Rullande bild från D&D-titeln Neverwinter – släpp 2013

Robot
Rullande bild från D&D-titeln Neverwinter – släpp 2013

MMO-uppföljaren till Neverwinter Nights-spelen ser lovande ut.

#neverwinter, #cryptic-studios, #neverwinter-nights


Medlem
Rullande bild från D&D-titeln Neverwinter – släpp 2013

Vore fint om dom kunde lägga in UI elementsen och PoV bilder så man kunde få en bättre uppfattning

Medlem

Det är inte ofta jag säger såhär... men satan vad fult det är. Det ser seriöst inte mycket bättre ut än Dungeons and Dragons Online och det kom ut 2006...

Medlem

Ser ut som detta spelet skulle komma för 5-6 år sedan. Inte imponerad direkt.

Avstängd

Reagera själv lite på grafiken, visst att MMO inte riktigt är topnotch på grafik men såg inte så bra ut, och animationerna kändes inte helt hundra heller. Men men, en trailer är en trailer endast.

Medlem

Det där såg gamalt,stelt och tråkigt ut...tyvärr då jag verkligen gillar de tidigare spelen.


signatur

More COOP for the masses

Medlem

Har inga höga förväntningar på detta, men man kan ju alltid hoppas. Kommer upp lite gamla minnen från PWs i NWN så fort jag hör Neverwinter

Medlem

Jag vet inte hur käre Sebastian får release datumet till i början av nästa år då det står på deras hemsida Q4 2012, samt på FZ:a Q2 2012. Vore kul om du kunde upplysa mig om vad som gäller (Q2 är ju dock uteslutet...)

För övrigt tror jag spelet kan bli bra. Grafik har aldrig varit huvudfokus i ett D&D spel och det kommer nog aldrig bli det heller. Det är storyn samt gameplayet som intresserar mig mest! Ser ut att kunna bli en värdig uppföljare i serien.

Medlem

Segt med MMO, jag vill ha single player och co-op inte flera massiva universum, räcker med att handfull namn i den genren finns inte plats för fel i min personliga åsikt!

Kanske mest för att jag aldrig lyckats fastna i något mmo förutom EVE och WOW och är jag osäker på om det faktiskt var spelet eller spelarna som gjorde det roligt.


signatur

Dragon Age 2000-talets spel!

Medlem

Jag brukar inte bry så mycket om grafiken men det där såg lite gammalt ut, men det är ju en bra bit kvar tills release och en hel del kan ju hända och D&D samt Swordcoast är väldigt lockande. Får lira om Baldurs Gate så länge, the Enhanced way.

Medlem

Tycker det är tråkigt att dom ska krossa alla "gamla" hedliga rpg lir med MMO titlen . säger som Charlo gjorde "jag vill ha single player och co-op inte flera massiva universum" istället för att MMO versionen faila och spelet försvinner helt.

Inget illa menat mot er som älskar MMO har själv lirat det som yngre men på äldre dar så har man inte tid

Medlem

ONLINE STORE :

====( http://redir.is/apo )=====

n2012 comes, in order to thank everyone, characteristic, novel style, varieties, low price and good quality, and the low sale price. Thank everyone

free shipping

competitive price

any size available

accept the paypal

jordan shoes $32

nike shox $32

Christan Audigier bikini $23

Ed Hardy Bikini $23

Smful short_t-shirt_woman $15

ed hardy short_tank_woman $16

Sandal $32

christian louboutin $80

Sunglass $15

COACH_Necklace $27

handbag $33

AF tank woman $17

puma slipper woman $30

====( http://redir.is/apo )=====

1
Skriv svar