The Last of Us – våld och ljuva toner i Gamescom-trailern

Robot
The Last of Us – våld och ljuva toner i Gamescom-trailern

The Last of Us var kanske det mest efterlängtade spelet av alla på Sonys presskonferens. Det här är vad som visades.

#the-last-of-us-remastered, #sony, #naughty-dog


Medlem
The Last of Us – våld och ljuva toner i Gamescom-trailern

Arbeta, arbeta! Jag vill ha spelet.

Medlem

Varför visar ni en trailer på Uncharted??


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Vahettere... Var det här allt Sony visade på Last of Us? Var ju bara ihopklipp av genomgångar dom redan haft.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Fyfan va bra. Så jävla härligt det här spelet kommer vara.

Medlem

Wa we wa wu!


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av kill455:

Varför visar ni en trailer på Uncharted??

Det står "The Last of Us".

Medlem

Känner mig faktiskt peppad för detta. Verkar va grym stämning. Hoppas på ett tårdrypande ending

Medlem

Faktiskt riktigt synd att det inte blir nått pc-släpp

Medlem

Det näst bästa med trailern var att det inte var dub step, utan något så otippat som Hank Williams ^^

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av tirim4:

Faktiskt riktigt synd att det inte blir nått pc-släpp

This! Lutar åt att jag införskaffar en PS3:a. Detta, Heavy Rain och Red Dead Redemption är spel jag känner att jag måste lira mer än hemma hos polare.

Medlem

GOTY utan tvekan. Naughty Dog är den bästa utvecklaren av alla just nu när det gäller single player-spel.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem
Skrivet av tirim4:

Faktiskt riktigt synd att det inte blir nått pc-släpp

Njaa, ett sånt här spel tror jag hade blivit för lätt på pc. Likadant med Uncharted. Man blir rätt stressad i vissa situationer när man möter många fiender på en gång. Tror inte den stressen skulle uppstå på samma sätt på pc där det är betydligt lättare att sikta och över huvudtaget kontrollera huvudpersonen.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Jag köpte min PS3:a enkom för Naughty Dogs spel. Det blir folkfest när "TLOU" släpps.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av tirim4:

Faktiskt riktigt synd att det inte blir nått pc-släpp

This! Lutar åt att jag införskaffar en PS3:a. Detta, Heavy Rain och Red Dead Redemption är spel jag känner att jag måste lira mer än hemma hos polare.

Jag köpte en ps3a bara för dom här exklusiva spelen och har inte ångrat mig en sekund. Vill man kalla sig en gamer och har tillfälle så borde man verkligen försöka att låna/sno eller köpa en ps3 bara för journey och uncharted. Pc'n har också grymma exklusives (kör Lone Survivor!), men jag hade inte klarat mig utan mina konsoler.

Inaktiv
Skrivet av 4liv3:
Skrivet av tirim4:

Faktiskt riktigt synd att det inte blir nått pc-släpp

Njaa, ett sånt här spel tror jag hade blivit för lätt på pc. Likadant med Uncharted. Man blir rätt stressad i vissa situationer när man möter många fiender på en gång. Tror inte den stressen skulle uppstå på samma sätt på pc där det är betydligt lättare att sikta och över huvudtaget kontrollera huvudpersonen.

True, men givetvis hade det gått att fixa. Tex Silent Hill till PC har ju jobbiga kontroller och dom bidrar, enligt mig, till stämningen då man blir frustrerad o ännu räddare.

Har funderat på att sälja PS3an men nu kommer detta o..ja..vänta lite kanske

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av tirim4:

Faktiskt riktigt synd att det inte blir nått pc-släpp

This! Lutar åt att jag införskaffar en PS3:a. Detta, Heavy Rain och Red Dead Redemption är spel jag känner att jag måste lira mer än hemma hos polare.

Red Dead Redemption är faktiskt också ett spel jag är förbaskat sugen på men det är väll 360-exklusivt?

Medlem
Skrivet av tirim4:

Red Dead Redemption är faktiskt också ett spel jag är förbaskat sugen på men det är väll 360-exklusivt?

Nej.

Det ingår till och med i PS+ abonnemang nästa månad om man har ett sådant.

Medlem

Längtar. Jag håller fast min PS3:a tills jag spelat klart detta.

Medlem
Skrivet av tirim4:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av tirim4:

Faktiskt riktigt synd att det inte blir nått pc-släpp

This! Lutar åt att jag införskaffar en PS3:a. Detta, Heavy Rain och Red Dead Redemption är spel jag känner att jag måste lira mer än hemma hos polare.

Red Dead Redemption är faktiskt också ett spel jag är förbaskat sugen på men det är väll 360-exklusivt?

Njet, tror det tillomed var tänkt att vara PS3-exklusivt från början.

Medlem

Detta ser jag fram emot. Blir nog riktigt bra!

Owe
Medlem

Det där såg ju duktigt välgjort ut.
2 minuter in i filmen när de går i vattnet så blir till och med byxorna våta. Detaljer man inte ser för ofta.

Medlem
Skrivet av Margy:
Skrivet av tirim4:

Red Dead Redemption är faktiskt också ett spel jag är förbaskat sugen på men det är väll 360-exklusivt?

Nej.

Det ingår till och med i PS+ abonnemang nästa månad om man har ett sådant.

Det verkar nästan som man får svälja stoltheten och försöka fixa en ps3a på något sätt...

Jag antar det kommer dröja ett par år tills nästa Nathan Drake äventyr, förmodligen kommer det till PS4:an.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar