Xbox360 eller nintendo 3ds xl?

Medlem
Xbox360 eller nintendo 3ds xl?

Hej,

Vänder mig tillbaka hit då jag fått så trevligt bemötande

De flesta vänner har xbox360, men är samtidigt sugen på nintendo 3ds xl.
Båda konsolerna har spel som jag är nyfiken på men har inte råd med båda då man är student.

Vilken skulle ni personligen ha valt?

tack på förhand

/Marcus


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Jag skulle valt Xbox 360, då jag tror man får mer utav en vanlig konsol än bärbar.

Jag äger en Playstation 3 och Playstation Vita, jag gillar båda. Men om jag skulle behöva sålt den ena skulle det varit Playstation Vita. Det är så jag tänker med Xbox 360 och Nintendo 3DS XL också.

Medlem
Skrivet av Siken:

Jag skulle valt Xbox 360, då jag tror man får mer utav en vanlig konsol än bärbar.

Jag äger en Playstation 3 och Playstation Vita, jag gillar båda. Men om jag skulle behöva sålt den ena skulle det varit Playstation Vita. Det är så jag tänker med Xbox 360 och Nintendo 3DS XL också.

Hej och tack för ditt inlägg!

Det är en intressant tanke och du har en poäng. Dessutom ligger xbox360 under 2000kr på webhallen just nu (dock bara själva konsolen) och har gångavstånd dit från jobbet, hehe. Rent ekonomisk är det nog billigast å köra på xboxen.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Det finns ingen chans att du vill ha en Playstation 3 istället? På webhallen kostar en Playstation 3 med 320GB hårddisk 2179:-.

Medlem
Skrivet av Siken:

Det finns ingen chans att du vill ha en Playstation 3 istället? På webhallen kostar en Playstation 3 med 320GB hårddisk 2179:-.

Tyvärr :/ Har blueray-spelare och känner ingen som har ps3. Ja, det är sant.
Det får nog bli xbox360 iaf

Tack för för dina tips!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Det finns en billig beg på denna länk *hint*


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Skulle väl själv säga 3DS, 360:n är ju i slutet av sin livscykel så att säga, medan 3ds är rätt tidigt i sin.

Medlem
Skrivet av luftman:

Skulle väl själv säga 3DS, 360:n är ju i slutet av sin livscykel så att säga, medan 3ds är rätt tidigt i sin.

Men samtidigt om man inte haft en 360 har man en massa spel att spela igenom också, som är från tidigare år.

Medlem
Skrivet av Siken:
Skrivet av luftman:

Skulle väl själv säga 3DS, 360:n är ju i slutet av sin livscykel så att säga, medan 3ds är rätt tidigt i sin.

Men samtidigt om man inte haft en 360 har man en massa spel att spela igenom också, som är från tidigare år.

Jo det är sant, men om jag ska vara ärlig så finns det inte så många exklusiva spel till Xbox 360 som är värda att spela, det mesta som finns till 360 finns ju till PC... Jag är mer fan av alla XBLA dock ... Jag har ju själv både en Xbox 360 och 2 st 3DS:...ar?...or?...er? och känner att Xboxen samlar mest damm nuförtiden medans jag ivrigt väntar på en hel del kul spel som ska komma till 3DS, t.ex. NSMB2 och Luigis Mansion 2 ... Men om alla polarna har en 360 är det helt klart en värd investering, XBL är en riktigt bra onlinetjänst och 360 har enligt mig den bästa handkontrollen någonsin!

Medlem

Tack för alla svaren!

Det lutar åt 360


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

1
Skriv svar