Com hem-tanterna Judit & Judit blir spelfigurer

Medlem

Visste ni att Terri Schiavo gjorde mocappen för ansiktsanimationerna?

Medlem

vad krävs egentligen för hastighet för spel nu för tiden? skulle gissa på att 1mb/s duger mer en väl om den är stabil eller?

Medlem

Vi vet nog alla att 200mbit enbart behövs för en enda sak, och det är inte onlinespel.

Medlem

Usch, trodde först ni menade att de faktiskt tänkt göra något av reklamerna till ett spel. Lättad att se att det bara handlade om en reklam!

Medlem

Jag brukar tycka att några av reklamerna de gör kan va rätt sköna när man har blivit pumpad full med tråkig enformig reklam när man slappar framför tvn. Men det här var bara tragiskt. Riktigt dåligt

Medlem

Kan inte någon göra en playermodel utav dessa som man kan få skjuta lite på i cs eller något?

Medlem
Skrivet av raefzm88:

Kan inte någon göra en playermodel utav dessa som man kan få skjuta lite på i cs eller något?

DEN SOM GÖR DET, ÄR AWESOME XD


signatur

/)(\ BROHOOF /)(\

Medlem

"Roliga" reklamfilmer.
Men sämre företag för t.ex kund service får man leta efter.

Medlem

har 100-200mbit från comhem för 249kr, funkar hur bra som helst än så länge iaf.

det enda jag kan påpeka är att hastigheten hoppar en del, ibland kan jag får ut 200 på bredbandskollen, sen om jag gör en koll direkt efter så kan jag ha 150.

Medlem

Klagar inte på mitt 100/10 jag har från com hem.. riktigt stabilt!


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Åh herre gud....

Ja, vad är det?


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

En reklamfilm, flera reklamfilmer.
Kan aldrig heta reklamer.

gnu
Medlem

detta har ingenting med spelnyheter att göra!

Medlem
Skrivet av bavver:

vad krävs egentligen för hastighet för spel nu för tiden? skulle gissa på att 1mb/s duger mer en väl om den är stabil eller?

Att spela online krävs det inte särskilt mycket nej. Där är det viktiga där är att uppkopplingen är stabil.

När man vill tanka ner ett 10-15gb stort spel från Steam, så skadar det inte att ha lite brandbredd i linan dock.

Medlem

Morsan har 250 mbit från Bredbandsbolaget, har aldrig haft proble med BBB men med Comhem... Ja det är en annan femma

Medlem
Inaktiv
Skrivet av Hipshot:

Jag skulle gärna skriva hur dåliga Com-Hem är, fast eftersom detta är från en av deras linor - så skulle de bara stänga ner mig.

Edit: Tanterna är kul dock.

Tvivlar starkt på att dom kulle tjuvtitta vad du skriver, och sedan tror jag inte dom blir skit pissed om du skulle säga comhem suger.

Medlem
Skrivet av Zhin:

Tog mig säkert halva reklamen att fatta att dom pratade svenska och inte spanska.........
Lovar att dom häller nått skumt i kaffeautomaten på jobbet

Hahaha, samma här, var bara sista meningarna som jag hörde vad dom sa...


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Inaktiv

Dom på Com Hem har ju humor vilket man ser på all reklam,

man är förundrad över varför dom inte försöker få låten
Kom hem med Barbados som sin signaturlåt.

Det hade ju vart lite klämkäckt.

http://www.youtube.com/watch?v=7ZYGyCPVwo4

Com Hem är nog den enda reklamen man inte har emot att kolla på, fast den bästa reklamen hade nog Djuice
http://www.youtube.com/watch?v=6HUQiM7Cvuk


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Inaktiv
Skrivet av Bojkott:

Vi vet nog alla att 200mbit enbart behövs för en enda sak, och det är inte onlinespel.

http://i2.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/008/549/If%2...

Jo faktiskt så lär höga hastigheter behövas, det är ju tänkt att man ska streama spel i en nära framtid och inte ha spel hemma alls.
Då lär ju hastighet behövas.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

Svensk reklam är över lag rätt dassig på tv. De gör i alla fall ett ärligt försök och håller fast vid konceptet. Hellre det än det senaste att hela tiden anspela på sex i reklamen. Som att ICA-Sindy "gillar välhängt kött" eller att den gamla snubben i nya coop-reklamen kommer ihåg att det var falukorv han skulle köpa när han ser ett skrev i tighta byxor...

Kan inte påstå att jag gillar dem men jag gillar i alla fall deras ansträngning.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

NEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


signatur

En Gång Pc Alltid Pc.

Medlem

jaja Låt dom hålla på ... ingen tvingar ju en å titta på reklamen precis...

Inaktiv

ica-reklamen blev iaf asrolig när mongoliden va med. .. dom här kärringarna har jag alltid skitit fullständigt i...

Skrivet av riktigninja:

ica-reklamen blev iaf asrolig när mongoliden va med. .. dom här kärringarna har jag alltid skitit fullständigt i...

Att referera till en verklig människa med ett handikapp som "mongoliden" är väl inte helt genomtänkt, va? Skärp dig.

Inaktiv
Skrivet av riktigninja:

ica-reklamen blev iaf asrolig när mongoliden va med. .. dom här kärringarna har jag alltid skitit fullständigt i...

ComHem reklamerna är ju trevligare än Icas reklam snuttar

12
Skriv svar