Battlefield 3: Premium Edition tillkännagiven

Robot
Battlefield 3: Premium Edition tillkännagiven

Innehåller spelet, Premium-prenumeration samt ett starterpack till flerspelarupplevelsen.

#battlefield-3


Medlem
Battlefield 3: Premium Edition tillkännagiven

Oväntat..

Inaktiv

Suveränt! Blir ju perfekt för nya spelare som är intresserad av spelet. Lite roligare också kanske om dom inte blir lika begränsad i utrustning i början med tanke på att vi andra redan låst upp det mesta eller allt.

Medlem

Släpps samma dag som Armored Kill kommer ut

Medlem

Om priset blir normalt kommer alla som köpt Premium känna sig lurade.

Medlem

När jag kollade streamen så stod det 69.99$ i Amerika och 59.99€ i Europa (längst nere på skärmen). Vilket blir ca 495kr om man omvandlar europriset till svenska kronor med dagens kurs


signatur
Medlem

köpte man spelet på Origin var man ju bra korkad dock. Tittade man runt fanns det mängder med återförsäljare som sålde Premium för 300-400kr istället för Origins 500


signatur

"I'm about to blow up" - Rebecca Black

Medlem
Skrivet av joelm:

köpte man spelet på Origin var man ju bra korkad dock. Tittade man runt fanns det mängder med återförsäljare som sålde Premium för 300-400kr istället för Origins 500

Eller så köpte man premium från Indien för 194kr genom proxy
http://www.sweclockers.com/forum/123-battlefield/1118069-anva...
Har inte blivit bannad än och det är 2-3månader sen nu.

Och spelet från G2play.net för 247kr
http://www.g2play.net/store/Battlefield-3-EA-Download-Manager...


signatur
Medlem

Kommer att köpa detta när det släpps för att stödja BF spelen.
Har redan BF3 men EA behöver mer pengar för att göra bättre BF i framtiden.

Nej har aldrig haft problem med BF3 eller origin allt bara funkar.
Det enda jag ser som problem är alla fuskare ingame för de gör att man slutar spela några veckor men sedan ger man det en chans igen o hoppas på bra server.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Billigt och bra...

(Ironi...)


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Mjölka mjölka mjölka.. jag tar mitt bonde perspektiv och skrattar åt det sett Dice låter sitt företag falla i backen på.


signatur

Panta burkar är klimatsmart men vi har inget system för det, vi tar en i taget, går det för fort då säger maskinen stop!

Medlem

Om Battlefield 3: Premium Edition gör så man slipper Origin så blir det köp.

Medlem

Detta är alltså inte samma sak som BF3 Premium som nyss släpptes?

Medlem
Skrivet av Hanga:

Om Battlefield 3: Premium Edition gör så man slipper Origin så blir det köp.

Givetvis måste man använda Origin.

Medlem

Börjar tröttna på att folk säger att dice (eller andra företag) "mjölkar"... vad jag vet måste även dom tjäna pengar, och att utveckla spel är förmodligen inte gratis. vill man inte ha det som erbjuds kan man tacka nej. Förstår även inte hur ett företag kan falla i backen när dom "mjölkar" pengar... :/

Tycker det här är en bra nyhet för nya spelare, kul att se att dice tänker på alla spelare, även nya som veteraner. Längtar till Armored kill för övrigt, ser riktigt kul ut!!

Medlem
Skrivet av bamse66:

Börjar tröttna på att folk säger att dice (eller andra företag) "mjölkar"... vad jag vet måste även dom tjäna pengar, och att utveckla spel är förmodligen inte gratis. vill man inte ha det som erbjuds kan man tacka nej. Förstår även inte hur ett företag kan falla i backen när dom "mjölkar" pengar... :/

Tycker det här är en bra nyhet för nya spelare, kul att se att dice tänker på alla spelare, även nya som veteraner. Längtar till Armored kill för övrigt, ser riktigt kul ut!!

Vi köper ju spelet. Det bör räcka till att dom ska få pengarna + miljoner mer tbx.
Släppa någon liten patch här o där är inget svårt.
så ja, dom mjölkar


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av joelm:

köpte man spelet på Origin var man ju bra korkad dock. Tittade man runt fanns det mängder med återförsäljare som sålde Premium för 300-400kr istället för Origins 500

Eller så har man så pass med deg, så att 300 eller 500 kvittar

Inaktiv

Handlar inte om pengar, det är en principsak. BF3 är ju fullt av buggar och fuskare, känns som en bättre beta ungefär och då börjar man mjölka pengar för DLC och skins, etc. BF4 redan tillkännagivet och MOH lär ju flocka fuskare precis som BF3 gör. Den här riktningen kommer döda dice som inte kommer få en krona mer från mig.

Medlem

Är det alltså en månadsavgift, eller är det bara en massiv kloss till spel man köper som inbegriper allt kommande material, och sen har man liksom "premium" för evigt?

För att prenumerera för att lira BF3, det gör jag aldrig.

Medlem

Allt är bra förutom den där delen med att man ska få starterkit och sånt. Värsta var när dem släppte dem dära unlock genvägarna. Löjligt.

Medlem
Skrivet av Davwve:
Skrivet av joelm:

köpte man spelet på Origin var man ju bra korkad dock. Tittade man runt fanns det mängder med återförsäljare som sålde Premium för 300-400kr istället för Origins 500

Eller så köpte man premium från Indien för 194kr genom proxy
http://www.sweclockers.com/forum/123-battlefield/1118069-anva...
Har inte blivit bannad än och det är 2-3månader sen nu.

Och spelet från G2play.net för 247kr
http://www.g2play.net/store/Battlefield-3-EA-Download-Manager...

Snacka om snål...

Medlem
Skrivet av chopper:

Kommer att köpa detta när det släpps för att stödja BF spelen.
Har redan BF3 men EA behöver mer pengar för att göra bättre BF i framtiden.

Nej har aldrig haft problem med BF3 eller origin allt bara funkar.
Det enda jag ser som problem är alla fuskare ingame för de gör att man slutar spela några veckor men sedan ger man det en chans igen o hoppas på bra server.

OK ironi funkar inte här..
Men jag tänker köpa när det släpps även om jag redan har. och sedan skicka köp infon om varför jag köper en gång til.l
BF3 suporten blir nog glada då. he he he


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av adamtore:

Handlar inte om pengar, det är en principsak. BF3 är ju fullt av buggar och fuskare, känns som en bättre beta ungefär och då börjar man mjölka pengar för DLC och skins, etc. BF4 redan tillkännagivet och MOH lär ju flocka fuskare precis som BF3 gör. Den här riktningen kommer döda dice som inte kommer få en krona mer från mig.

Kollade med DICE och de sa att det är OK om du inte köper......:)


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av chopper:

Kommer att köpa detta när det släpps för att stödja BF spelen.
Har redan BF3 men EA behöver mer pengar för att göra bättre BF i framtiden.

Nej har aldrig haft problem med BF3 eller origin allt bara funkar.
Det enda jag ser som problem är alla fuskare ingame för de gör att man slutar spela några veckor men sedan ger man det en chans igen o hoppas på bra server.

OK ironi funkar inte här..
Men jag tänker köpa när det släpps även om jag redan har. och sedan skicka köp infon om varför jag köper en gång til.l
BF3 suporten blir nog glada då. he he he

Bra att du lägger pengar på ett spel två gånger. Hade det varit ett indie spel hade jag förstått.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av kill455:
Skrivet av chopper:
Skrivet av chopper:

Kommer att köpa detta när det släpps för att stödja BF spelen.
Har redan BF3 men EA behöver mer pengar för att göra bättre BF i framtiden.

Nej har aldrig haft problem med BF3 eller origin allt bara funkar.
Det enda jag ser som problem är alla fuskare ingame för de gör att man slutar spela några veckor men sedan ger man det en chans igen o hoppas på bra server.

OK ironi funkar inte här..
Men jag tänker köpa när det släpps även om jag redan har. och sedan skicka köp infon om varför jag köper en gång til.l
BF3 suporten blir nog glada då. he he he

Bra att du lägger pengar på ett spel två gånger. Hade det varit ett indie spel hade jag förstått.

Hoppas du förstod den stora ironiska foten upp i arslet på EA.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Eller så kan man bara skippa alla jävla upplåsningar i framtida BF spel..

Medlem

Har jag missat något nu? Har inte BF3 Premium funnits ett bra tag nu? När jag spelade igen för 1-2 veckor sedan stod det då "Premium" på många spelare..

Medlem

Alltså, det suger ju lite elefantballe att man har gått och betalat 59+49 Euro för att sedan få i skallen att man kunde fått allt extra för 10 Euro.

Nu får de för fan skärpa till sig lite.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av adamtore:

Handlar inte om pengar, det är en principsak. BF3 är ju fullt av buggar och fuskare, känns som en bättre beta ungefär och då börjar man mjölka pengar för DLC och skins, etc. BF4 redan tillkännagivet och MOH lär ju flocka fuskare precis som BF3 gör. Den här riktningen kommer döda dice som inte kommer få en krona mer från mig.

Kollade med DICE och de sa att det är OK om du inte köper......:)

Jag kollade med hans ISP och de sa att det är ok att stänga av hans Internet.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av Amilo:

Allt är bra förutom den där delen med att man ska få starterkit och sånt. Värsta var när dem släppte dem dära unlock genvägarna. Löjligt.

Nu får jag fan en brytning.. Vadå "när dem släppte dem".. Har du fan sovit igenom var enda jävla svensklektion?
"När de släppte de" eller "När dom släppte"

Vem fan lärde dig att det skall vara dem??


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

12
Skriv svar