11 läckta minuter från NBA Live 13

Robot
11 läckta minuter från NBA Live 13

EA Sports-anställd bekräftar att klippet är äkta – men att det visar en version som är långt ifrån det färdiga resultatet.

#nba-live-13, #ea-sports


11 läckta minuter från NBA Live 13

Första kvarten


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Ser nästan lite pinsamt dåligt ut... iaf om man ska jämnföra med 2k spelen

Medlem

Aldrig riktigt förstått mig på sportspel där vemsomhelst i princip faktiskt har möjlighet att utöva det i verkliga livet. Är folk verkligen så lata?

Skrivet av Nelfie:

Aldrig riktigt förstått mig på sportspel där vemsomhelst i princip faktiskt har möjlighet att utöva det i verkliga livet. Är folk verkligen så lata?

Ja vi kan ju alla spela i ett NBA lag med värdstjärnor. Dunka runt och skjuta trepoängare på löpande band.
Lika mycket som vi kan lära oss klättra runt på hustak och lära oss smälta in bland folk i en vit huva och gömda knivar i skjortärmen..


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Aldrig lirat basketspel, men ärligt talat så ser det ut som ett spel från början på 2000 talet när det kommer till rörelserna. I ett sådant spel borde det absolut viktigaste som finns vara just rörelserna, och det där ser inte ut som att man lagt mer tid på rörelserna och interaktionen än i ett random Third Person Shooter spel.

Spelare förflyttar sig 2 meter bort på en hundradelssekund när de vänder på sig vilket inte känns speciellt verkligt, och när man kan göra overkliga rörelser i ett spel där allt handlar om rörelser så känns det automatiskt ganska tråkigt. Allting kändes bara så stelt och fel...

Men vad vet jag, lirar inte basketspel som sagt, feel free to bash min kommentar.


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem

Det bästa basketspelet förutom NBA Jam(nu talar jag om den gamla versionen som kom på 90-talet) var enligt mig NBA Street 1, 2 och 3. Synd att dom inte fortsatte med den serien.

Medlem
Skrivet av Nelfie:

Aldrig riktigt förstått mig på sportspel där vemsomhelst i princip faktiskt har möjlighet att utöva det i verkliga livet. Är folk verkligen så lata?

Dom flesta lag vill ha bra spelare och är du nybörjare utan meriter får du jävligt svårt att börja spela något alls. Om du inte har kontakter eller hittar något korpen lag som vill ha spelare

Medlem
Skrivet av Sergey:

Aldrig lirat basketspel, men ärligt talat så ser det ut som ett spel från början på 2000 talet när det kommer till rörelserna. I ett sådant spel borde det absolut viktigaste som finns vara just rörelserna, och det där ser inte ut som att man lagt mer tid på rörelserna och interaktionen än i ett random Third Person Shooter spel.

Spelare förflyttar sig 2 meter bort på en hundradelssekund när de vänder på sig vilket inte känns speciellt verkligt, och när man kan göra overkliga rörelser i ett spel där allt handlar om rörelser så känns det automatiskt ganska tråkigt. Allting kändes bara så stelt och fel...

Men vad vet jag, lirar inte basketspel som sagt, feel free to bash min kommentar.

Tänk på att spelet är förmodligen långt ifrån färdigt Tror inte ens EA släpper ett så halvfärdigt spel.
Men jag tror heller inte att något kommer kunna hota NBA 2k13 med deras nya försvarssystem och ändringen av ISOmotion.

1
Skriv svar