Inaktiv

Ser ju helt ok ut, även om alla civila ser lite stelare ut om man jämför med Gta tex.

Kan man döda civila eller hoppar alla undan? Typ ett måste i ett sånt här spel att iallafall kunna döda civila av misstag, annars försvinner en stor del av "realismen"

Medlem

Köpte det på g2play och det stod endast language english. Sen när man aktiverade nyckeln i steam stod det RU i edition. När jag försökte installera så suspendade den? Behöver jag VPN för att få igång det? Eller hade det att göra med att det släpptes idag. Detta var igår kväll jag försökte.

Medlem
Skrivet av daniz:

Köpte det på g2play och det stod endast language english. Sen när man aktiverade nyckeln i steam stod det RU i edition. När jag försökte installera så suspendade den? Behöver jag VPN för att få igång det? Eller hade det att göra med att det släpptes idag. Detta var igår kväll jag försökte.

Köpte samma själv, spelet är på engelska och kom ut igår vid midnatt. Därav att du inte kunde spela det ännu

Medlem

ah ok nice, jag hade handlat rätt mkt innan på g2play så jag tog ut rabbat och fick det för 150 spänn rätt bra pris

Kan inte säga att jag håller med dig Fredrik, själv tyckte jag att delmomenten kändes ofärdiga och klyschigt tråkiga.
Men bra skriven recension i alla fall, Vi behöver inte alltid vara överens


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Mesmerize:
Skrivet av Siken:

När släpps spelet?

Ute nu väll?

Även till PS3?
Mjau, vill ha!

Skrivet av Siken:
Skrivet av Mesmerize:
Skrivet av Siken:

När släpps spelet?

Ute nu väll?

Även till PS3?
Mjau, vill ha!

Mjau?!

Missförstå inte, det var kul


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av Siken:
Skrivet av Mesmerize:
Skrivet av Siken:

När släpps spelet?

Ute nu väll?

Även till PS3?
Mjau, vill ha!

Mjau?!

Missförstå inte, det var kul

Öhm, koppla! Koppla bilen! Som du ser heter detta spel "Awake Cats" och vad gör katter när de är vakna? Är konstiga förstås. Dessutom mjauar de.

Skrivet av Siken:
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av Siken:
Skrivet av Mesmerize:
Skrivet av Siken:

När släpps spelet?

Ute nu väll?

Även till PS3?
Mjau, vill ha!

Mjau?!

Missförstå inte, det var kul

Öhm, koppla! Koppla bilen! Som du ser heter detta spel "Awake Cats" och vad gör katter när de är vakna? Är konstiga förstås. Dessutom mjauar de.

De enda katter jag känner brukar slåss i min trädgård på natten, och då låter de, Fsss fss wroorrrrr rgreyjv...ock så vidare


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av daniz:

Köpte det på g2play och det stod endast language english. Sen när man aktiverade nyckeln i steam stod det RU i edition. När jag försökte installera så suspendade den? Behöver jag VPN för att få igång det? Eller hade det att göra med att det släpptes idag. Detta var igår kväll jag försökte.

De som köper på G2Play kan ju lika gärna pirata spelet.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem
Skrivet av DeKvittar:
Skrivet av daniz:

Köpte det på g2play och det stod endast language english. Sen när man aktiverade nyckeln i steam stod det RU i edition. När jag försökte installera så suspendade den? Behöver jag VPN för att få igång det? Eller hade det att göra med att det släpptes idag. Detta var igår kväll jag försökte.

De som köper på G2Play kan ju lika gärna pirata spelet.

Bullshit!

De som köper spelen där tycker jag ändå gör rätt för sig samtidigt som de protesterar mot steam pinsamt höga ocker-priser!

G2Play ftw!

Medlem
Skrivet av Richie77:

pinsamt höga ocker-priser!

Nu tog du allt i.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av DeKvittar:
Skrivet av daniz:

Köpte det på g2play och det stod endast language english. Sen när man aktiverade nyckeln i steam stod det RU i edition. När jag försökte installera så suspendade den? Behöver jag VPN för att få igång det? Eller hade det att göra med att det släpptes idag. Detta var igår kväll jag försökte.

De som köper på G2Play kan ju lika gärna pirata spelet.

De som använder prisjakt istället för att gå till datagrottan på hörnet kan ju lika gärna snatta prylarna..

Inaktiv
Skrivet av DeKvittar:
Skrivet av daniz:

Köpte det på g2play och det stod endast language english. Sen när man aktiverade nyckeln i steam stod det RU i edition. När jag försökte installera så suspendade den? Behöver jag VPN för att få igång det? Eller hade det att göra med att det släpptes idag. Detta var igår kväll jag försökte.

De som köper på G2Play kan ju lika gärna pirata spelet.

Varför det? Var tror du nycklarna dom säljer kommer ifrån?

Jag köper också alltid på g2play. Dock aldrig dom extremt billiga ryska nycklarna som kräver VPN.

Dom flesta spelen dom säljer är helt vanliga eu nycklar. Nemas problemas

Medlem
Skrivet av Paddington:
Skrivet av Richie77:

pinsamt höga ocker-priser!

Nu tog du allt i.

Hehe, jo kanske lite. ;-P
Men jag har jäkligt svårt för när spel kostar såpass mycket digitalt.

Medlem

Ett varningens ord innan ni köper Sleeping Dogs!; Läs igenom trådarna på Steam, sleepingdogs.com eller sök på "HKShip.exe" innan ni köper. Väldigt många, inklusive jag själv, rapporterar stora problem med spelet som det är just nu, kan spela knappt 10 min innan det krashar och många andra kommer inte ens in i spelet. Så mitt tips är att avvakta köp tills de patchar spelet ordentligt.

Medlem
Skrivet av Richie77:
Skrivet av Paddington:
Skrivet av Richie77:

pinsamt höga ocker-priser!

Nu tog du allt i.

Hehe, jo kanske lite. ;-P
Men jag har jäkligt svårt för när spel kostar såpass mycket digitalt.

Ja det kan jag förstå. Jag köper själv sällan spel för över 200kr nuförtiden men det har ju att göra med att jag inte köper release spel alls och jag har så många liggandes att jag gott kan vänta till reor när jag väl köper. Jag har ju inte hunnit med alla som jag vill spela som släpptes för ett eller ett par år sedan så jag köper dom nu typ och lagom till jag kommer till dagens spel så har de gått ner till 200kr

Det funkar fint med ett sådant släp tycker jag. Det är väldigt sällsynt det kommer nåt som jag måste ha på release. Men Dawn of War 3 kan nog kanske bli ett sånt. Eller om någon som gubben i lådan skulle få för sig att göra ett högkvalitativt superbikes spel. Då betalar jag vadsomhelst.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Inaktiv

AWESOME spel!

Medlem

Körde det här för år o dar sedan på ps3 och köpte om det häromdagen på ps4 när det var på rea för 45 kr och blev påmind om hur j-a bra det här spelet ändå är.
Bilkörningen lämnar mkt att önska men vilken story det här spelet har. Otroligt. Man bara fastnar och vill spela mer för o se hur storyn utvecklar sig.
Detta är ett spel som jag gärna hade sett får en fullständig remake med modern grafik o bättre bilfysik.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

12
Skriv svar