Dead or Alive 5 ska ha mer mogen kvinnosyn

Robot
Dead or Alive 5 ska ha mer mogen kvinnosyn

"Mer mogna spelare kan titta på en kvinnlig karaktär utan att fokusera på bröstfysiken", säger Dead or Alive-chefen.

#dead-or-alive-5, #team-ninja


Medlem
Dead or Alive 5 ska ha mer mogen kvinnosyn

lol.....
Allt som behövs sägas i detta fall


signatur

Game long and prosper

Medlem
Medlem

Spelat många timmar på DoA 3 och 4, måste säga att jag aldrig fokuserat nått mycket på brudarna.

Medlem

BOOOOOOOOOOOO!!!!

Medlem

haha pasande bild

Inaktiv

När dom snuskhumrarna menar med mogen kvinnsosyn,
så menar dom säkert mer mogna kvinnor typ milfs med ännu större bak och framparti som skumpar runt.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

A for effort , i guess

Medlem

Tänk om även vi svenskar hade haft japanernas kvinnosyn... Vilken underbar värld det hade varit!

Medlem

Med mogen kvinnsosyn så menar dom nog 'Camel toe,Större bröst,Synliga bröstvårtor' och att tjejerna blir insmorda i smuts och svett så det som ser ut som glidmedel så kvinnornas former blir ännu tydligare ..

Medlem

Fan va trist....


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Inaktiv

Tacka vet jag Doa 1.

Medlem

Tja ska man vara politiskt korrekt, så måste man snart i sverige leva under en gran och aldrig titta fram. Fy fan för våra skitmoralandes hit och dit, Det är sjukt att sex och nakenhet (inte manligt ) ska vara så jävla tabu, snart får man väl inte ens titta på tjejer när man ska sätta på dom.

Medlem
Skrivet av pippen1001:

Tja ska man vara politiskt korrekt, så måste man snart i sverige leva under en gran och aldrig titta fram. Fy fan för våra skitmoralandes hit och dit, Det är sjukt att sex och nakenhet (inte manligt ) ska vara så jävla tabu, snart får man väl inte ens titta på tjejer när man ska sätta på dom.

Allt för många har glömt att människan föds naken

Medlem

Dead or Alive med en mogen kvinnosyn är ju som att ge Gordon Freeman ett trollspö och en rosa klänning i stället för kofot och HEV suit. Sluta ändra på saker!

Medlem

Och japaner är ju rätt folk särskilt då män att påtala sådant här, japaner, japaner tits and ass och tonåringa skolflickor, hahahah

DOA 5 = Megatitties och lots of ass


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

Ska dem tala om "mogna spelare"?


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

FZs vidriga hat och smutskastning mot Japaner fortsätter...

Medlem

Det handlar väll knappast om att det är något fel med nakenhet som sådant, men snarare hur den används i en produkt som sägs handla om kampsport.
Andra problem som uppstår kan vara den ganska omänskliga bild det ger på hur både män och kvinnor kan/bör se ut och te sig. Detta är såklart inte team ninja ensamma om, det är ett samhälles problem i allmänt, men dom gör heller inte saken bättre och jag har väldigt svårt att placera termen "mogen" någonstans på deras produkter därav.

För i huvudtaget fattar jag inte varför dom ens kände sig tvungna att påstå att deras spel är för en mogen publik eller vad dom nu än ville komma fram till. För vad det är, ett fanservice spel med ok spelmekanik, så duger det, men är bara löjligt att försöka påstå att det är något annat.

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Det handlar väll knappast om att det är något fel med nakenhet som sådant, men snarare hur den används i en produkt som sägs handla om kampsport.
Andra problem som uppstår kan vara den ganska omänskliga bild det ger på hur både män och kvinnor kan/bör se ut och te sig. Detta är såklart inte team ninja ensamma om, det är ett samhälles problem i allmänt, men dom gör heller inte saken bättre och jag har väldigt svårt att placera termen "mogen" någonstans på deras produkter därav.

För i huvudtaget fattar jag inte varför dom ens kände sig tvungna att påstå att deras spel är för en mogen publik eller vad dom nu än ville komma fram till. För vad det är, ett fanservice spel med ok spelmekanik, så duger det, men är bara löjligt att försöka påstå att det är något annat.

En våg av trötthet bara sköljde över mig när jag läste ditt inlägg.

DOA handlar lika mycket om kampsport som Gears of War handlar om krigsföring.

Jag orkar inte ens.. gå och lägg dig.. Genuskunskap A kan du slänga i papperskorgen och börja din dag imorgon med att söka nya kurser att läsa så kanske du kan landa ett hyfsat jobb en dag.

så trött.. så trött..

Medlem

Det är som å säga att porr ska bli mildare och byter titel på något som egentligen är likadant.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

vad är mogen, har aldrig hört en vuxen man eller kvinna beskriva något som moget eller omoget. Allt har sin tid eller faller en annan i smak, den som försöker sätta sig över en annan med moralkaka predikan är oftast den som själv är osäker. Lite tv-spels våld av halvnakna pixlar stör vuxna kvinnor lika mycket som fördummande av män i tv reklamer stör oss män, inte det minsta knappt att man rycker på axlarna. Däremot kan jag ibland få svårt att inte skratta åt det hela.

Medlem

Förstår inte riktigt varför västerländsk media ska smutskasta Japans kultur. Varför har vi/ni mer rätt i era åsikter än vad de har? Märkligt.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Ska det vara rättvist borde väl män ha BH eller kvinnor vara utan

Varför inte mer nakna och "sexiga" män istället?
Alltid så synd om kvinnorna.

Vi bögar vill också ha ögongodis!

Medlem
Skrivet av Murken Gurka:

Ska det vara rättvist borde väl män ha BH eller kvinnor vara utan

Varför inte mer nakna och "sexiga" män istället?
Alltid så synd om kvinnorna.

Vi bögar vill också ha ögongodis!

De manliga karaktärerna är ungefär lika fysiskt överdrivna de^^

Tycker att ordet presentation borde tas i tanke när folk vill prata om manlig vs kvinnlig representation i DoA serien, den har för övrigt alltid varit lite sexistisk, och det är ingen ide att ljuga för sig själv om det eller försöka övertyga andra om motsatsen.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av spritarn:
Skrivet av burkmopp:

Det handlar väll knappast om att det är något fel med nakenhet som sådant, men snarare hur den används i en produkt som sägs handla om kampsport.
Andra problem som uppstår kan vara den ganska omänskliga bild det ger på hur både män och kvinnor kan/bör se ut och te sig. Detta är såklart inte team ninja ensamma om, det är ett samhälles problem i allmänt, men dom gör heller inte saken bättre och jag har väldigt svårt att placera termen "mogen" någonstans på deras produkter därav.

För i huvudtaget fattar jag inte varför dom ens kände sig tvungna att påstå att deras spel är för en mogen publik eller vad dom nu än ville komma fram till. För vad det är, ett fanservice spel med ok spelmekanik, så duger det, men är bara löjligt att försöka påstå att det är något annat.

En våg av trötthet bara sköljde över mig när jag läste ditt inlägg.

DOA handlar lika mycket om kampsport som Gears of War handlar om krigsföring.

Jag orkar inte ens.. gå och lägg dig.. Genuskunskap A kan du slänga i papperskorgen och börja din dag imorgon med att söka nya kurser att läsa så kanske du kan landa ett hyfsat jobb en dag.

så trött.. så trött..

Jag ska gå å lägga mig, men du är så trött så trött. Jag har aldrig läst genuskunskap, jag är ingen genus forskare eller någon direkt teoretiker, jag baserar min egna tankar på egna hypoteser formade av mig själv genom det jag själv observerat.

Jag sa aldrig att något spel är vidare bra på att vara det dom påstår sig att vara, inte fan tycker jag man någonsin tar sig en roll i ett rollspel så mycket som att man fyller upp nummer i diverse mätare, men när något påstå sig vara något det inte är tar jag mig likväl rätten att peka ut det för vad det är.

Jag håller förvisso med om att jag själv till och med blev lite illamående av vad jag skrev, men när andra kommentarer påstår att hela världen avskyr den mänskliga nakenheten så tyckte jag att det behövdes en lite mer nyanserad bild innan man ser allt i svart och vitt.

Och nu handlade det alltså rubriken om att dom påstår sig visa en mogen bild på kvinnor, och jag håller då själv inte med ett dugg. Om jag gillar vad jag ser är en helt annan femma, men det är ej relevant. Men du kan gärna få komma med din syn på varför du tycker det motsatta följt av argument, eller så kan du fortsätta att vara trött, så trött.

Medlem

Visa pattarna, visa pattarna!


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

n2012 comes, in order to thank everyone, characteristic, novel style, varieties, low price and good quality, and the low sale price. Thank everyone
==== ( http://zzb.bz/LNmmL ) =====

we accept PAYPAL/credit card payment and all the products are the FREE shipping .

——————-

Air jordan(1-24)shoes $33

UGG BOOT $50

Nike shox(R4,NZ,OZ,TL1,TL2,TL3) $33

Handbags(Coach lv fendi d&g) $33

Tshirts (Polo ,ed hardy,lacoste) $16

Jean(True Religion,ed hardy,coogi) $30

Sunglasses(Oakey,coach,gucci,Armaini) $12

New era cap $9
,
Bikini (Ed hardy,polo) $18

FREE SHIPPING
==== ( http://zzb.bz/LNmmL ) =====

Medlem

Skribenten (Sebastian Lind) har uppenbarligen för lite att göra när han har tid att engagerar sig i sådana här icke-frågor.

12
Skriv svar