Plants vs Zombies 2 bekräftat – släpps nästa vår

Robot
Plants vs Zombies 2 bekräftat – släpps nästa vår

There's a zombie on your lawn, there's a zombie on your lawn. Popcap bekräftar uppföljare till den superpopulära tower defense-titeln.

#plants-vs-zombies-2-2, #popcap-games


Medlem
Plants vs Zombies 2 bekräftat – släpps nästa vår

Pepp! Men... mot slutet av nästa år eller till våren? Antar att det är våren det ska vara eftersom det hintas om det i citatet.

Medlem

Awesome
Jag tyckte om PvZ lite extra för det var ett sånt spel som ens icke-spelande kompisar tyckte om men även en själv.

Medlem

Ett mycket bra spel som har mycket bra möjligheter till att bli ett ännu bättre spel.

nE
Medlem

Härligt!

Till och med min sambo spelade det första spelet, och hon spelar inte spel över huvud taget annars.

Medlem

Har svårt att se hur de kan förnya konceptet. Riktigt trist spel.

Medlem

Jag ser jag fram emot att sätta tänderna i spelet!
Ettan är riktigt beroendeframkallande, och det ska bli kul att se vad för nytt de kan hitta på.

Medlem

Ettan var ett trevligt litet lir, ska följa detta.

Inaktiv

Ett riktigt bra spel! Ett av dom få som man lirar vidare även efter man klarat kampanjen och köra alla extramodes bara för att det är så kul.

Casual lir, men ett av de bästa

Medlem

Det här har jag sett fram emot rätt länge nu så det här är vansinnigt trevliga nyheter.

Medlem

Även jag blir konfunderad nästa vår (2014) eller i vår (2013)? Hmm...

EA släpper det bara på Origin
Ingen köper det
De skyller på piratkopiering.

Älskade ettan och har sett fram emot uppföljaren, men jag är tveksam.

Medlem
Skrivet av Pooslice:

Även jag blir konfunderad nästa vår (2014) eller i vår (2013)? Hmm...

Är det vår nu? Nej, precis. "Nästa vår" är 2013 vilket alltså är precis samma sak som "i vår". Inte så jäkla svårt att förstå..

Medlem
Inaktiv

Längtar efter en fortsättning på detta utmärkta spel. Har varvat ettan två ggr..

Medlem

Jävlar vad kul, har hoppats på en uppföljare sen jag spelade ut ettan, faaaaaan vad taggad jag blir!

Medlem
Skrivet av Den Lille Grisen:

EA släpper det bara på Origin
Ingen köper det
De skyller på piratkopiering.

Älskade ettan och har sett fram emot uppföljaren, men jag är tveksam.

Ett troligt scenario tyvärr ända sedan EA äger dem.

Medlem

Hmm är jag addicted tro.

Äger det på PC, iOS, Xbox360 och PS3.


signatur

| i7 i3770 3.5GHz | Corsair 8GB CL7 | Asus P8P77-V Pro | GTX 670 2GB | Corsair Vertex 4 SSD | Samsung 275T+ 27" 5ms | G19 | G3 | PC-360 |

Medlem

Ge oss multiplayer som det fanns på DS-versionen också pls!

Inaktiv

Äger det på PC, Xbox 360 och till Android! Så jävla roligt!

Medlem

Slänger pengar på monitorn och hoppas att våren snart är här.

Medlem

Gillade ettan

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Pooslice:

Även jag blir konfunderad nästa vår (2014) eller i vår (2013)? Hmm...

Är det vår nu? Nej, precis. "Nästa vår" är 2013 vilket alltså är precis samma sak som "i vår". Inte så jäkla svårt att förstå..

Idag är det tisdag, så nästa helg är alltså nu på lördag?

Medlem
Skrivet av DarkZide8:

Awesome
Jag tyckte om PvZ lite extra för det var ett sånt spel som ens icke-spelande kompisar tyckte om men även en själv.

Eller hur? Pappa köpte det på sitt steam acc så att hans sambos son skulle kunna spela men pappa klarade fan ut det först i familjen, jag har slutat spela det typ, tror jag kom till tak banorna

Medlem
Skrivet av Mitso!:
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Pooslice:

Även jag blir konfunderad nästa vår (2014) eller i vår (2013)? Hmm...

Är det vår nu? Nej, precis. "Nästa vår" är 2013 vilket alltså är precis samma sak som "i vår". Inte så jäkla svårt att förstå..

Idag är det tisdag, så nästa helg är alltså nu på lördag?

Idag är det tisdag, nästa onsdag är imorgon då eller? Nej, självklart talar man om onsdagen efter.

Medlem
Skrivet av Pooslice:
Skrivet av Mitso!:
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Pooslice:

Även jag blir konfunderad nästa vår (2014) eller i vår (2013)? Hmm...

Är det vår nu? Nej, precis. "Nästa vår" är 2013 vilket alltså är precis samma sak som "i vår". Inte så jäkla svårt att förstå..

Idag är det tisdag, så nästa helg är alltså nu på lördag?

Idag är det tisdag, nästa onsdag är imorgon då eller? Nej, självklart talar man om onsdagen efter.

Idag är det onsdag, nästa onsdag inträffar alltså nästa vecka, inte om 14 dagar. Spikas releasen i år till "nästa vår" så inträffar den 2013, i januari 2013 kommer dock "nästa vår" innebära våren 2014. Detta på samma sätt som "nästa onsdag" blir "denna onsdag" nästa måndag medan "nästa onsdag" då blir onsdagen därpå.

Nu är det augusti. Är "nästa månad" oktober då? Är nästa kvartal Q1 '13 också?

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Pooslice:
Skrivet av Mitso!:
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Pooslice:

Även jag blir konfunderad nästa vår (2014) eller i vår (2013)? Hmm...

Är det vår nu? Nej, precis. "Nästa vår" är 2013 vilket alltså är precis samma sak som "i vår". Inte så jäkla svårt att förstå..

Idag är det tisdag, så nästa helg är alltså nu på lördag?

Idag är det tisdag, nästa onsdag är imorgon då eller? Nej, självklart talar man om onsdagen efter.

Idag är det onsdag, nästa onsdag inträffar alltså nästa vecka, inte om 14 dagar. Spikas releasen i år till "nästa vår" så inträffar den 2013, i januari 2013 kommer dock "nästa vår" innebära våren 2014. Detta på samma sätt som "nästa onsdag" blir "denna onsdag" nästa måndag medan "nästa onsdag" då blir onsdagen därpå.

Nu är det augusti. Är "nästa månad" oktober då? Är nästa kvartal Q1 '13 också?

Nu är det augusti, nästa månad är oktober, nästa oktober är det oktober som kommer efter denna oktober. Så du är rätt på det.

Medlem
Skrivet av Pooslice:
Skrivet av Mitso!:
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Pooslice:

Även jag blir konfunderad nästa vår (2014) eller i vår (2013)? Hmm...

Är det vår nu? Nej, precis. "Nästa vår" är 2013 vilket alltså är precis samma sak som "i vår". Inte så jäkla svårt att förstå..

Idag är det tisdag, så nästa helg är alltså nu på lördag?

Idag är det tisdag, nästa onsdag är imorgon då eller? Nej, självklart talar man om onsdagen efter.

Ja om det är tisdag idag så är nästa onsdag imorgon...

1
Skriv svar