Vacker undergång i The Last of Us

Robot
Vacker undergång i The Last of Us

Sex nya bilder från Naughty Dogs superhajpade undergångsdrama har sett dagens ljus.

#the-last-of-us-remastered


Medlem
Vacker undergång i The Last of Us

Kan de inte bara ge mig spelet eller mer bilder och film.

Medlem

Nya bilder som i screenshots från filmen som funnits ett tag?

Iaf känns mer eller mindre som ett krav att om man äger en ps3a måste man köpa detta!


signatur
Medlem
Skrivet av Pierre Bergendahl:

Nya bilder som i screenshots från filmen som funnits ett tag?

Iaf känns mer eller mindre som ett krav att om man äger en ps3a måste man köpa detta!

Jag har ganska svårt för post-apokalyps generellt även om det ser ut som ett kvalitetsspel så jag hoppas jag är ursäktad om jag struntar i denna.

Man måste ha Killzone 2 som PS3 ägare dock. Och kanske valfritt Uncharted. Det är pluspoäng om man har nåt Resistance också.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:
Skrivet av Pierre Bergendahl:

Nya bilder som i screenshots från filmen som funnits ett tag?

Iaf känns mer eller mindre som ett krav att om man äger en ps3a måste man köpa detta!

Jag har ganska svårt för post-apokalyps generellt även om det ser ut som ett kvalitetsspel så jag hoppas jag är ursäktad om jag struntar i denna.

Man måste ha Killzone 2 som PS3 ägare dock. Och kanske valfritt Uncharted. Det är pluspoäng om man har nåt Resistance också.

Du är ursäktad om du ursäktar att jag visserligen äger men tycker att Killzone 2, Uncharted och Resistance är riktigt ljumma spel.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Buuhuuu! Vill ha till PC!

Medlem

dito, port till pc please

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Du är ursäktad om du ursäktar att jag visserligen äger men tycker att Killzone 2, Uncharted och Resistance är riktigt ljumma spel.

Vilka exklusiva tycker du är bäst då?


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:
Skrivet av SID 6.7:

Du är ursäktad om du ursäktar att jag visserligen äger men tycker att Killzone 2, Uncharted och Resistance är riktigt ljumma spel.

Vilka exklusiva tycker du är bäst då?

Jag måste flika in, Demons Souls


signatur
Medlem
Skrivet av Pierre Bergendahl:

Jag måste flika in, Demons Souls

Aaah den har legat där allför länge. Jag fick så mycket spö i början att jag gav upp men jag ska ta tag i det snart igen. Jag ska först spela mig trött på Armored Core och sen fortsätta med Yakuza 4 och SEN blir det nog Demon Souls igen med rejäl satsning denna gång.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

1
Skriv svar