Debutfilmen från Ratchet & Clank: Qforce

Robot
Debutfilmen från Ratchet & Clank: Qforce

Ratchet & Clank fyller 10 vilket Insomniac firar med att släppa en ny del i serien. Vad tycks om den första trailern?

#ratchet-clank-qforce, #the-ratchet-clank-trilogy, #insomniac-games


Medlem
Debutfilmen från Ratchet & Clank: Qforce

Min polare hade det första R&C, kommer ihåg att det var jävligt kul, i alla fall tyckte jag det var det när jag var tolv.

Medlem

Vill ha vill ha vill ha!!!

Medlem

Tyckte att trailern visade knappt något.. såg ingenting nytt? :/


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Sedan när har en uppföljare i R&C-serien handlat om nåt nytt? Det ska va mer av det gamla goda.

Medlem
Skrivet av purjo:

Min polare hade det första R&C, kommer ihåg att det var jävligt kul, i alla fall tyckte jag det var det när jag var tolv.

Det är fortfarande kul, och finns nu dessutom som en HD-remake för PS3 (tillsammans med spel 2 och 3): http://www.webhallen.com/se-sv/spel/playstation_3/154725-ratc...

Har inte blivit besviken på att Ratchet and Clank-spel ännu (All 4 one började inte skina utan 3 kompisar att spela med dock) så jag har höga förhoppningar inför QForce!

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av Jozo:

Vill ha vill ha vill ha!!!

Sluta säg vad jag tänker säga.

Skrivet av LordDaimos:

Det är fortfarande kul, och finns nu dessutom som en HD-remake för PS3 (tillsammans med spel 2 och 3): http://www.webhallen.com/se-sv/spel/playstation_3/154725-ratc...

Har inte blivit besviken på att Ratchet and Clank-spel ännu (All 4 one började inte skina utan 3 kompisar att spela med dock) så jag har höga förhoppningar inför QForce!

/ LordDaimos

Alla Ratchet till PS3 har varit väldigt roliga, "All 4 one" tycker jag också är roligt med sällskap av några andra.

Medlem

Nu citerade du lite fel va, Siken?

Medlem

Mhm. Det stämmer... ska åtgärdas snarast.

Edit - fix'd.

Skribent

Bedrövligt... En så bra serie förstörd, Tools of Destruction var underbart, A Crack in Time var sådär, All 4 One har jag inte spelat (o inte tänker jag göra det heller) och nu detta skräp.
Låt mina Singleplayer spel vara Singleplayer spel!

Mitt hopp för bra plattformsspel den här konsolgenerationen är förstörd.

Medlem
Skrivet av Shadee:

Bedrövligt... En så bra serie förstörd, Tools of Destruction var underbart, A Crack in Time var sådär, All 4 One har jag inte spelat (o inte tänker jag göra det heller) och nu detta skräp.
Låt mina Singleplayer spel vara Singleplayer spel!

Mitt hopp för bra plattformsspel den här konsolgenerationen är förstörd.

Härregud vilket jävla gråtande.

Vad spelar det för roll att de lägger till coop i R&C? jag och en godvän brukar alltid sitta ner och spela igenom spelen när de kommer ut och kan vi nu köra lite sammtidigt utan att byta kontroll ser jag det bara som en jävligt roligt tillägg. gillar du nu inte coop så... ja ge fan i det då bara?


signatur

jepp du gissade rätt! jag är dysslektiker.

Medlem
Skrivet av Shadee:

Bedrövligt... En så bra serie förstörd, Tools of Destruction var underbart, A Crack in Time var sådär, All 4 One har jag inte spelat (o inte tänker jag göra det heller) och nu detta skräp.
Låt mina Singleplayer spel vara Singleplayer spel!

Mitt hopp för bra plattformsspel den här konsolgenerationen är förstörd.

Tror nog Qforce kommer bli grymt.

Skribent
Skrivet av Lash:
Skrivet av Shadee:

Bedrövligt... En så bra serie förstörd, Tools of Destruction var underbart, A Crack in Time var sådär, All 4 One har jag inte spelat (o inte tänker jag göra det heller) och nu detta skräp.
Låt mina Singleplayer spel vara Singleplayer spel!

Mitt hopp för bra plattformsspel den här konsolgenerationen är förstörd.

Härregud vilket jävla gråtande.

Vad spelar det för roll att de lägger till coop i R&C? jag och en godvän brukar alltid sitta ner och spela igenom spelen när de kommer ut och kan vi nu köra lite sammtidigt utan att byta kontroll ser jag det bara som en jävligt roligt tillägg. gillar du nu inte coop så... ja ge fan i det då bara?

Klart jag blir irriterad när jag anser att en av mina favorit spelserier förstörs. Det som spelar roll är att det är PÅTVINGAD co-op, lite skillnad på valfri och påtvingad. Lika lite som det går att spela L4D eller Payday ensam (eftersom de 3 AI medspelarna är dum i huvudet) så går det att spela All4one ensam. Nu vet jag som sagt inte exakt hur det funkar i detta spel men R&C känns inte som R&C något mer.

Roligt att du ser det som positivt men det gör inte jag och därför håller jag mig borta från R&C i framtiden eller tills det kommer ett nytt "riktigt" R&C.

Medlem
Skrivet av Shadee:
Skrivet av Lash:
Skrivet av Shadee:

Bedrövligt... En så bra serie förstörd, Tools of Destruction var underbart, A Crack in Time var sådär, All 4 One har jag inte spelat (o inte tänker jag göra det heller) och nu detta skräp.
Låt mina Singleplayer spel vara Singleplayer spel!

Mitt hopp för bra plattformsspel den här konsolgenerationen är förstörd.

Härregud vilket jävla gråtande.

Vad spelar det för roll att de lägger till coop i R&C? jag och en godvän brukar alltid sitta ner och spela igenom spelen när de kommer ut och kan vi nu köra lite sammtidigt utan att byta kontroll ser jag det bara som en jävligt roligt tillägg. gillar du nu inte coop så... ja ge fan i det då bara?

Klart jag blir irriterad när jag anser att en av mina favorit spelserier förstörs. Det som spelar roll är att det är PÅTVINGAD co-op, lite skillnad på valfri och påtvingad. Lika lite som det går att spela L4D eller Payday ensam (eftersom de 3 AI medspelarna är dum i huvudet) så går det att spela All4one ensam. Nu vet jag som sagt inte exakt hur det funkar i detta spel men R&C känns inte som R&C något mer.

Roligt att du ser det som positivt men det gör inte jag och därför håller jag mig borta från R&C i framtiden eller tills det kommer ett nytt "riktigt" R&C.

Detta spel kommer ju vara som tidigare spel fast med split screen. Som Ratchet & Clank: Gladiator till PS2 kanske. Tror detta spel kommer bli riktigt grymt.

"The game allows you and a friend to play together with either split-screen or online cooperative gameplay." - http://blog.us.playstation.com/2012/07/18/ratchet-clank-full-...

1
Skriv svar