Vad tyckte du om Sonys presskonferens?

Robot
Vad tyckte du om Sonys presskonferens?

Dagens tredje och sista presskonferens avslutades för en stund sedan. Vilket spel var den stora vinnaren?

#sony, #the-last-of-us-remastered, #rain, #until-dawn, #beyond-two-souls, #killzone-mercenary-1, #littlebigplanet, #call-of-duty-black-ops-declassified


Medlem
Vad tyckte du om Sonys presskonferens?

Var kan man se streamen?

Medlem
Skrivet av Wuushu:

Var kan man se streamen?

Läste du inte första meningen?!
"Vad tyckte du om Sonys presskonferens?"

Vilket betyder att streamen är slut!


signatur
Medlem

Dock är inte den slut än

http://gamescom.eu.playstation.com/


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

den var så där... den slutade as kalas, tills de slutade med CoD -.- trodde Last of Us skulle vara sista.. hade fel dock

Medlem

Jag blev positivt överraskad av Sonys presskonferens, mycket bättre än deras presskonferens på E3.

Medlem

Överraskande bra. Jag trodde det skulle bli samma E3-tugg men de visade ju iaf lite nytt. Positivt.

Medlem

Last of us = Uhh, vi tjänade mycket pengar på uncharted, låt oss skapa ett spel med annat namn men som ser exakt likadant ut och tjänar mer pengar!!!11!

Killzone,cod = gammalt, kom på nått nytt

Tearaway = Samma som last of us. Dock kan detta vara roligt i ca 10 minuter innan man kommer på att man redan kört detta skräp

Crossbuy = Vitan säljer som skit.. måste göra något desperat för att sälja fler så att vi inte går minus

Inget info om next gen playstation, så vi lär få fortsätta yttligare ett tag med misshandlade PC spel. All good


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Tyckte den var riktigt bra tills de avslutade med CoD... Vilket antiklimax.

Men det är kul att Sony vågar satsa på nya koncept och idéer istället för EA-skräpet som visades tidigare idag.
Och för första gången blev jag faktiskt lite sugen på PS Vita!

Så länge Sony fortsätter att ta fram utmärkta titlar till PS3 så stör det mig inte att nästa generations playstation dröjer.

Medlem
Skrivet av Davwve:
Skrivet av Wuushu:

Var kan man se streamen?

Läste du inte första meningen?!
"Vad tyckte du om Sonys presskonferens?"

Vilket betyder att streamen är slut!

Noterade du också att jag inte skrev "live"? Man kan se en inspelad stream i efterhand också. Men tack för att du försökte.

Medlem
Skrivet av Jesper1230:

Dock är inte den slut än

http://gamescom.eu.playstation.com/

Tack!

Medlem
Skrivet av kill455:

Last of us = Uhh, vi tjänade mycket pengar på uncharted, låt oss skapa ett spel med annat namn men som ser exakt likadant ut och tjänar mer pengar!!!11!

Du får det att låta som att det är något negativt när en spelstudio som gör några av de bästa spelen i världen bestämmer sig för att göra något nytt men som fortfarande kommer vara helt underbart.
Du låter som en kräsen typ.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem
Skrivet av 4liv3:
Skrivet av kill455:

Last of us = Uhh, vi tjänade mycket pengar på uncharted, låt oss skapa ett spel med annat namn men som ser exakt likadant ut och tjänar mer pengar!!!11!

Du får det att låta som att det är något negativt när en spelstudio som gör några av de bästa spelen i världen bestämmer sig för att göra något nytt men som fortfarande kommer vara helt underbart.
Du låter som en kräsen typ.

Dock var ju Uncharted inte bra alls. Det lockade bara grafik-nördar. Och littlebigplanet är ju urmjölkad.
Killzones story är sämre än CODs story.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av kill455:

Dock var ju Uncharted inte bra alls. Det lockade bara grafik-nördar.

Från en annan tråd:

Skrivet av kill455:

Måste gå köpa en PS3 och förboka assassins creed 3 nu!!! oj vänta, kör hellre med 10 gånger bättre grafik på PCn

Grafiken är inte allt.

Medlem

LittleBigPlanet är inte urmjölkat. De gör spelen mycket bättre för varje gång verkar det som!

Medlem

Frågan är ju egentligen, hur mycket fick Sony pröjsa för att FZ skulle göra en artikel om deras live stream

Medlem
Skrivet av Margy:
Skrivet av kill455:

Dock var ju Uncharted inte bra alls. Det lockade bara grafik-nördar.

Från en annan tråd:

Skrivet av kill455:

Måste gå köpa en PS3 och förboka assassins creed 3 nu!!! oj vänta, kör hellre med 10 gånger bättre grafik på PCn

Grafiken är inte allt.

Nu är det ju inte så att spelet försämras pga grafiken. Det är exakt samma spel , men bättre grafik på PC än på konsol.
Jag spelar inte spel efter hur bra grafik de har, men kan jag välja att ha en version med dålig grafik och en med bra grafik tar jag självklart den med bra. Det är ju liksom mer för samma pris.

Hoppas du förstod vad jag menade, har lite problem med att formulera mina tankar angående de där.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av kill455:

Tearaway = Samma som last of us. Dock kan detta vara roligt i ca 10 minuter innan man kommer på att man redan kört detta skräp

lolwut?


signatur

hejsanhejsanhejsan

1
Skriv svar