Nu kan du testa Diablo III-demot

Robot
Nu kan du testa Diablo III-demot

Diablo III Starter Edition öppet att tanka hem för alla och envar!

#blizzard, #diablo-iii


Medlem
Nu kan du testa Diablo III-demot

Ja dom är väl liiiiite sent ute kanske?


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

My life is complete. Tack FZ för tipset.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Utan AH? Men då får ju inte folk veta vad om är det största problemet med spelet!

Medlem

Let the bashing begin!


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Medlem

Hahahahahahahahaaahahahaaa!

Allvarligt..?

Medlem
Skrivet av ivanhoe68:

Ja dom är väl liiiiite sent ute kanske?

Det fanns inget behov av ett demo vid releasen, hypen (och servertrycket) var stor nog. MoP kommer i September så det är dags att bygga upp Blizz hypemaskin igen.

Medlem

kan de trada cash?

Medlem
Medlem

Tycker Diablo 3 har höjt ribban för features som man kommer vilja ha med i andra liknande spel.

Egen loot för varje spelare i multiplayer.
Så som potions och hälsa fungerar i D3 är lysande.

Medlem

Yippie! Eller hur vare nu...


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Xzander:

Utan AH? Men då får ju inte folk veta vad om är det största problemet med spelet!

Bingo! Vad skulle de tjäna på att låta demo spelare få veta vad som är problemet med ett spel innan de köpt det.

Spelar själv iofs D3 lite då och då... vill fortfarande se en expansion snarast, för jag tyckte detta slut var mer en cliffhanger än vad D2 ->LOD var.

Medlem

Sluta klaga nu, är väl bara bra att dom släpper demo så dom som inte vågar testa för alla klagar på det kan ta en titt själv.

Medlem
Skrivet av bavver:

Sluta klaga nu, är väl bara bra att dom släpper demo så dom som inte vågar testa för alla klagar på det kan ta en titt själv.

Ja och dom kommer säkert tycka att det var jätteroligt. Sen köper dom det och då har dom samma problem som vi har.

Rätt lätt att genomskåda.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Ok... jag har hittills inte velat köpa Diablo 3 men inte varit riktigt säker. Anledningen är att jag har hela tiden känt att något varit fel med det och är egentligen inget spel i min smak.

Men nu kan jag ju provspela det. Kanske blir det så att jag blir helt övertygad om att jag bör släppa tanken på att köpa spelet helt... Och spara de pengarna...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
Skrivet av ScarFace:
Skrivet av bavver:

Sluta klaga nu, är väl bara bra att dom släpper demo så dom som inte vågar testa för alla klagar på det kan ta en titt själv.

Ja och dom kommer säkert tycka att det var jätteroligt. Sen köper dom det och då har dom samma problem som vi har.

Rätt lätt att genomskåda.

Vad har VI för problem egentligen? Vad är det som är så dåligt med d3? De flesta som klagar har spelat 100+ timmar och är missnöjda... Ett spel som jag är missnöjd med spelar jag max 10h. Det där med AH fanns egentligen på d2 oxå, bara att det skedde privat. Det är ingen som tvingar en att handla på AH, det går att hitta bra loot själv. Jag har 4st lvl 60 olika klasser, ska spela upp en monk till lvl 60 oxå, sen så är det bara o börja farma gear. EASY! jag har spelat lite till och från men ca 250-300h, fortfarande nöjd. (inte klarat inferno än, sitter på belial med barben )

Medlem

Personligen tycker jag att ni ska sluta med de svenska konstiga versionen av engelska ord, exempelvis hacka-och-slå spel. Det låter bara töntigt. Vi alla är gamers och vet vad hack-and-slash innebär. Det finns många fler situationer där ni gjort likadant, så snälla sluta med det. Det blir sååå fel.
Tack

Medlem

Väldigt sent ute. Hade jag vetat hur dåligt D3 var hade jag aldrig betalat för det!

Medlem

De börjar bli desperata?

Medlem

Rätta mig om jag har fel, men d3 blev ju påskyndat. Det skulle ha släppts senare i år, till hösten. De skippade pvp som de hade tänkt ha med releasen och beta-testningen var redan igång fast spelet inte ens var redo för det?

Trots dessa 12 år så känns spelet påskyndat. Därav alla dessa drastiska förändringar? Vet inte, bara spekulerar.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Inaktiv

Har slutat spela

Medlem

alla som vill testa, har nog laddat ner och klarat spelet redan. demo släpper man Före release om man vill ha maximalt antal köpare. inte halvåret efter.


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av fghrtqfgtrh:

ONLINE STORE :

====( http://redir.is/apo )=====

====( http://redir.is/apo )=====

Medlem
Skrivet av Xzander:

Utan AH? Men då får ju inte folk veta vad om är det största problemet med spelet!

Om man som utvecklare gör ett demo för att locka till sig fler kunder, då tar man väl inte med det som gör spelet sämre?!


signatur

Instant Gaming - Billigaste spelen på nätet

1
Skriv svar