Hitman: Absolution får oerhört innovativt flerspelarläge

Robot
Hitman: Absolution får oerhört innovativt flerspelarläge

I Contracts-läget är världen en öppen sandlåda. Lönnmörda fiender så klurigt du vill, varefter du kan dela med dig av din egenupplevda utmaning till spelare världen över. Missa inte utvecklarfilmen som förklarar godsaken.

#hitman-absolution, #io-interactive


Medlem
Hitman: Absolution får oerhört innovativt flerspelarläge

Den här typen av mekanik måste tas vidare till fler spel! Smart sätt att förlänga spelet och utmaningen.

Medlem

Det här blir grymt!


signatur

Nämen!

Medlem

"Innovativt" är ett ord man ska vara försiktig med i spelsammanhang men den här gången verkar det vara en rättvis beskrivning!

Medlem
Skrivet av Biggles:

"Innovativt" är ett ord man ska vara försiktig med i spelsammanhang men den här gången verkar det vara en rättvis beskrivning!

Av alla tusentals nyheter jag skrivit på FZ har jag nog använt ordet innovativt mindre än tio gånger. Jag instämmer, är väldigt försiktig med just det ordet.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av Harpa:
Skrivet av Biggles:

"Innovativt" är ett ord man ska vara försiktig med i spelsammanhang men den här gången verkar det vara en rättvis beskrivning!

Av alla tusentals nyheter jag skrivit på FZ har jag nog använt ordet innovativt mindre än tio gånger. Jag instämmer, är väldigt försiktig med just det ordet.

Någon stackare med för mycket fritid kommer säkert att upplysa dig om du använt det mer


signatur

Nämen!

Inaktiv

Det här ser väldigt intressant ut, har velat ha något sådant här sen första Hitman!
Alltid velat få designa egna hits.

Ett par tusen på STEAM kommer älska det här, det ser intressant ut.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Struggle:
Skrivet av Harpa:
Skrivet av Biggles:

"Innovativt" är ett ord man ska vara försiktig med i spelsammanhang men den här gången verkar det vara en rättvis beskrivning!

Av alla tusentals nyheter jag skrivit på FZ har jag nog använt ordet innovativt mindre än tio gånger. Jag instämmer, är väldigt försiktig med just det ordet.

Någon stackare med för mycket fritid kommer säkert att upplysa dig om du använt det mer

Haha, jag är lite kritisk själv också vettu, så googlade lite själv innan jag skrev mitt svar igår, och det var tamt med texter som dök upp.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Det här har dock gjorts inofficielt sen första Hitman på olika Hitman-forum. Men det låter som en otroligt bra idé, nu hade det behövts en kart-editor bara så hade det varit perfekt.

Medlem

Hitman blev ännu bättre


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av BoZo:

Det här har dock gjorts inofficielt sen första Hitman på olika Hitman-forum. Men det låter som en otroligt bra idé, nu hade det behövts en kart-editor bara så hade det varit perfekt.

Jafan, en kart-editor hade varit perfekt ju!

Medlem

Det här låter riktigt underhållande, kanske tar och förhandsbokar spelet t om.

Kan inte ni på FZ ta och recensera Hitman Sniper Challenge? Är nyfiken på hur det är


signatur

Game long and prosper

Medlem

Flerspelarläge är väl inte riktigt rätt ord för det

Medlem

detta ser faktiskt förbaskat bra ut

Medlem

Jaha... Vad har hänt med "tipstack" eller vad det heter här på FZ?

Medlem

Verkar ha de jag saknat i de tidigare spelen så blir ett givet köp


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Jag köper när det blir REA på STEAM.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Antar då att alla "civilister" som inte ingår i det vanliga uppdraget på en bana har ett rätt bra eget liv där de sysslar med olika grejer vilket verkar lovande och bidrar till helhetsintryck


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Nu kritiserade jag ju inte spelläget i sig, bara det faktum att det känns fel att kalla det för flerspelarläge. Competitive custom single player mode skulle vara närmare sanningen eller nåt annat. Dock så ser det väldigt intressant ut.

Misstänker att man kan välja ut vem som helst som mål, om det så är en bankdirektör eller en lowlife bum på gatan, fast det ska ju vara lite utmaning.

Medlem

Coolt! Kan bli ett kul inslag oss Hitmans emellan.


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Medlem

Blev tvungen att för 2a gången i mitt liv logga in på mitt konto här på FZ, bara för att berätta hur mycket jag ser framemot detta nu. November, jag har aldrig längtat mer efter dig.

1
Skriv svar