Fantastiska vyer från GTA V

Medlem

det ser ju ut att bli fint på pc iaf, för inte är det konsoll bilder inte

fast kan ju även vara bullshots, man vet ju aldrig nuförtiden x)

Medlem

Kul när man läser igenom kommentarerna och ser inte en enda negativ kommentar.

Måste säga att jag håller med er alla!


signatur

Gamertag: Kurdpopcorn på det mesta.

Medlem

Det här lär nog lagga rätt fett på PS3 och Xbox 360

Medlem

Oj!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ser riktigt snyggt ut!

Medlem

Fan vad kul det ser ut får massor av gamla san andreas vibbar nu och nu verka rockstar hetta till lite

AW8
Medlem

Fyfan vad snyggt det ser ut i fallskärms-bilden, som om de skulle åkt till the Reach i Skyrim!

Jetplan, cyklar, fallskärm, landsbygd... förbannat kul att de plockar godbitar från San Andreas till femman!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Skrivet av Siken:

Jag tror det blir en blandning mellan GTA IV och San Andreas, episkt med andra ord.

Hoppas mer på en blandning av vice city och SA.

Medlem
Skrivet av MMO4Life:

Det här lär nog lagga rätt fett på PS3 och Xbox 360

Jag antar att dom utvecklar det för dom nya konsolerna som ska komma.

Medlem
Skrivet av MMO4Life:

Det här lär nog lagga rätt fett på PS3 och Xbox 360

Tror inte det kommer lagga fett, däremot på PS3 kanske. Dessutom blir det nog som GTA IV, alltså exklusivt till konsol till en början. Dock så vet vi inget om plattform ännu.

Medlem
Skrivet av Siken:
Skrivet av luftman:

Är det där in-game? <3

Nej, det är out-game och saker som inte kommer vara med i spelet.
Skämt åsido, jag förstår din fråga men jag vet inte. Jag gissar på det, det ser väl ungefär ut som GTA IV fast kanske lite bättre?

Tycker miljöerna var riktigt fint detaljerade och "varmare" färger

Inaktiv

Så länge jag slipper jävla förbannade New York så är jag nöjd ;P. Gillade San Andreas miljöer bra mycket bättre så detta ser mycket trevligare ut.

Inaktiv

Kan någon förklara för mig varför GTA-serien hyllas av FZ trots att det innehåller en stor portion sexism och objektifiering av kvinnor? Samtidigt som andra spel får hård kritik av just den anledningen. Inkonsekvent agerande om ni frågar mig.

Inaktiv
Skrivet av krythorian:
Skrivet av MMO4Life:

Det här lär nog lagga rätt fett på PS3 och Xbox 360

Jag antar att dom utvecklar det för dom nya konsolerna som ska komma.

Det gör dom inte. GTA VI kommer säkerligen att utvecklas för dom nästa konsolerna.

Medlem
Medlem

Undrar om det kommer till PC ett år senare eller om det kommer samtidigt...

Inaktiv
Skrivet av radiuz:
Skrivet av MMO4Life:

Det här lär nog lagga rätt fett på PS3 och Xbox 360

Tror inte det kommer lagga fett, däremot på PS3 kanske. Dessutom blir det nog som GTA IV, alltså exklusivt till konsol till en början. Dock så vet vi inget om plattform ännu.

Får jag fråga, varför skulle det lagga på PS3 men inte Xbox? Är inte prestandan oerhört lika mellan de två konsollerna?

OnT Det ser ännu en gång riktigt bra ut, längtar nu efter de tre kommande bilderna som också bör komma nu i veckan! + att en trailer skulle vara overkligt roligt att få se.

Medlem

GTA knäcker alltid! Denna kommer bli årets spel! EPISK!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Gör ett multiplayer läge likt det San Andreas: Multiplayer, där man kan roll spela och annat kul!

Medlem

Det kommer att bli hur grymt som helst. Det enda tråkiga är att det kommer först till gamla konsoller från år 2005. Man får vänta på PC versionen.

Inaktiv

Nu finns det väl ingen information alls om när PS4 släpps, men känns inte omöjligt att de kanske isåfall hottar upp GTA V inför det, dvs. i ett senare skede.

Just my thought!

Medlem

GTA 5 och STAR WARS 1313 ger mig äntligen en orsak att kunna uppgradera/köpa ny dator med ny prestanda.

Har ju inte kommit ut något spel som kräver bättre grafik än vad mitt gamla HD5850 kan hantera, men när specs för (iaf 1313) kommer ut så kommer jag börja planera en ny dator.
Hoppas verkligen att GTA V kommer ha så bra grafik som Rockstar lett en till att tro, och inte dummar ned spelets grafikmotor till konsol-nivåan.
Alltså 2005 års spelgrafik för att kunna hanteras på dåliga skitdatorer med ett idiot-OS som man kallar "konsol".

Medlem

kan dom ta och göra spelet bra och inte bara snyggt då?
Gör det mer som Vice city. med en skön story bra karaktär och mycket materialism. alltså köpa hus företag. inte bara åka bil o skjuta hela dagen.

Medlem

Går in på FZ endast för att se om det kommit något nytt om GTA, och varje gång jag ser en ny rubrik med GTA V så stannar hjärtat.

an så vackert

Medlem

Vill ha ett release datum!


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Kissar på mig inombords!

Medlem
Skrivet av Siken:

Jag tror det blir en blandning mellan GTA IV och San Andreas, episkt med andra ord.

Det utspelas väl i San Andreas ändå om jag inte har uppfattat allt helkonstigt?


signatur

"Ungefär lika användarvänligt som en ihoprullad skallerorm"

Medlem

GTA IV var en katastrof när det kom till PC, otroligt o-optimerat och bara en helt värdelös port. Ångrade det köptet en hel de, får väl se vad 5an kommer med, men de senare GTA-spelen är ju helt klart mer för konsoller.

Blir säkert grymt men tyckte 4an hade en medioker story, sen att konsollerna håller tillbaka grafiken är ju bara synd, ser ut som 4ran (plus-minus) att döma av bilderna.

12
Skriv svar