Laserpangande i kommande Star Trek-liret

Robot
Laserpangande i kommande Star Trek-liret

Actiontiteln utspelar sig mellan JJ Abrams första film och den nya rullen som dyker upp nästa år.


Inaktiv
Laserpangande i kommande Star Trek-liret

Hädelse!!! I ett Star Trek-spel ska man flyga rymdskepp. Punkt.

Medlem

Jag skulle gärna vilja veta vad som skiljer detta från <generic fps> förutom att det är star trek?

Medlem
Skrivet av Woffen:

Jag skulle gärna vilja veta vad som skiljer detta från &lt;generic fps&gt; förutom att det är star trek?

Ja, först och främst så är det inte ett fps.

Medlem

Cover-shooter med Star Trek namnet påtryckt, jajjamän

Medlem
Skrivet av Hara:

Cover-shooter med Star Trek namnet påtryckt, jajjamän

Blir väl lika mediokert som alla andra cover-shooters....

Medlem
Skrivet av anon_78917:

Hädelse!!! I ett Star Trek-spel ska man flyga rymdskepp. Punkt.

Fast ändå så var ju Elite Force-spelen en av de bästa av alla Star Trek spel. Elite Force, Armada och Starfleet Academy är klart mina favoriter. Och inget fel med cover shooters, både Dead Space- och Mass Effect-spelen är ju suveräna. Och detta ST-spel känns som det första spelet på över ett decennium som kan vara nåt att ha.

Medlem
Skrivet av izayoi:
Skrivet av Woffen:

Jag skulle gärna vilja veta vad som skiljer detta från &lt;generic fps&gt; förutom att det är star trek?

Ja, först och främst så är det inte ett fps.

Ja okej då <generic third person cover shooter>, hehe

Medlem
Skrivet av mrpijey:
Skrivet av SprengdPanda:

Hädelse!!! I ett Star Trek-spel ska man flyga rymdskepp. Punkt.

Fast ändå så var ju Elite Force-spelen en av de bästa av alla Star Trek spel. Elite Force, Armada och Starfleet Academy är klart mina favoriter. Och inget fel med cover shooters, både Dead Space- och Mass Effect-spelen är ju suveräna. Och detta ST-spel känns som det första spelet på över ett decennium som kan vara nåt att ha.

Låter som att du är konsolfierad

Medlem

Spännande med videospel, bäst att ta fram den gamla VHS-spelaren.

Medlem
Skrivet av Lonefox:

Låter som att du är konsolfierad

Seså, behöver inte förolämpa mig :). Nej, jag är verkligen inte konsolifierad, tvärt om. Jag spelar endast på PC och inget annat (förutom äldre spel på emulator med gamepad). Och Mario på Nintendo, men det är det enda "konsoll" jag kör (Mario Galaxy och NSMB går köra på emulator också).

Och spela Elite Force på konsoll? Vet hut människa, FPS skall avnjutas med tgtbord och mus och inget annat. Och försök du spela ett bra strategispel (Armada t.ex) med konsoll så får vi se hur bra det går :).

Nej, konsoller är inget för mig. Inget fel på konsoller, men jag har kunskapen och pengarna att ligga på topp och då föredrar jag PC för mitt spelande.

Medlem
Skrivet av mrpijey:
Skrivet av Lonefox:

Låter som att du är konsolfierad

Seså, behöver inte förolämpa mig :). Nej, jag är verkligen inte konsolifierad, tvärt om. Jag spelar endast på PC och inget annat (förutom äldre spel på emulator med gamepad). Och Mario på Nintendo, men det är det enda "konsoll" jag kör (Mario Galaxy och NSMB går köra på emulator också).

Och spela Elite Force på konsoll? Vet hut människa, FPS skall avnjutas med tgtbord och mus och inget annat. Och försök du spela ett bra strategispel (Armada t.ex) med konsoll så får vi se hur bra det går :).

Nej, konsoller är inget för mig. Inget fel på konsoller, men jag har kunskapen och pengarna att ligga på topp och då föredrar jag PC för mitt spelande.

Och likväl gillar du covershooters som är........konsolbaserade
Menade inte heller att vara förolämpande (för att förtydliga det hela...och om jag läser din text rätt (med ditt vet hut människa) så tog du inte illa upp på riktigt heller )

1
Skriv svar