Så funkar Resident Evil.net

Robot
Så funkar Resident Evil.net

Capcom har släppt en film där de förklarar varför Resident Evil.net. blir ett oumbärligt verktyg för din Resi6-upplevelse.

#resident-evil-6, #capcom


Medlem
Så funkar Resident Evil.net

"döda 10 000 zombier under en viss tid". Härligt ;), då kan jag varva det med döda ändlösa monstervågor i Diablo 3 och döda hundratals pop up fiender I MW2. Tack Capcom!

Jag har helt gett upp på tanken av Nya Resident Evil som skräckspel, nu håller jag bara tummarna på att det blir roligt och bra Action.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

10k zombies på kort tid? Så långt ifrån Resident Evil det kan komma.

Inaktiv

resident evil 4 va bra, samt det bästa spelet som gjordes till gamecube .. laddade ner demot till fem på xbox live, och blev besviken.

Medlem

Capcom är så vilse...

Inaktiv
Skrivet av Gameboy:

"döda 10 000 zombier under en viss tid". Härligt ;), då kan jag varva det med döda ändlösa monstervågor i Diablo 3 och döda hundratals pop up fiender I MW2. Tack Capcom!

Fortsätt du att spela ditt DRM och serverbaserade spel medans jag dödar minst tio gånger fler odjur i Diablo II: Lord of Destruction med min Median XL 2012 v005 modifikation under samma tid utan ett helvetes Blizzard konto. http://modsbylaz.hugelaser.com/

1
Skriv svar