Filmtajm – på så sätt är ZombiU en överlevnadsskräckis

Robot
Filmtajm – på så sätt är ZombiU en överlevnadsskräckis

Ubisoft kommer månatligen videoförklara kommande zombie-liret till Wii U. Säg hej till första delen.

#zombiu, #ubisoft


Medlem
Filmtajm – på så sätt är ZombiU en överlevnadsskräckis

Blev positivt överraskad iallfall! Man blev sjukt sugen på att testa det

Medlem

Så jäkla läckert spel!

Medlem

Gillar att det är hardcore inriktat


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ser fram emot det här spelet riktigt mycket.

Medlem

Fyyyyyyyyyyyyyyyyyy Farao vad jag vill ha detta spelet.

Vill ha det här, Batman AE, Tank Tank Tank och Project P-100 om dem kommer någon gång i år d.v.s


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

kommer nog bli köp av wii-u så fort den blir billig, typ 2000kr

Medlem

Men va nu? Är det verkligen FZ jag är inne på? Första gången jag ser så mycket positiva kommentarer om ett Wii U spel.

Medlem

Ja, det må vara få kommentarer, men positiva sådana. Det kommer nog massa gnäll snart ska du se. Fast det har ju folk rätt till.

Wii U är i alla fall en högst intressant konsol i mitt tyckte och förhoppningsvis har jag råd att köpa den någon gång. Jag tycker den har lovande släpptitlar och ZombieU är definitivt en av dem i mitt tycke. Ska bli härligt med lite survival horror.

Medlem

Riktigt coolt. Nu börjar jag förstå vad WiiU är.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

zsm
Medlem

Det här blir verkligen min julklapp till mig själv och min son

Medlem

T.o.m så att jag som är inbiten PC-gamer blev sugen
Grymt coola features och stämningen verkade ju lysande i spelet.

Medlem

Ser så sjukt grymt ut. Helt klart en anledning till att skaffa Wii U

Medlem

riktigt najs! Wii U Zombi(fies) U < dålig, jag vet teehee.

Nu är jag visserligen lättskrämd som fan men detta spel ska jag spela 100% completed på! men priset på Wii U är för mycket, så jag får antagligen käka nudlar en månad

Finns inget att klaga på, av allt jag sett om spelet så ser det riktigt bra ut! Längtar!

Medlem

Undra hur långt det kommer bli


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Gillar skannern och kodlås-knappranden, Svinga tillhyggen eller skaka av mig zombies, mindre så. Hade samma kritik vid Wii lanseringen.

Är den handhållna delen hela konsolen? eller är den en del utav Wii U som kontroll enbart.
Vad jag undrar främst är vad det skulle kosta att ersätta den handhållna delen om den går sönder, priset kommer garanterat bli högre än en handkontroll.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skrivet av radiuz:

Men va nu? Är det verkligen FZ jag är inne på? Första gången jag ser så mycket positiva kommentarer om ett Wii U spel.

Det är dags för revolution, Den trevliga stämningen och goda tonen kommer tillbaka för att bekämpa osämja och trollning.
Vi tar tillbaka FZ, vilka är med!?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

detta spel blir varför jag kommer köpa en wii u på release, kommer troligtvis inte köpa ett enda spel efter det till maskinen men, ja what can i say im a sucker för zombie spel, som är lite mer åt hardcore hållet, survival.. kommer bli king

Inaktiv

Att man ser bakom sig medan man håller på med mini games är ett spännande koncept. Men värt ett köp av en konsol? Nja.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

dammit jag som hade hoppats på noll anledningar att köpa wii U =_= aja dags att föda spargrisen


signatur

always use the nubs for cover

Skrivet av radiuz:

Men va nu? Är det verkligen FZ jag är inne på? Första gången jag ser så mycket positiva kommentarer om ett Wii U spel.

Ja, det är verkligen jätteskoj att se! Makes me happy.

Medlem
Skrivet av matte89:

Att man ser bakom sig medan man håller på med mini games är ett spännande koncept. Men värt ett köp av en konsol? Nja.

Vet inte riktigt om jag skulle kalla det minigames Det skulle betyda att varje gång man lockpickar i t.ex. Skyrim så spelar man ett minigame.

Minigame


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:

Oh yeah! Time Splitters!

Medlem

Det mesta såg intressant ut. Förutom i slutet när personen använde yxan o slog mot zombien. Ser ut lite som en primitiv dans.

Medlem

Ska inte klaga på wiiU. Däremot tycker jag det känns som att zombiespel är det nya WWII...alla spel handlar ju om det


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

1
Skriv svar