Ingen solokampanj i nya Command & Conquer

Medlem
Skrivet av Orphantears:
Skrivet av chopper:
Skrivet av Orphantears:

Usch är så trött på kommentarer som "Pay 2 Win" etc. Det tar skill att vinna. Man ska istället tacka de som köper och använder mikrotransaktioner. Fan de som gör att du som spelar gratis kan fortsätta spela gratis... Utvecklarna gör inte spel gratis utan behöver få sin lön för mödan... otacksamma p12or.

Och vem har bett om dessa f2p spelen?
Det suger verkligen när utvecklingen går den riktning som man ser i dag. Nämn något bra med F2P.
Visst jag är gammal spelare och vill ha hela spel när jag köper.
Helt otroligt dåligt och super långsamt innan det händer något när jag testade C&C online. Så ihngen vill vänta så de lockas att köpa för o komma framåt i spelet.

Vilken jäla trams ide de yngre spelarna går på med F2P !
Så jag drar mig tillbaka och gottar mig med de gamla spelen.
Nästan inget av nysläppen lockar..

Du nämner att du vill ha hela spel när du köper. Du får ett spel gratis (f2p) och köper sedan det innehållet du vill ha. Vad är problemet? Gillar du inte spelet behöver du inte spela det.

" Du får ett spel gratis" nej det får jag verkligen inte ... såvida jag inte köper till saker så jag kommer framåt i handlingen. Ser ni verkligen inte skit kvalitet i F2P spelen eller tror ni att spel alltid varit så här fattigt gjorda. Ne släpp brallorna och böj dig framåt för F2P spelen o alla småkostnader.

Tack men behåll skiten om ni väljer och prova crapet.. Jag behåller byxorna på.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av chopper:

eller tror ni att spel alltid varit så här fattigt gjorda.

Det ligger nog en hel del i det. Om x antal år om allt blir F2P så kommer en större skara inte ha upplevt något annat och då ser man inget fel i det längre.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

''Tiberium Twilight blir det Sista C&C spelet''
YEAH RIGHT... Dom vill gräva ner spelet ännu djupare i avgrunden. GIVE US SINGELPLAYER FFS.

123
Skriv svar