Blir Rayman Legends legendariskt bra?

Robot
Blir Rayman Legends legendariskt bra?

Ett av de mest hyllade plattformsspelen får snart en uppföljare. FZ visar den färgsprakande Gamescom-trailern från Rayman Legends.

#rayman-origins, #rayman-legends


Medlem
Blir Rayman Legends legendariskt bra?

Ser alldeles fantastiskt ut. Cred till att de velat utveckla spelet också!

Medlem

Lol vad klockrent, myskittla minotauren i armhålan så Rayman ostört kan drämma till med en högerslägga rakt i paketet på han

Medlem

Så det är exklusivt till WiiU? Synd, Origins var det bästa plattformsspelet på mycket länge. Ett till hade inte skadat


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Vet inte varför men jag tyckter Rayman:Orgins ser bättre ut?

Medlem

Är det bara jag som tycker att hon tjejen ser för detaljerad ut jämfört med rayman och den andra snubben? Passar inte riktigt in.

Inaktiv

Buhu jag vill kunna köpa denna till PC! Origins var riktigt kul

Medlem

Ingen uppföljare enligt mig, när spelet inte släpps till alla plattformar samt att konceptet är HELT annorlunda, det är som att säga att WoW är en uppföljare till Warcraft III >< storyn är en uppföljare ja, men de har inge annat gemensamt egentligen.

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Ingen uppföljare enligt mig, när spelet inte släpps till alla plattformar samt att konceptet är HELT annorlunda, det är som att säga att WoW är en uppföljare till Warcraft III &gt;&lt; storyn är en uppföljare ja, men de har inge annat gemensamt egentligen.

Konceptet är väl detsamma? Båda är ju platformsspel??

Medlem
Skrivet av luftman:
Skrivet av Ztreek:

Ingen uppföljare enligt mig, när spelet inte släpps till alla plattformar samt att konceptet är HELT annorlunda, det är som att säga att WoW är en uppföljare till Warcraft III &gt;&lt; storyn är en uppföljare ja, men de har inge annat gemensamt egentligen.

Konceptet är väl detsamma? Båda är ju platformsspel??

Kändes mest som att man gjorde en väg åt rayman å hans vänner. känns inte riktigt att man styr någonting alls.

Storyn kanske är en uppföljare men en riktig uppföljare släpps till alla format det första spelet var på, samt inte ändrar om way för mycket
Det är mitt tycke om uppföljare.

Medlem
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av luftman:
Skrivet av Ztreek:

Ingen uppföljare enligt mig, när spelet inte släpps till alla plattformar samt att konceptet är HELT annorlunda, det är som att säga att WoW är en uppföljare till Warcraft III &gt;&lt; storyn är en uppföljare ja, men de har inge annat gemensamt egentligen.

Konceptet är väl detsamma? Båda är ju platformsspel??

Kändes mest som att man gjorde en väg åt rayman å hans vänner. känns inte riktigt att man styr någonting alls.

Storyn kanske är en uppföljare men en riktig uppföljare släpps till alla format det första spelet var på, samt inte ändrar om way för mycket
Det är mitt tycke om uppföljare.

Personen med WiiU paden gör precis det, en väg åt dom andra, medans 4 andra spelare med wiimotes spelar spelet som vanligt.
Så det är ett 5-player co-op spel

Medlem

Och spelar man solo så behöver man nog inte plocka upp touchpaden och skapa åt sig själv, det skulle ju helt förstöra det magiska flowet från origin.

1
Skriv svar