Skolstart! Del 1

Robot
Skolstart! Del 1

Dags för skolstart – och jobbstart. Men det är också hög tid för spelhösten att sparka igång. Och det gör FZ genom en fullmatad kalender med datumen att hålla reda på. Den vill du inte missa.


Medlem
Skolstart! Del 1

Varför är inte Euro Truck Simulator 2 med här?

Medlem

Gw2!!! Can't wait!


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem

Tips: för er som är nyfikna på War of the Roses på grund av spelande av Mount & Blade kan jag inget annat än avråda er från köp, i alla fall i nuläget. Betan är i ett riktigt uselt skick.

Medlem

4st titlar är intressant för mig i höst hoppas de motsvarar mina förväntningar. Ska ju hinna med att leva också.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av SkullJoke:

Gw2!!! Can't wait!

bara 15 och en halv timme kvar nu :3

Inaktiv

Seriöst får man göra reklam riktad till små barn som går i skolan.


signatur

knarka loss era hungriga

Inaktiv

Det ser ut att bli en fattig höst, men nästa år blir det nya friska tag:

SimCity !
ArmA 3 (eller i höst?)
GTA 5
ME3 DLC
Mount and Blade 2

A Game of Dwarves (nyfiken)

Men vi ser gärna
Evil Genius 2

FZ borde lobba för den titelns återkomst!

Ni som gillar riktiga spel får gärna fylla i.


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Medlem

Skola? Vad är det? :S

Nå, Dishonored, GW2 och Armored kill. Resten var väl meh.

Oj, glömde Borderlands 2 som redan är förbokat på steam också. Good choice.

Medlem

Jag vill ha Rocksmith!!

Medlem

NHL 13 för min del i den listan, men senare i oktober och hela november samt december, då blir det nog många spelköp.

Medlem

Redan bokat biljetter till SC2 EM. Syns vi där?


signatur

Videomupp

Medlem

2:e oktober för egen del

Medlem

Det blir det nog Assassin's Creed III /Assassin's Creed III: Liberation + några till som RE6 och Okami HD för mej i höst. Men Sleeping dogs ska jag nog skaffa mej ochså+ om det kommer några bra spel till Psvitan som FF10 hd,Monster Hunter Portable 3 & Persona 4 - The Golden

Medlem

Guild Wars 2 ser bra ut men Baldur's Gate tar priset för min del. But then again, jag kan inte jämföra dom sådär. JAG SKA HA BÅDA.

Medlem

Tekken Tag Tournament 2 - 14 september

Medlem

Var är shootmania storm?


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Spännande att FZ missat The International 2, 31 aug - 2 sept, men tagit med en SC2 tävling? Dota 2 är ju rätt så mycket mer populärt, och spelet är inte ens släppt

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av wrajjt:

Spännande att FZ missat The International 2, 31 aug - 2 sept, men tagit med en SC2 tävling? Dota 2 är ju rätt så mycket mer populärt, och spelet är inte ens släppt

Är det verkligen mer populärt? Mäter du i antal spelare eller turneringar?


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av wrajjt:

Spännande att FZ missat The International 2, 31 aug - 2 sept, men tagit med en SC2 tävling? Dota 2 är ju rätt så mycket mer populärt, och spelet är inte ens släppt

Är det verkligen mer populärt? Mäter du i antal spelare eller turneringar?

Tror han mäter prispott..
1 miljon dollar kanske man inte vänder ögonen ifrån?

Medlem

Kommer läsa vad folk anser efter några månader in i NHL 13, annars är det väl Resident Evil 6 och Dishonored som kan tänkas vara intressant.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Inaktiv

varför inte Pokémon Mystery Dungeon: Explorers med nya pokemon som unova

1
Skriv svar