Puppeteer är bedrägligt gulligt – kika på trailern

Robot
Puppeteer är bedrägligt gulligt – kika på trailern

Sony har avslöjat att ett nytt plattformsäventyr är på gång till Playstation 3. Puppeteer handlar om dockor, magiska saxar och uppätna huvuden. Sött. Spana in den första trailern.

#puppeteer


Medlem
Puppeteer är bedrägligt gulligt – kika på trailern

Massa PS3 släpp. ok bra ..


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Varför visar ni en trailer på LittleBigPlanet??


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Det var nästan för gulligt

Medlem

Bara PSN-spel?

Medlem

Detta är skapat med svamp, that's for sure!

Medlem
Skrivet av chopper:

Massa PS3 släpp. ok bra ..

Ja stackars dom som spenderat pengar på en ps3a... och plåga världen med att faktiskt få spel till sin konsol också,

Fan jävla gnäll, dom ska också ha spel. Är du avundsjuk så köp ett istället för att klaga.

För övrigt var det ett galet intressant spel.


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem
Skrivet av SkullJoke:
Skrivet av chopper:

Massa PS3 släpp. ok bra ..

Ja stackars dom som spenderat pengar på en ps3a... och plåga världen med att faktiskt få spel till sin konsol också,

Fan jävla gnäll, dom ska också ha spel. Är du avundsjuk så köp ett istället för att klaga.

För övrigt var det ett galet intressant spel.

Eeeeh... Hur tydlig måste jag vara? Skrev ju att det är bra. Klart konsol gänget ska ha spel.
Gnället verkar du stå för... av någon anledning.. Nå ja ditt problem. För även om jag inte har konsol så gynnas vi av många spelsläpp och all portning till PC är inte kass. Så visst är det bra


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av SkullJoke:
Skrivet av chopper:

Massa PS3 släpp. ok bra ..

Ja stackars dom som spenderat pengar på en ps3a... och plåga världen med att faktiskt få spel till sin konsol också,

Fan jävla gnäll, dom ska också ha spel. Är du avundsjuk så köp ett istället för att klaga.

För övrigt var det ett galet intressant spel.

Eeeeh... Hur tydlig måste jag vara? Skrev ju att det är bra. Klart konsol gänget ska ha spel.
Gnället verkar du stå för... av någon anledning.. Nå ja ditt problem. För även om jag inte har konsol så gynnas vi av många spelsläpp och all portning till PC är inte kass. Så visst är det bra


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Inaktiv

Ett spel helt i min smak, ser skitnajs ut imo!


signatur

äldre än dig!

Medlem

Coolt koncept

Flakmonkey

Gat däm! Det där ser ut att kunna bli något riktigt bra. Ser ju ut som LBP i det visuella, men man får ju hoppas att själva plattformandet kommer bli bra nu när det fokuserar på det.

1
Skriv svar