Pro Evolution Soccer 2013

Robot
Pro Evolution Soccer 2013

Ledordet i Konamis nya fotbollslir tycks vara "frihet". Med PES full control, Proactive ai och Player id ska Fifa-konkurrenten återta tronen som världens bästa fotbollsspel. Men kommer de lyckas?

#konami, #pes-2012, #ea-sports, #fifa-12, #pes-2013, #pes-5


Medlem
Pro Evolution Soccer 2013

Fifa har övertaget.
Licens, flyt i spelet, online läget, Online virtual pro. Tactical defending & attacking. Bättre AI. Och sen givetvis collision engine.
Över det så finns you Ultimate Team.

Jag är ingen EA älskare öht. men de är bättre när det gäller fotboll just nu. Ser inte att PES vinner i år.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Älskar att spela Fifa 12 2v2, mycket roligare än så kan man inte ha med tre polare. Tror nog jag föredrar Fifas enklare system, även om jag kan tycka att ain har en tendens att ställa sig bakom försvarare och sedan stå kvar där och räkna med att du ska dribbla dig ut ur tre försvarare.

Medlem

Jag har testat demot och det ser inte ut att klå fifa i år heller. synd. saknar gamla pes. Det blir förmodligen fifa13 om det blir ett nytt fotbollsspel i år.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

PES 2013 är väl samma upplaga som andra spelen några få fotbolls lag sen resten på hittade lag o på hittade spelare.

Medlem

Gillar PES mer än Fifa . Dock skaffar jag Fifa pga att det är flera online. Dessutom för att alla vänner köper spelet. Skit tråkigt att PES har kasst online stöd imo


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Känns inte givet detta år. Ska hårdtesta båda demon innan köp.

Men Fifa har UD Las Palmas. Väger tungt.

1
Skriv svar