Assassin's Creed III

Robot
Assassin's Creed III

Den amerikanska revolutionen gjorde inte bara stora fält och snöiga skogar till ett slagfält – också sjön blev skådeplats för organiserat våld modell större. FZ har sett Assassin's Creed III till havs.

#ubisoft, #assassins-creed-iii


Medlem
Assassin's Creed III

De sju haven har aldrig blodigare?

Medlem

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ni skrev Assassin's Creed för en gångs skull. Är ohyggligt trött på förkortningen ni använder.

Medlem
Skrivet av Dashiva:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ni skrev Assassin's Creed för en gångs skull. Är ohyggligt trött på förkortningen ni använder.

Word!

Bra förhandstitt!


signatur

Trust is for fools...

Medlem

Spännande, får se vilken plattform spelet lämpar sig bäst till. Har kört de tidigare på PS3.


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem
Skrivet av Blomman1337:

Spännande, får se vilken plattform spelet lämpar sig bäst till. Har kört de tidigare på PS3.

Givetvis en högpresterande PC med handkontroll, detta kopplas vidare till tvn. Då kombinerar man fördelarna med konsol och PC. Ligga i soffan, handkontroll i handen, stabil 60fps 1920x1080 och maxade inställningar.

Medlem

Japp blir ju PC för det här då så man får det lite finare
Men får nog skaffa det till ps3 med då man är van med Assassin Creed där ^^

Medlem
Skrivet av spritarn:
Skrivet av Blomman1337:

Spännande, får se vilken plattform spelet lämpar sig bäst till. Har kört de tidigare på PS3.

Givetvis en högpresterande PC med handkontroll, detta kopplas vidare till tvn. Då kombinerar man fördelarna med konsol och PC. Ligga i soffan, handkontroll i handen, stabil 60fps 1920x1080 och maxade inställningar.

Kan stämma, låter riktigt lockande nu när du säger det


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem
Skrivet av spritarn:
Skrivet av Blomman1337:

Spännande, får se vilken plattform spelet lämpar sig bäst till. Har kört de tidigare på PS3.

Givetvis en högpresterande PC med handkontroll, detta kopplas vidare till tvn. Då kombinerar man fördelarna med konsol och PC. Ligga i soffan, handkontroll i handen, stabil 60fps 1920x1080 och maxade inställningar.

Inte en chans att jag betalar för DRM-skit. Detta får bli till konsol

Medlem
Skrivet av hsdfgew:

"Skitreklam"

as


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem
Skrivet av Kiriakis:
Skrivet av spritarn:
Skrivet av Blomman1337:

Spännande, får se vilken plattform spelet lämpar sig bäst till. Har kört de tidigare på PS3.

Givetvis en högpresterande PC med handkontroll, detta kopplas vidare till tvn. Då kombinerar man fördelarna med konsol och PC. Ligga i soffan, handkontroll i handen, stabil 60fps 1920x1080 och maxade inställningar.

Inte en chans att jag betalar för DRM-skit. Detta får bli till konsol

Gör som du vill men jag skulle inte frivilligt välja en sämre upplevelse med fps-drops, pissiga texturer, låg upplösning och långa laddningstider framför "drm-skit".

Är du verkligen så fast i dina principer så kanske du kan köpa spelet och sen ladda hem piratkopian.

Medlem
Skrivet av spritarn:
Skrivet av Kiriakis:
Skrivet av spritarn:
Skrivet av Blomman1337:

Spännande, får se vilken plattform spelet lämpar sig bäst till. Har kört de tidigare på PS3.

Givetvis en högpresterande PC med handkontroll, detta kopplas vidare till tvn. Då kombinerar man fördelarna med konsol och PC. Ligga i soffan, handkontroll i handen, stabil 60fps 1920x1080 och maxade inställningar.

Inte en chans att jag betalar för DRM-skit. Detta får bli till konsol

Gör som du vill men jag skulle inte frivilligt välja en sämre upplevelse med fps-drops, pissiga texturer, låg upplösning och långa laddningstider framför "drm-skit".

Är du verkligen så fast i dina principer så kanske du kan köpa spelet och sen ladda hem piratkopian.

Heh, precis. Det komiska i det hela är ju att värre DRM än konsoler finns ju inte. Hårdvaru-DRM är ju exakt vad en konsol är!
Tyvärr finns där en del exlusiva titlar till "DRM-skitet", som gör det pseudo-intressant.


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem

Finns det något nytt i denna del som gör att det är värt att köpa denna del i serien? Har haft varje AC men det känns väldigt repetetive nu så är osäker om man ska skaffa denna eller ej..

Medlem
Skrivet av DaneShady:

Finns det något nytt i denna del som gör att det är värt att köpa denna del i serien? Har haft varje AC men det känns väldigt repetetive nu så är osäker om man ska skaffa denna eller ej..

Ja det är ju för första gången en helt annan tid som spelet utspelar sig i. 1800-talets USA tror jag det var istället för 1200talets europa och det påverkar ju givetvis bland annat vapen och miljöer.

Men har du inte tyckt om dom tidigare spelen i serien så kommer du troligtvis inte tycka om det här heller

Medlem
Skrivet av TryNotD[oo:

"]

Skrivet av spritarn:
Skrivet av Kiriakis:
Skrivet av spritarn:
Skrivet av Blomman1337:

Spännande, får se vilken plattform spelet lämpar sig bäst till. Har kört de tidigare på PS3.

Givetvis en högpresterande PC med handkontroll, detta kopplas vidare till tvn. Då kombinerar man fördelarna med konsol och PC. Ligga i soffan, handkontroll i handen, stabil 60fps 1920x1080 och maxade inställningar.

Inte en chans att jag betalar för DRM-skit. Detta får bli till konsol

Gör som du vill men jag skulle inte frivilligt välja en sämre upplevelse med fps-drops, pissiga texturer, låg upplösning och långa laddningstider framför "drm-skit".

Är du verkligen så fast i dina principer så kanske du kan köpa spelet och sen ladda hem piratkopian.

Heh, precis. Det komiska i det hela är ju att värre DRM än konsoler finns ju inte. Hårdvaru-DRM är ju exakt vad en konsol är!
Tyvärr finns där en del exlusiva titlar till "DRM-skitet", som gör det pseudo-intressant.

Jo det har du rätt i. DRM finns nästan överallt utom typ GoG o dylikt. Vad jag inte är intresserad av när jag redan har mitt prima fungerande steam är alla dessa andra tjänster som Uplay, GFWL, Origin etc.

I en perfekt värld finns en unison plattform(PC) och ALLA världens spelstudios släpper sina spel till den, tills dess kommer jag äga PC + konsoler

Medlem
Skrivet av spritarn:
Skrivet av DaneShady:

Finns det något nytt i denna del som gör att det är värt att köpa denna del i serien? Har haft varje AC men det känns väldigt repetetive nu så är osäker om man ska skaffa denna eller ej..

Ja det är ju för första gången en helt annan tid som spelet utspelar sig i. 1800-talets USA tror jag det var istället för 1200talets europa och det påverkar ju givetvis bland annat vapen och miljöer.

Men har du inte tyckt om dom tidigare spelen i serien så kommer du troligtvis inte tycka om det här heller

Jag tyckte om dem, har köpt alla, men de senaste spelen har inte kommit med något nytt så.. lite som cod..

1
Skriv svar