen, ta det lungt. Skaffa lite humor va?
HL serien är en av mina favoriter, snacka inte innan du vet ^^

Jag har för mig att gordon har pratat någonstans i ett HL spel? eller det kanske var rösterna i mitt huvud :i

Owe
Medlem
Skrivet av absimilard:

Intressant att pdfen ändå ligger kvar på sidan:

http://www.gamescom-cologne.com/media/gamescom/downloads/pdf/...

Medlem

Dragon Age 3 kan man absolut klara sig utan, redan första var lite av en besvikelse på många vis. HL3 kommer nog bli en jävla bra upplevelse dock!

Medlem

"Rise and shine, Mr.Freeman"

Medlem

Pirrigt om det nu är sant, angående HL3.

Dragon Age 3 har att bevisa att de har återgått till till samma nivå som gamla DA hade, i ren svårhetsgrad. Nog var Dragon Age 2 helt ok men, det var ju inte direkt i samma kaliber som det första. Samt så upplevdes världen något klaustrofobisk.
Dock var det skoj att höra Isabella mingla med resten av partyt D:

Medlem
Skrivet av Rasmus96:

Snälla, snälla, snälla. Och source 2 när vi endå håller på

äh, det kommer inte förrän till nästa xbox och playstation...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av absimilard:

Nja, de har sagt att det var fel att föra in spelen på listan, inte att dom inte kommer att utannonseras (ja man vill ju få fortsätta drömma ibland). Valve kanske inte ville att folk skulle veta i förväg vad som skulle komma på deras event Blir intressant att se vad det blir av det hela!

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av GooGeL:

Pirrigt om det nu är sant, angående HL3.

Dragon Age 3 har att bevisa att de har återgått till till samma nivå som gamla DA hade, i ren svårhetsgrad. Nog var Dragon Age 2 helt ok men, det var ju inte direkt i samma kaliber som det första. Samt så upplevdes världen något klaustrofobisk.
Dock var det skoj att höra Isabella mingla med resten av partyt D:

Håller med till 100%! Så länge de går tillbaka till hur ettan var så kan det bli riktigt bra!


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av LordDaimos:
Skrivet av absimilard:

Nja, de har sagt att det var fel att föra in spelen på listan, inte att dom inte kommer att utannonseras (ja man vill ju få fortsätta drömma ibland). Valve kanske inte ville att folk skulle veta i förväg vad som skulle komma på deras event Blir intressant att se vad det blir av det hela!

/ LordDaimos

Ja, eller så kanske de skulle vara med men ångrade sig sedan av någon anledning. Så då har man kanske det lite bekräftat att HL3 finns i görningen och att det finns någon spelbar del.

Men sedan kan det vara något fel i kommunikationen som orsakade att spelen listades typ. Eller vad som helst.

Medlem
Skrivet av Maddazz:

Grabbar, det kommer inget HL3, röstskådespelaren till Gordon har ju dött!

Som andra säger så pratar väll inte Gordon så värst mycket?

Dock så vet jag en röstskådis som är död, Robert Culp (http://www.imdb.com/name/nm0191685/). Men han spelade Dr. Wallace Breen. Om det skulle sätta stop för ett nytt spel vet jag inte. Tror nog Valve hittar runt det på något sätt.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

HL3 intresserar mig inte sådär jättemycket, nytt Dragon Age gör det dock, så länge det har så lite som möjligt att göra med den hemska tvåan som möjligt.

Skrivet av anon_276063:
Skrivet av Maddazz:

Grabbar, det kommer inget HL3, röstskådespelaren till Gordon har ju dött!

Haha! Väldigt roligt. Gordon säger ju inte ett skvatt i Half-Life-spelserien.

Humor nr 1

Skrivet av krythorian:
Skrivet av Maddazz:

Grabbar, det kommer inget HL3, röstskådespelaren till Gordon har ju dött!

För det första, vad hindrar dom från att skaffa en sound-a-like röstskådespelare eller bara göra så att man spelar som en annan karaktär? Vem vet vad dom har i bakfickan men ett HL3 lär det bli iallafall

Humor Nr 2 :D:D

Skrivet av gurkoz:
Skrivet av Maddazz:

Grabbar, det kommer inget HL3, röstskådespelaren till Gordon har ju dött!

Som andra säger så pratar väll inte Gordon så värst mycket?

Dock så vet jag en röstskådis som är död, Robert Culp (http://www.imdb.com/name/nm0191685/). Men han spelade Dr. Wallace Breen. Om det skulle sätta stop för ett nytt spel vet jag inte. Tror nog Valve hittar runt det på något sätt.

Humor Nr 3 :D:D:D

Keep ´em coming guys

OT Tror de gör ett uttalande 1 dag innan att de inte kommer med nåt nytt


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

ELF
Medlem
Skrivet av norrby89:

kommer säkert sluta med att dom släpper HL3 med vanliga source motorn.. HL3 må vara hypat men utan en nyare och modernare motor så kommer det bara vara skräp ärligt talat..

Du har då inte sett vad Cinema Mod gör med HL2...


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Inaktiv
Skrivet av Diskmaskin:

Valve äger en stor titel.. klart den ska mjölkas!

Tror du är inne på fel nyhet.. in i Black ops 2 nyheterna istället och kommentera.

Medlem
Skrivet av ELF:
Skrivet av norrby89:

kommer säkert sluta med att dom släpper HL3 med vanliga source motorn.. HL3 må vara hypat men utan en nyare och modernare motor så kommer det bara vara skräp ärligt talat..

Du har då inte sett vad Cinema Mod gör med HL2...

Jäklar i min lilla låda, det verkar göra en hel del! Blir en omspelning av HL2 med detta framöver inser jag

För de som är intresserade så finns det skärmdumpar från modden här: http://cinematicmod.com/cinematic_mod_11.php

/ LordDaimos

Inaktiv

Kom igen Valve. Ge oss en fortsättning från Episode 2. Samt, kan ju alltid hoppas att DA3 blir bättre än föregångarna.

De har ändrat i GamesCom PDF:en nu, och Half-Life 3 är struket från listan. Trist.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag vågar inte hoppas längre, jag blir bara ledsen varenda gång de säger "Vi kommer inte visa upp något"


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av edgren:
Skrivet av Maddazz:

Grabbar, det kommer inget HL3, röstskådespelaren till Gordon har ju dött!

Haha! Väldigt roligt. Gordon säger ju inte ett skvatt i Half-Life-spelserien.

Humor nr 1

Skrivet av krythorian:
Skrivet av Maddazz:

Grabbar, det kommer inget HL3, röstskådespelaren till Gordon har ju dött!

För det första, vad hindrar dom från att skaffa en sound-a-like röstskådespelare eller bara göra så att man spelar som en annan karaktär? Vem vet vad dom har i bakfickan men ett HL3 lär det bli iallafall

Humor Nr 2 :D:D

Skrivet av gurkoz:
Skrivet av Maddazz:

Grabbar, det kommer inget HL3, röstskådespelaren till Gordon har ju dött!

Som andra säger så pratar väll inte Gordon så värst mycket?

Dock så vet jag en röstskådis som är död, Robert Culp (http://www.imdb.com/name/nm0191685/). Men han spelade Dr. Wallace Breen. Om det skulle sätta stop för ett nytt spel vet jag inte. Tror nog Valve hittar runt det på något sätt.

Humor Nr 3 :D:D:D

Keep ´em coming guys

OT Tror de gör ett uttalande 1 dag innan att de inte kommer med nåt nytt

Får också mig ett gott skratt när folk tar det seriöst eller inte fattar skämtet i det hela

Medlem

Skönt att försöka ha ett forum om alla ska vara ironiska


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

123
Skriv svar