Vad tyckte du om EA:s presskonferens?

Robot
Vad tyckte du om EA:s presskonferens?

Dead Space 3, Medal of Honor: Warfighter, Fifa 13, Need For Speed: Most Wanted – vad var egentligen bäst på EA:s Gamescom-show?

#ea, #dead-space-3, #battlefield-3, #need-for-speed-most-wanted, #medal-of-honor-warfighter, #crysis-3, #simcity, #army-of-two-the-devils-cartel, #nhl-13, #fifa-13, #star-wars-the-old-republic


Medlem
Vad tyckte du om EA:s presskonferens?

Jag missade EAs presskonferens, hoppsan.

När är det dags för Sony?

Redaktör
Ponny
Skrivet av Siken:

När är det dags för Sony?

Klockan 19.00. Nyhet kommer strax.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Det enda som överraskade positivt var Dead Space 3. Annars håller jag mej till SWTOR

För mycket fotboll, annars helt OK.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Säkert jag som börjar bli gammal, men jag tycker att det var för mycket: Online! Social! Achievments!

Allt liknade en uppsnabbad Ecstacyvariant av 60-tals batman med alla Bang, Biff, Socko meddelanden som dök upp på skärmen.

Tur att man har Wasteland 2, Shadowrun Returns och Cyberpunk att se fram emot, spel som bara är spel helt enkelt.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Fan vad jag har svårt att släppa "Warfighter". Det låter så förbannat krystat hehe. Medal of Honor: Gunshoterknifekiller...


signatur
Skrivet av Gortie:

Fan vad jag har svårt att släppa "Warfighter". Det låter så förbannat krystat hehe. Medal of Honor: Gunshoterknifekiller...

"Medal Of Honor: Spitting Bullets"


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Väldigt trist. Ingen kändes direkt nytt.
Fotboll, ja då reste jag mig och gick på toa.


signatur

The cake is a lie.

Medlem

Samtliga "nyheter" är uppföljare till gamla spel eller spel som redan finns. Verkligen inget intressant


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Ja.. Stream'en slutade ju funka där mot slutet....

Medlem

Army of two till pc! Snälla?

Medlem

Finns det möjlighet att lägga upp presskonferenserna för oss som missade livestream?

Medlem

Såg ej men det enda som intresserar mig på den där listan är Sim City.

Inaktiv

Dead Space 3 är intressant, men jag är lite skeptisk mot coop i ett survival horror.

Medlem

Uppföljare, DLC's, social skräp och mera uppföljare.

Vilken vision och framåtanda de har vid EA...
/sarcasm off

Medlem

Inget alls av intresse ärligt talat, för min del då. Men det väntar jag mig heller aldrig av EA längre.

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Gortie:

Fan vad jag har svårt att släppa "Warfighter". Det låter så förbannat krystat hehe. Medal of Honor: Gunshoterknifekiller...

"Medal Of Honor: Spitting Bullets"

Sett Simpsons-avsnittet när Homer kollar på den nya serien Police Cops? Lite samma sak;)

1
Skriv svar