Första gameplayfilmen från nya Army of Two

Robot
Första gameplayfilmen från nya Army of Two

I Army of Two: The Devil's Cartel tar du dig an rollerna som Alpha och Bravo och jistanes vad Frostbite 2-motorn får saker att gå sönder. Inklusive människor.

#ea, #army-of-two-the-devils-cartel


Medlem
Första gameplayfilmen från nya Army of Two

Uppskattas mycket när ni länkar filmerna från youtube istället för FZ spelaren. Tack tack

Medlem

Fantastiskt! Gillade skarpt 1:an o 2:an. Riktigt bra Co-op spel.

Medlem

Håller med ovan. FZ-spelaren är verkligen fail.
Kan spela upp youtube-klipp utan problem på jobbdatorn men FZ-spelaren säger stopp direkt och vill istället att man laddar ner klippet för att den ska i sin tur spelas upp via quicktime, suck.
Gör om gör rätt på andra videos!

Medlem

varför ser man denna under PC ? detta har inget med pc o göra ens.

Medlem

Töntfaktorn slår i taket.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Inaktiv

Var inte mycket gameplay där, såg mest ut som mellansekvenser.


signatur

"Remember, if your computer gets fucked, don't go ape shit - just fuckin' fix it"

Medlem

defenitivt köp :). Dom förra var kul som fan att spela med en kompis

Medlem

Army of two : The 40th day förtjänar inte ens att existera. Riktigt skit spel. Körde det ett par timmar med en vän, slängde skiten direkt efteråt. Hade hellre slängt mina 170 kr i en brasa.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Sazja:

Var inte mycket gameplay där, såg mest ut som mellansekvenser.

Vilket nuförtiden är gameplay verkar det som.

Tyckte Army of two : The 40th var helt okej och kul att spela med kompisar.

Medlem

Fz videospelaren är dessutom mycket slöare får alltid låta det ladda innan jag kan kolla på klippen, men på youtube kan jag kolla på 720p utan problem. Lite irriterande faktiskt, och det är extremt segt just nu.

Medlem

Jaha, så det ska bli en generisk, korkad dussinaction för hela slanten istället för att bygga på varumärket. Jag kan inte säga att jag är förvånad.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Inaktiv
Skrivet av jacke910:
Skrivet av Sazja:

Var inte mycket gameplay där, såg mest ut som mellansekvenser.

Vilket nuförtiden är gameplay verkar det som.

Tyckte Army of two : The 40th var helt okej och kul att spela med kompisar.

Jo, lirade första AoT på PS3 också. Tyckte det var riktigt kul. Så än finns det ju hopp att det nya kan bli nåt.


signatur

"Remember, if your computer gets fucked, don't go ape shit - just fuckin' fix it"

Medlem

Älskar army of two serien sjukt skoj lira med polare. Hoppas bättre customs i cartel.

1
Skriv svar