Battlefield 3: Premium Edition tillkännagiven

Medlem
Skrivet av KatOne:

Är det alltså en månadsavgift, eller är det bara en massiv kloss till spel man köper som inbegriper allt kommande material, och sen har man liksom "premium" för evigt?

För att prenumerera för att lira BF3, det gör jag aldrig.

Nää.. engångssumma. Ingen månadsavgift.. än..


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Amilo:

Allt är bra förutom den där delen med att man ska få starterkit och sånt. Värsta var när dem släppte dem dära unlock genvägarna. Löjligt.

Nu får jag fan en brytning.. Vadå "när dem släppte dem".. Har du fan sovit igenom var enda jävla svensklektion?
"När de släppte de" eller "När dom släppte"

Vem fan lärde dig att det skall vara dem??

Jag ursäktar för mitt pinsamma misstag som du nu fått mig att skämmas något så otroligt mycket över. Ska sätta mig i skamvrån nu.

PS. Vad ska man med skolan till när man är ekonomiskt oberoende?

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av chopper:
Skrivet av adamtore:

Handlar inte om pengar, det är en principsak. BF3 är ju fullt av buggar och fuskare, känns som en bättre beta ungefär och då börjar man mjölka pengar för DLC och skins, etc. BF4 redan tillkännagivet och MOH lär ju flocka fuskare precis som BF3 gör. Den här riktningen kommer döda dice som inte kommer få en krona mer från mig.

Kollade med DICE och de sa att det är OK om du inte köper......:)

Jag kollade med hans ISP och de sa att det är ok att stänga av hans Internet.

Vissa är bara avis för att jag gick online 92 och still online. he he
Gamla elaka gamers som jag har ju som förströelse att smiska p12'or o får de för mycket smisk så köper de inte spelen..


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Inaktiv
Skrivet av Diskmaskin:

Mjölka mjölka mjölka.. jag tar mitt bonde perspektiv och skrattar åt det sett Dice låter sitt företag falla i backen på.

Korkad kommentar, detta gör ju att folk som inte har bf3 kan börja spela billigare än de hade gjort om inte det här hade kommit och därmed hade EA tjänat mer pengar. Det här är en bra deal för båda parter,

Anser du att alla gammla game of the year-versioner också är släppte för att mjölka? Imbecill...

Inaktiv
Skrivet av chopper:
Skrivet av adamtore:

Handlar inte om pengar, det är en principsak. BF3 är ju fullt av buggar och fuskare, känns som en bättre beta ungefär och då börjar man mjölka pengar för DLC och skins, etc. BF4 redan tillkännagivet och MOH lär ju flocka fuskare precis som BF3 gör. Den här riktningen kommer döda dice som inte kommer få en krona mer från mig.

Kollade med DICE och de sa att det är OK om du inte köper......:)

Vilken tur. Passade du på att tala om för dem att deras spel är infekterat av fuskare och buggar. Vad var deras svar?

Inaktiv
Skrivet av azynkron:
Skrivet av chopper:
Skrivet av adamtore:

Handlar inte om pengar, det är en principsak. BF3 är ju fullt av buggar och fuskare, känns som en bättre beta ungefär och då börjar man mjölka pengar för DLC och skins, etc. BF4 redan tillkännagivet och MOH lär ju flocka fuskare precis som BF3 gör. Den här riktningen kommer döda dice som inte kommer få en krona mer från mig.

Kollade med DICE och de sa att det är OK om du inte köper......:)

Jag kollade med hans ISP och de sa att det är ok att stänga av hans Internet.

Jag gav dig tumme upp för att du kunde knyta bokstavskombinationen ISP med Internet.

Medlem
Skrivet av adamtore:
Skrivet av chopper:
Skrivet av adamtore:

Handlar inte om pengar, det är en principsak. BF3 är ju fullt av buggar och fuskare, känns som en bättre beta ungefär och då börjar man mjölka pengar för DLC och skins, etc. BF4 redan tillkännagivet och MOH lär ju flocka fuskare precis som BF3 gör. Den här riktningen kommer döda dice som inte kommer få en krona mer från mig.

Kollade med DICE och de sa att det är OK om du inte köper......:)

Vilken tur. Passade du på att tala om för dem att deras spel är infekterat av fuskare och buggar. Vad var deras svar?

Svaret var givande som vanligt... De jobbar på det.. Men säger att punkbuster ska sköta fusk o annat skumt. Och hänvisar till suport om man hittar någon bug. Så infon var som alltid enormt upplyftande-


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

12
Skriv svar