Livstecken från GTA V – till och med tre stycken

Medlem

Sanking, sandking, sandking!!

Pleeeez.. *sniff*

Medlem

senaste GTA sög dock. så har inga förhoppningar. Sleeping Dogs var mycket bättre.

Medlem

Nu pirrar det sådär skönt i pungen igen !

Medlem
Skrivet av thejomp:

Nu pirrar det sådär skönt i pungen igen !

Kan du inte hålla det för dig själv XD


signatur

Naej, nog med internet för idag.

Geeks Gaming
Medlem

Flygplan? Hoppas bara att huvudpersonen är ex pilot/stridspilot eller nåt liknande, så storyn inte slår knut på sig själv och låter en vanlig landkrabbsgangster lära sig flyga på tre minuter.

För övrigt så längtar jag väldigt mycket efter spelet, 4an är ett av de bästa sandlådespelen någonsin


signatur

Game long and prosper

Medlem

GTA 5 ser ut att bli en höjdare.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Läääängtar! Ser otroligt detaljerat ut. Och storys vet man ju att Rockstar sällan misslyckas med. Tror vi kommer få se lite fler transportsätt nu i veckan som båt, tåg osv. Men en ny trailer samt ett releasedatum skulle sitta allra bäst!

Inaktiv
Skrivet av Javas:

Flygplan? Hoppas bara att huvudpersonen är ex pilot/stridspilot eller nåt liknande, så storyn inte slår knut på sig själv och låter en vanlig landkrabbsgangster lära sig flyga på tre minuter.

Man kunde väl flyga helikopter i GTA IV, vilket är minst lika svårt.

Du får tänka dig att något sånt här sker innan man stiger in i planet.
https://www.youtube.com/watch?v=6AOpomu9V6Q

Geeks Gaming

Hoppas dom gör de lika stort som GTA SA är... fan vad jag älskar de spelet.

Medlem

Cyklar&Flygplan= <3 Vem minns inte [CJPHONEHOME] ?? Skall bli ytterst trevligt att återvända till San Andreas

Medlem
Skrivet av DrToker:

Jag tror och hoppas att GTA V är ett såpass ambitiöst projekt, att nuvarande konsoler inte ens klarar att driva det. Släpps till nästa generation istället. Jag vill inte spela detta på min 360.

Varför inte? Visst, grafiken ligger några år efter men det tar inte bort det faktum att spel kommer ut med en massa nytt varje gång i andra smaskiga kategorier. Let's face it. Grafiken är en grafik som är helt ok att kunna spela med i konsolerna, på ett sätt gör det nästan spelen bättre för då kan utvecklarna satsa på mer känsla och andra smaskiga saker. Ta de senaste Rockstar spelen och jämför. GTAIV, Red Dead Redemption och Max Payne 3, vad har de alla gemensamt? Euphoria engine. Som finslipas inför varje nytt spel vilket inför en helt ny och unik känsla och AI till spelen. Det är vuxna människor som jobbar och lägger ner mycket tid och pengar på att göra dessa spelen, så det är klart att det kommer finnas en massa nya smaskiga detaljer. Även grafik optimeras och ny organiseras för att få en sådan unik bild som man bara kan få inför varje nytt spel som dom jobbar på. Det är därför man absolut ska se fram emot ett Rockstar spel, och nästan definitivt köpa köpa det.

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av Javas:

Flygplan? Hoppas bara att huvudpersonen är ex pilot/stridspilot eller nåt liknande, så storyn inte slår knut på sig själv och låter en vanlig landkrabbsgangster lära sig flyga på tre minuter.

Man kunde väl flyga helikopter i GTA IV, vilket är minst lika svårt.

Du får tänka dig att något sånt här sker innan man stiger in i planet.
https://www.youtube.com/watch?v=6AOpomu9V6Q

Haha, så sant som det är sagt. Niko är dock krigsveteran så man kan låtsas att han lärde sig flyga under tiden i armén


signatur

Game long and prosper

KoP
Medlem

Cyklar! Yeeeees! Cyklar i multiplayer (hoppas det)! Yeeeees!

Medlem

Landsvägscyklar i en GTA miljö?

Take my money.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Mmm... ser faktiskt fram mot det här spelet. Grand Theft Auto-serien ger mycket spelglädje.

Inaktiv
Skrivet av Javas:

Niko är dock krigsveteran så man kan låtsas att han lärde sig flyga under tiden i armén

Det stämmer, han hade militär erfarenhet sen tidigare.

Får väl se när vi får mer info om GTA V. Rockstar har ju gått åt en mer realistisk story, även om delar i öppna världen fortfarande är orealistiska.

Medlem

Take my money!!

Inaktiv
Skrivet av Javas:

Flygplan? Hoppas bara att huvudpersonen är ex pilot/stridspilot eller nåt liknande, så storyn inte slår knut på sig själv och låter en vanlig landkrabbsgangster lära sig flyga på tre minuter.

För övrigt så längtar jag väldigt mycket efter spelet, 4an är ett av de bästa sandlådespelen någonsin

Det är väl ändå charmen med GTA att en gammal pundare ska klara av att flyga ett flygplan. Det är ett spel inte IRL.

Medlem
Skrivet av mackemong:

JETPLAN!

CYKEL!!

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Buio:
Skrivet av Javas:

Flygplan? Hoppas bara att huvudpersonen är ex pilot/stridspilot eller nåt liknande, så storyn inte slår knut på sig själv och låter en vanlig landkrabbsgangster lära sig flyga på tre minuter.

Man kunde väl flyga helikopter i GTA IV, vilket är minst lika svårt.

Du får tänka dig att något sånt här sker innan man stiger in i planet.
https://www.youtube.com/watch?v=6AOpomu9V6Q

Haha, så sant som det är sagt. Niko är dock krigsveteran så man kan låtsas att han lärde sig flyga under tiden i armén

I San Andreas kunde man flyga flygplan, och då var man en sketen hood-gangsta. Och det spelet var way better än fyran...

Medlem
Skrivet av DrToker:

Jag tror och hoppas att GTA V är ett såpass ambitiöst projekt, att nuvarande konsoler inte ens klarar att driva det. Släpps till nästa generation istället. Jag vill inte spela detta på min 360.

Tror de gör en SA och kör på samma motor som föregående spel. Lite upphottad, men i grund och botten samma grej som IV. Dock så är den motorn en mycket kapabel motor så jag kommer inte störa mig på det iaf.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Inaktiv

jag tröttnade fort på storyn i gta 4 .. tyckte det va roligare att putta tjejer så dom tappade matkassarna .. eller putta ner folk på spåret framför tunnelbanan

Medlem

Vem blev alldeles varm i byxan?

Medlem

Ska man behöva bli kriminell för att få provsmaka på detta spel eller!!! ?

AW8
Medlem

Kan inte vänta tills man cyklar genom Los Santos igen!
Eller till att få flyga stridsjetplan!

Hoppas att nästa bunt bilder fokuserar på vapen och eldstrider.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Skrivet av Hydraah:

Fortfarande ingen AA?

Det är bland det viktigaste på den grafiska biten tycker jag då det är sjukt störande att se ojämna kanter och flimrande objekt hela tiden. Saknade verkligen det i GTA IV.

Medlem
Skrivet av fujim:

Men blä. De har lagt tillbaka/har kvar flygplan. Fan vad jag hatar flygplan i GTA:serien. Totalt omöjlig styrning på dem.

Flyg inte flygplanen då!


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av fujim:

Men blä. De har lagt tillbaka/har kvar flygplan. Fan vad jag hatar flygplan i GTA:serien. Totalt omöjlig styrning på dem.

Flyg inte flygplanen då!

Om jag kan kommer jag undvika det. Men förmodligen kommer det finnas quest där flygning är ett måste.

Medlem
123
Skriv svar