Dina vänner kommer att dö i Xcom: Enemy Unknown

Robot
Dina vänner kommer att dö i Xcom: Enemy Unknown

Oavsett hur duktiga och erfarna dina team-kollegor blir så kommer många liv ändå att skördas i kampen mot utomjordingarna, enligt senaste Xcom-trailern.

#xcom-enemy-unknown


Medlem
Dina vänner kommer att dö i Xcom: Enemy Unknown

Hahaha den rösten !!

Medlem

Ser verkligen lovande ut och ser verkligen fram emot denna nyversionen. Men det börjar se mer och mer "cartoonish" ut, hoppas det inte spolar bort den lite creepy stämmningen som funnits i de tidigare titlarna.

Medlem
Skrivet av Intuiz:

Hahaha den rösten !!

Låter som en manlig grogghagga

Jag ser riktigt fram emot detta lir. Hoppas på en riktigt tryckande stämning under uppdragen.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Förväntade mig att han skulle börja prata om Autobots och Decepticons när som helst.

Medlem

Hehe, savefunktionen gick varm i originalet för att man inte skulle förlora sina favvotrupper....

Medlem

Hmmm ser riktigt mycket fram emot detta men den här trailern var ju för sunkig, hade absolut ingenting av det jag eftresöker i ett XCOM-spel. Mer lik en trailer för transformers som Jonlissla sa.

Medlem

Håller med CromBad, uppfyller inte riktigt mina förväntningar för ett X-com-spel.
Tacka vet jag originaltitlarna på Amiga.
Ser mer fram emot detta... http://www.xenonauts.com/

Medlem

Hoppas verkligen att det här blir bra, men det ser inte så lovande ut med alla cartoons och fåniga trailers...

Kommer garanterat inte köpa det på release-day efter besvikelsen som var Civ 5. Det spelet saknade nästan helt features och var så nedbantat och fördummat att man trodde dom gjort det för efterblivna människor.

Köper XCOM senare om det blir bra dock.

Medlem

Det är ju ett spel så alla andra är på offra listan.
Jag ska överleva.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Döpte alltid soldaterna till mina kompisars namn när jag spelade detta när jag var liten! Blev ännu mer personligt då!

Medlem
Skrivet av Fisse:

Ser verkligen lovande ut och ser verkligen fram emot denna nyversionen. Men det börjar se mer och mer "cartoonish" ut, hoppas det inte spolar bort den lite creepy stämmningen som funnits i de tidigare titlarna.

Tyckte nog att det va rätt cartoon back in the day oxå...

http://www.youtube.com/watch?v=9tgOZdJzH7I


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Det här kommer att rädda hösten för mig

Medlem

Så länge det inte blir för lätt, så blir det nog bra. Kommer ihåg hur glad man vart när man klarade originalet första gången efter ett otal timmar och försök.


signatur

Inled oss ej i frestelsen
Utan fräls oss från Ondo

Medlem

Äh, generiskt skräp.
Skaffa originalet.

Medlem
Skrivet av Slaxor:

Äh, generiskt skräp.
Skaffa originalet.

Jag tror att många som ser fram emot det här redan har spelat originalet till förbannelse och vill ha en modern uppföljare med lite nyheter.

Medlem
Skrivet av Slaxor:

Äh, generiskt skräp.
Skaffa originalet.

Jamen precis, detta är ju ännu ett spel i raden av alla horder av turordningsbaserade taktikspel som släppts på senare tid...

*ironi*

1
Skriv svar