Kojima avslöjar nya Metal Gears releasedatum

Robot
Kojima avslöjar nya Metal Gears releasedatum

Metal Gear Rising: Revengeance har äntligen fått ett releasedatum, avslöjar Hideo Kojima själv. Kolla in den actionstinna Gamescom-trailern.

#metal-gear-rising-revengeance, #platinumgames


Medlem
Kojima avslöjar nya Metal Gears releasedatum

Fan va nice! Detta ser riktigt härligt ut. Kanske inte har samma gamla goda MGS känsla men ändå, can't wait!!

Medlem

Ah så långt kvar,


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Vänta, va?
MGS -> Slopade stealth-elementen? Wtf... som att namnet inte var galet nog.

Medlem
Skrivet av Gagoff:

Vänta, va?
MGS -> Slopade stealth-elementen? Wtf... som att namnet inte var galet nog.

MGR är ett sidospår till MGS. Dom kallar även MGR för lightning bolt action och MGS är tactical espionage action.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av Gagoff:

Vänta, va?
MGS -> Slopade stealth-elementen? Wtf... som att namnet inte var galet nog.

MGR är ett sidospår till MGS. Dom kallar även MGR för lightning bolt action och MGS är tactical espionage action.

Det förstås, MGS är MGS, men alla tidigare metal gear-spel har väl varit stealth, redan på nintendo-tiden?
Jag kan på rak arm inte komma på någon som varit direkt actioninriktad bortsett från boss-sekvenser.
Jag ställer mig hursom skeptisk till det hela men jag bör väl vänta på release innan jag dömer ut spelet.

Medlem
Medlem

Killen får Neo att likna Åsa-nisse i jämförelse. En smula overkill, måhända?

Medlem

Låter bra, smyga är bara för veklingar som inte kan slåss

Medlem

Skulle inte detta bli en PC version?

Medlem

Metal Gear: Devil May Cry?

Medlem
Skrivet av Gaara:

Låter bra, smyga är bara för veklingar som inte kan slåss

Varför tillåts såhär ignoranta personer existera?

Skrivet av GurkaN021:

Skulle inte detta bli en PC version?

PC versionen försvann på samma gång som projektet hamnade i Platinum Games händer.


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem

Ibland undrar jag, varför ser så gott som alla japanska (/asiatiska) spel likadana ut. Samma animationer och allmänt grafiskt utseende hela tiden. Borde bli tråkigt för utvecklarna i längden när de gör samma sak gång på gång hela tiden fast med olika handlingar eller hur de nu varierar sig...

1
Skriv svar