En halvtimme gameplay från Neverwinter

gnu
Medlem

jaså f2p förklarar ju varför det ser så billigt ut.

Medlem

Gillar att man måste sikta på mobsen, o grafiskt ser det helt ok ut inget banbrytande dock.

Blir säkert att man testar iaf


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Avstängd

Känns som en dålig version av forgotten realms spel som dom klistrat in TERA's targeting system på. Kör hellre TERA även om jag älskade NWN.

Medlem
Skrivet av Wartex:

Varför envisas alla mmo:s med att ha tredjepersons-vy? Antar att det är för att WoW gjorde det, så då måste de ju göra det med. Ett mmo i isometriskt perspektiv har man ju inte sett sedan ultima typ. Skulle kunna bli så bra.

Lineage Eternal

Skrivet av Leckan:

Känns som en dålig version av forgotten realms spel som dom klistrat in TERA's targeting system på. Kör hellre TERA även om jag älskade NWN.

Dock inte samma targeting system som Tera, snarare samma som B&S, som säkerligen andra MMO hade före dess.

Medlem

Vem lägger en stor grind för huvudingången och sen placerar öppningsmekanismen på utsidan? Kunde dom inte lika gärna skippat hela porten?

Medlem

Gääääsp...

Medlem

Allt mitt intresse försvan nu. Magikern i början på filmen påminner ju mer om nya ghost recon än DnD, Ännu en spelvärld vi kan säga adjöss och goodbye till, om inte bioware skulle göra ett nwn3 men med tanke på deras senaste spel så skulle de säkert bli skit iaf :/

CTI
Medlem

Gjort av Cryptic Studios!

Ja dom gjorde ju ett så bra jobb med Star Trek Online, kommer aldrig röra ett Cryptic spel igen.


signatur

The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

Medlem

Fan blir rätt glad ändå, det ser inte fantastiskt ut men det ser betydligt bättre ut än trailern de släppte här sist iaf.

Medlem
Skrivet av Kasak:

Free to play lockar en hel del spelare, undrar hur de ska finansiera spelet dock... Måste ju bli genom "mikrotransaktioner" men för vad ska man betala undrar jag...

GW2 har ju en initialkostnad, något de verkar ha skippat här - free to download säger han på något ställe...

Mikrotransaktioner som inte är P2W utan W2B, han sade själv att det inte rör sig om saker som påverkar din chans att vinna. Istället för att släppa Collectors Ed. som folk oftast är beredda på att betala överpris för så släpper de grejerna via microtransaktioner.

Skrivet av Kasak:

Ska villigt erkänna att jag tröck förbi vissa sektioner av videon... Tycker dock att targeting systemet känns lite beige, vill gärna kunna klicka och välja mål istället för ett litet FPS sikte... Iaf i den typen av lir, kanske blir för snabb spelstil för att det ska funka bra dock, får väl testa betan om man kommer in.

Efter att ha spelat Tera ett tag så kan jag lugnt säga att free to aim är underbart att spela med. Jag klarar inte av tab eller click-target längre. Det känns så stelt och som ett kliv tillbaka. Enligt min åsikt då.

Medlem

Ser skit tråkit ut.


signatur

Computer is my home, my girlfriend is my life and my job is my lover!
Some questions just write a PM

12
Skriv svar