Molyneux nya experiment försenas till september

Robot
Molyneux nya experiment försenas till september

Släppet av det superskumma Curiosity skulle skett nu, men så blev det alltså inte. Ny trailer ställer frågan – vad finns det egentligen i den där sabla kuben?

#lionhead-studios, #22-cans, #curiosity


Medlem
Molyneux nya experiment försenas till september

Molyneux föddes sent...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Vad finns i kuben?...Molyneux ödmjukhet


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Jag är glad att folk som Molyneux finns. Ser faktiskt inget ont i honom alls förutom att han kanske faller liiiiite för mycket för sin egen hype ^^

Medlem

jag har så jäkla svårt att se det intressanta med detta "experiment". Vad är poängen med det?
Fattar inte vad det intressanta skulle vara. Han har för skumma idéer.

Medlem

Världens första Free2Play lotteri. Känns inte direkt som något vi behöver.

Medlem

det som är intressant är väl att se hur folk kommer reagera. massvis med folk kommer antagligen hävda att just de fick in sista slaget, och komma med alla möjliga bevis för det. jag tror att det mer eller mindre kommer bli omöjligt att veta vad som finns i den där kuben, såvida man faktiskt inte får in sista slaget själv. sen är ju frågan, hur intressant är det egentligen? en viss charm finns förståss, men jag tror inte det kommer bli speciellt fräsigt.

Youtuber

I kuben finns det en liten robot, denna robot kan du få IRL, men du får åka till mars för att hämta den. Robotens namn?

Curiosity


signatur

YouTube:
Spel: http://www.youtube.com/dualdgamingextra 150 000 prenumeranter
Mat & Trams: https://www.youtube.com/ingakonstigheter 40 000 prenumeranter

Inaktiv

En resa upp till rymden vore nice!

Medlem

inc. Rick-Roll....


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Tror aldrig att den kommer att kunna öppnas... spänning i all evighet!

Medlem

Det är faktiskt en genialisk idé. Molyneux behöver inte nödvändigtvis ha lagt så mycket pengar i projektet och egentligen spelar det ingen roll vad som är i kuben.
Om kuben blir tillräckligt mytomspunnen och känd så kommer det att finnas en enorm prestige i att öppna den först eftersom det bara finns en enda.
Det finns människor som sitter på enorma mängder pengar som de utan vidare kan avvara på något om det innebär att de är de enda i världen som får det.
Jag ser inte hur Molyneux kan förlora på det här, folk kommer att lägga pengar på kuben och även om det är små summor och mest som en kul grej så kommer det att bli väldigt många små summor.

Medlem

Tycker mer att det är en cynisk idé.

1
Skriv svar