Film – utvecklardagbok från Fable: The Journey

Robot
Film – utvecklardagbok från Fable: The Journey

Vackra vyer och stora ord i den senaste trailern från Kinect-spelet.

#fable-the-journey, #microsoft, #lionhead-studios, #fable-3-1


Medlem
Film – utvecklardagbok från Fable: The Journey

Fable är dött


signatur

"There's a major difference between knowing you're shit, and knowing your shit."

Jag instämmer. Det blir sämre och sämre för varje "variant". Inget som lockar, varken grafikmässigt eller storymässigt. Att stå och vifta framför TV:n verkar vara slutklämmen på något som kunde ha varit fantastiskt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

fable är knappt ett spel längre, då kommer en kinect variant...

Score dumbass

Medlem

Synd att Fable serien som började så bra numera blivit något som mer liknar ett Facebook spel än en seriös AA/AAA titel
Istället för att göra spelen större, mer djup och bättre gameplay så blir det förenklat och fördummat i överkant, RPG elementen tas bort och hela meningen med spelen blir att köpa ett hus sen vänta medan pengarna rullar in :/

Medlem

Går det att spela spelet utan kinect för oss som inte gillar den typen av gameplay?

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Synd att Fable serien som började så bra numera blivit något som mer liknar ett Facebook spel än en seriös AA/AAA titel
Istället för att göra spelen större, mer djup och bättre gameplay så blir det förenklat och fördummat i överkant, RPG elementen tas bort och hela meningen med spelen blir att köpa ett hus sen vänta medan pengarna rullar in :/

Agree, älskade 1:an men det minskade tyvärr med nästkommande.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Jag instämmer. Det blir sämre och sämre för varje "variant". Inget som lockar, varken grafikmässigt eller storymässigt. Att stå och vifta framför TV:n verkar vara slutklämmen på något som kunde ha varit fantastiskt.

Måste säga att jag tycker 2:an var det bästa in my opinion

Medlem

Vart är Fable? De kan lägga annat titel på denna spel tycker jag. För det är inte Fable!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem
Skrivet av Serkish:

Vart är Fable? De kan lägga annat titel på denna spel tycker jag. För det är inte Fable!

Hur skulle dom då lyckas sälja skiten?

Medlem

jaja det kan juh inte bli sämre än fable 3 iaf

Medlem

Jag spelade ettan, jag spelade tvåan. Jag slutade

Medlem

Första Fable var så otroligt bra, andra också det helt okej. Efter det har det bara gått brant utför...

En liten trevlig notis: när jag såg "hjälten" i den här trailern trodde jag först att det var en kvinna...lol.

KoP
Medlem

Gillade Fable 1, 2 och 3. Dom olika delarna var charmiga på sitt sätt. Men detta känner jag mig lite skeptisk till.

Blir iaf till att testa om dom beslutar sig för att släppa ett demo.
Tänker inte döma ut det på förhand.

1
Skriv svar